Ik ben blij dat ik vrijdag met de bus thuis kan komen uit Groningen en niet met de trein hoef te reizen die dag. Dat doe ik namelijk enorm vaak op de vrijdag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
http://www.nu.nl/news/541(...)ur_geen_treinen.html
Ik heb geloof ik de trein niet echt nodig vrijdag. Het zou alleen een typische dag zijn dat het wel zo was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik vrijdag met de bus thuis kan komen uit Groningen en niet met de trein hoef te reizen die dag. Dat doe ik namelijk enorm vaak op de vrijdag.
quote:
Zul je altijd zien jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik de trein niet echt nodig vrijdag. Het zou alleen een typische dag zijn dat het wel zo was.
Ik doe 't voor 3 Friese koeienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:57 schreef DionysuZ het volgende:
hoeveel kost zo'n lupa? 10 kamelen?
Ik zet 5 honden in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik doe 't voor 3 Friese koeien
--edit: nee, Schotse hooglanders
Ook een post voor Doffyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:50 schreef livEliveD het volgende:
Post voor Haus: Nieuw Graancirkel Seizoen begonnen
Misschien kunnen de WFL'ers dat doen op een TRU meetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef DionysuZ het volgende:
is misschien iets voor een volgende meet? samen n graancirkel genereren?
de dag vóór een TRU meet en dan n infiltrant met de TRU meet meesturen om de opmerkingen etc. op te nemen en vervolgens hier met veel leedvermaak te postenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Misschien kunnen de WFL'ers dat doen op een TRU meet![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:05 schreef DionysuZ het volgende:
de dag vóór een TRU meet en dan n infiltrant met de TRU meet meesturen om de opmerkingen etc. op te nemen en vervolgens hier met veel leedvermaak te posten![]()
een WFL-graancirkel-ontwerp-wedstrijd!! De winnaar ziet zijn resultaat-graancirkel op het NOS journaal en in de talloze TRU topics verschijnenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wie is er kunstzinnig genoeg om graancircels te fabriceren?
Hehe erkenning voor het werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
een WFL-graancirkel-ontwerp-wedstrijd!! De winnaar ziet zijn resultaat-graancirkel op het NOS journaal en in de talloze TRU topics verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |