Goed idee trouwens!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef DionysuZ het volgende:
een WFL-graancirkel-ontwerp-wedstrijd!! De winnaar ziet zijn resultaat-graancirkel op het NOS journaal en in de talloze TRU topics verschijnen
quote:DEN HAAG - Een mysterieuze graancirkel heeft veel stof doen opwaaien bij de regering in Den Haag. Minister Van der Hoeven van onderwijs stelt een debat voor tussen Creationisten en Von Däniken aanhangers.
De laatste paar dagen wordt de graancirkel, die ontdekt is door een groep mensen van een deel van het bekende internet-forum FOK!, veelvuldig bezocht. Verschillende personen in deze groep zeiden namelijk een bepaald magnetisch veld te voelen en na bestudering van de halmen werd al snel geconcludeerd dat de graancirkel niet gemaakt kon zijn door mensen. 'De vervorming van de halmen, het feit dat vogels wegblijven van deze plek en het aardmagnetisch veld dat hier te voelen is is té toevallig om te concluderen dat deze graancirkel artificieel gemaakt is', aldus een van de personen die hier niet met naam genoemd wilde worden.
Velen wetenschappers van over de hele wereld buigen zich over het verschijnsel. Er schijnt een boodschap achtergelaten te zijn in de vorm van de letters W, F en L. Wat dat betekent, daarover kan alleen maar gespeculeerd worden. Meer nieuws volgt zodra er meer bekend is over dit unieke fenomeen.
Een graanveld met een graancircel uit het niets maken, dat zou pas echt iets voor aliens zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goed idee trouwens!![]()
Moeten we wel opschieten, want graanvelden worden steeds zeldzamer in dit land
Ligt er een beetje aan wanneer het is. De komende weken iig nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Ej haus ga je ook mee rondbanjeren in het solse gat?
9 juli dacht ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wanneer het is. De komende weken iig niet
Weet je wel hoeveel werk dat is!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
een WFL-graancirkel-ontwerp-wedstrijd!!
Dat zit ik in Berlijn, als alles meezit.quote:
Zit ik nog in de race?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LivE krijgt mij dus in elk geval niet.Ik ben wel goedkoop, maar niet zó goedkoop.
Doffy, Kunststof gehoord? leuk interview met Henk Krol.
'n Kwartje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LivE krijgt mij dus in elk geval niet.Ik ben wel goedkoop, maar niet zó goedkoop.
De honden zijn nog wel het beste bod. Maar ik ben tegenwoordig hetero. Die kamelen zijn ook leuk, maar ik weet niet waar ik die moet laten.quote:
Kwartjes bestaan niet eens meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:57 schreef Maethor het volgende:
'n Kwartje.Die jongen weet dingen ook niet op waarde te schatten.
Ik wil geen sex met je. Ik wil je alleen hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De honden zijn nog wel het beste bod. Maar ik ben tegenwoordig hetero. Die kamelen zijn ook leuk, maar ik weet niet waar ik die moet laten.
Vertel eens?quote:Weten jullie wat een activerende homo is?
Ik heb hier anders nog een heel stel kwartjes liggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kwartjes bestaan niet eens meer.
Kwartjes zijn waardeloos... maakt het des te erger.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kwartjes bestaan niet eens meer.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
Ik wil geen sex met je. Ik wil je alleen hebben.
Ik weet het niet, ik hoopte dat jullie het wisten. Lotte zegt dat er voor de zondeval geen activerende homo's waren.quote:Vertel eens?
Ja, en ik hier een kudde dinosaurussen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
Ik heb hier anders nog een heel stel kwartjes liggen.
Dat weet ik nog niet. Maar ik zal goed voor je zorgen.quote:
Ik zag het net ja..quote:Ik weet het niet, ik hoopte dat jullie het wisten. Lotte zegt dat er voor de zondeval geen activerende homo's waren.
Een homo die anderen 'besmet' met zijn geaardheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weten jullie wat een activerende homo is?
Natuurlijk bedoelt ze dat. Maar geef mij maar activerende homo's!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef Maethor het volgende:
Een homo die anderen 'besmet' met zijn geaardheid.
Ik ging er vanuit dat ze praktiserend bedoelde...
Daar heb ik wat aan als ik vervolgens verstoken blijf van seks.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
Dat weet ik nog niet. Maar ik zal goed voor je zorgen.
Hmm moet ik alsnog bang worden voor aanranding in dat geval?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb ik wat aan als ik vervolgens verstoken blijf van seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |