quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoek maar eens goed in de diepste, ziekste krochten van je perverse geest.
Ik heb trek en niks te vreten.
True, maar ik reageer alleen op het feit doktertje spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat was met iemand anders, Alicey.![]()
Ja, kinky ej.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie gaan doktertje spelen in de trein?
Je ziet dat verkeerd. Ik heb een mooi figuur en dus màg ik vreten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Maar jij hebt een mooi figuur, en hoeft niets te vreten.
uhuhquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wordt dan helemaal ondergespoten met stuifmeel?![]()
ja, vlammebnwerper eropquote:
Ik bedoel meer dat je wat vlees hebt, en dat ik moet vreten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je ziet dat verkeerd. Ik heb een mooi figuur en dus màg ik vreten.
Mach 3 is voor mannen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's wel de effectiefste methode
Maar ik hou het bij m'n Mach3.
Het is alleen effectief als je hte onderliggende haarzakje dichtschroeit. Met een vlammenwerper kan dat vrij pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's wel de effectiefste methode
Misschien iets voor Mythbustersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is alleen effectief als je hte onderliggende haarzakje dichtschroeit. Met een vlammenwerper kan dat vrij pijnlijk zijn.
Bijwerkingen: levenslange frigiditeit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
Het is alleen effectief als je hte onderliggende haarzakje dichtschroeit. Met een vlammenwerper kan dat vrij pijnlijk zijn.
Grasmaaier?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:08 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. ben bang als ik het doe dat ik stoppels krijg (ik heb daar erg snel last van.. m'n baardhaar is behoorlijk stug enzo.. (zo stug dat m'n scheerapparaat er af en toe problemen mee heeft..)
Die kans is behoorlijk aanwezig ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bijwerkingen: levenslange frigiditeit.
Je zou ontharingscreme kunnen gebruiken. Haren komen iets dunner terug na gebruik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:08 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. ben bang als ik het doe dat ik stoppels krijg (ik heb daar erg snel last van.. m'n baardhaar is behoorlijk stug enzo.. (zo stug dat m'n scheerapparaat er af en toe problemen mee heeft..)
Nou ja, je hoeft je dan tenminste niet meer te scherenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bijwerkingen: levenslange frigiditeit.
die loopt erin vast denk ik..quote:
Dat werkt absoluut, je huid schroeit ook ongeveer weg, dus die haren zal dan ook wel lukken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
die loopt erin vast denk ik..![]()
geloof me, voor mijn soort haar ben je echt extreme middelen nodig..
misschien dateen paar molair natrium hydroxide wel werkt
fuck it, dan ben ik al vanaf mn dertiende "mannelijk"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
haar is een bewijs van mannelijkheid...
Dit weet ik trouwens uit ervaring nadat ik mijn handen in een geconcentreerde NaOH-oplossing legde onder het motto "Ach, ze zeggen tegenwoordig van alles dat het bijtend is, en die grote X staat ook overal op".quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat werkt absoluut, je huid schroeit ook ongeveer weg, dus die haren zal dan ook wel lukken.
Op welke plekken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
yikes..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit weet ik trouwens uit ervaring nadat ik mijn handen in een geconcentreerde NaOH-oplossing legde onder het motto "Ach, ze zeggen tegenwoordig van alles dat het bijtend is, en die grote X staat ook overal op".
dan heb ik denk ik wat jij te weinig hebt!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Op welke plekken?![]()
Ik heb namelijk bijzonder weinig haargroei, op mijn hoofd na.
Lost de rest echter wel snel genoeg op? Op een rode jeukende uitslag en een heleboel pijnlijke blaren (Die overigens lang bleven zitten!) heb ik er namelijk geen schade van ondervonden, en ook niets van overgehouden. Goed, nu was dit slechts een paar seconden, maar toch.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef Bensel het volgende:
ik snap nooit in films dat ze zuur blijven gebruiken om iemand op te lossen.. in NaOH lossen de botten ook op..
NaOH en bijv. H2SO4 hebben idd praktisch eenzelfde uitwerking. Maar zuur klinkt ws heftigerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef Bensel het volgende:
ik snap nooit in films dat ze zuur blijven gebruiken om iemand op te lossen.. in NaOH lossen de botten ook op..
Ja, die drang kreeg ik snel genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef Bensel het volgende:
[..]
yikes..Hopelijk erg snel gespoeld met VEEEL water?
Maar lost het overige weefsel ook op?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Bensel het volgende:
ja, maar in zwavelzuur lost alleen de kalk van de botten op (die daardoor erg flexibel worden)
[/quote[]
Vroegah bij biologie wel eens gezien ja
[quote]
in NaOH lost de rest ook op..
Ik denk dat dat te moeilijk is voor het gemiddelde publiekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Bensel het volgende:
ja, maar in zwavelzuur lost alleen de kalk van de botten op (die daardoor erg flexibel worden)
in NaOH lost de rest ook op..
Een bijkomend voordeel is dat NaOH vrij verkrijgbaar is in de vorm van gootsteenontstopper. Het is dus ook niet verdacht om het in te slaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te moeilijk is voor het gemiddelde publiek
Zou best kunnen, van sommige stofjes moet je niet teveel in je lichaam hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
Zowel basen als zuren zijn veel te omslachtigHet schijnt dat als je makkelijk oplosbare kaliumzouten in iemands bloedbaan brengt, diegene eerst het gevoel krijgt dat zijn/haar aderen in brand staan, gevolgd door een K-hyper met een hartstilstand tot gevolg.
ja, maar dan moet het lijk nog weg, uiteraard..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
Zowel basen als zuren zijn veel te omslachtigHet schijnt dat als je makkelijk oplosbare kaliumzouten in iemands bloedbaan brengt, diegene eerst het gevoel krijgt dat zijn/haar aderen in brand staan, gevolgd door een K-hyper met een hartstilstand tot gevolg.
Dat zeg je alleen maar omdat je harig bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik win denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je harig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |