abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78723513
De kans bestaat dat dat wel of niet gaat lukken...
Die benzine-indicator van de Aygo vind ik wel het enige manco eigenlijk aan het karretje.
Vandeweek stond ie na 480km nog steeds op 4 strepen waarna hij binnen 70km deze keer begon te piepen dat de tank leeg was...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78742264
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb sinds juni 2009 een aygo. Voor mijn werk rij ik 120 km per dag.

Heb nu bijna 18.000 km er op staan.

Vanochtend vertrokken en kwam de benzine streep meteen op 2 strepen te staan. Na 55 km staat die nu nog op 2 strepen.

Ik tank altijd bij 3 strepen, omdat ik bang ben dat ik het anders niet ga redden.

Kan ik nu nog vanmiddag 60 km rijden zonder te tanken?
Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het advies mn moeder gaat meestal met 2 blokjes over al tanken, maar ik heb nog een keer vanaf eindhoven naar Breda gereden terwijl ie vlak voorbij eindhoven al ging piepen. In Breda ging er 34.99 liter in, dus had voor hetzelfde geld langs de weg gestaan

Kijk anders in de handleiding, er staat zeker weten iets in over de afstand of het aantal liter dat je nog over hebt zodra ie gaat piepen
pi_78821944
Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
pi_78831337
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
Inderdaad, ik heb laatst eens 35, nogwat liter moeten tanken
  maandag 8 maart 2010 @ 18:22:42 #280
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_78899343
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het advies mn moeder gaat meestal met 2 blokjes over al tanken, maar ik heb nog een keer vanaf eindhoven naar Breda gereden terwijl ie vlak voorbij eindhoven al ging piepen. In Breda ging er 34.99 liter in, dus had voor hetzelfde geld langs de weg gestaan

Kijk anders in de handleiding, er staat zeker weten iets in over de afstand of het aantal liter dat je nog over hebt zodra ie gaat piepen
k haalde het nog 60 km terug.

1 km voor de pomp ging die piepen, relaxt hoor

Maar als er maar wat wind staat op de snelweg ga je al slingeren, das wel matig aan de auto.
Volgende gaat wel een Yaris worden denk ik.
pi_84537053
even Opa en Oma omhoog schoppen omdat ik ook in overweging ben een Aygo aan te schaffen omdat die zo goed is..

maar de aygo is goed te tunen bij bv ziptuning.nl gaat die van 68 naar 85 pk en het koppel stijgt met 30% van 90 naar 120 Nm.
is de auto net wat vlotter door voor 500 euro.
pi_84540752
Een Aygo chippen. :')

Daar wordt het echt geen snelle auto van hoor. Een Aygo koop je niet om snel te zijn maar om goedkoop van A naar B te komen zonder je meteen in een suffe telefooncel op wielen te hoeven verplaatsen. :P

Ik rij tegenwoordig zelf een Aygo. Bevalt me prima, al reed mijn Opel Astra vele malen stabieler op de snelweg, maar over de wegligging heb ik verder weinig te klagen. Rij gemiddeld 1 op 19,5 en de auto voelt voorin een stuk groter. De bagageruimte is waardeloos, maar met de achterbank neer krijg ik ook alles mee, zoals mijn racefiets.

Volgende week ga ik zelfs met de Aygo op vakantie naar Engeland. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:14:37 #283
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_84540824
Chippen zie ik ook niets in, ik gebruik die 500 euro liever om te tanken da's toch meer dan 3000km die je ermee kunt rijden daar heb ik meer plezier van :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_84540890
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Chippen zie ik ook niets in, ik gebruik die 500 euro liever om te tanken da's toch meer dan 3000km die je ermee kunt rijden daar heb ik meer plezier van :)
Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo? :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:18:33 #285
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_84540967
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo? :P
eh dat bedoel ik :')
en ik was ooit zo goed in hoofdrekenen :'(
pi_87795811
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:

Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet! (8>

Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo? :z
Hahahaha, hahahhahahahahaahahahhahashaha, hahahahahahahahahahahahahahahaha. x 754757868

Dus speciale banden en een sticker geeft dus toch 100 pk meer hé? hahahhahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahhahahha
pi_87801194
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Aygo chippen. :')

Daar wordt het echt geen snelle auto van hoor. Een Aygo koop je niet om snel te zijn maar om goedkoop van A naar B te komen zonder je meteen in een suffe telefooncel op wielen te hoeven verplaatsen. :P

Ik rij tegenwoordig zelf een Aygo. Bevalt me prima, al reed mijn Opel Astra vele malen stabieler op de snelweg, maar over de wegligging heb ik verder weinig te klagen. Rij gemiddeld 1 op 19,5 en de auto voelt voorin een stuk groter. De bagageruimte is waardeloos, maar met de achterbank neer krijg ik ook alles mee, zoals mijn racefiets.

Volgende week ga ik zelfs met de Aygo op vakantie naar Engeland. ^O^
Op vakantie met een aygo is goud!!!

Met vier man plus bagage een weekend naar Engeland, wintersport met de achterbank eruit vol met boardspullen naar de bergen van Les Arcs Frankrijk, ik zou er zo weer een kopen!!!
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_87830841
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Op vakantie met een aygo is goud!!!

Met vier man plus bagage een weekend naar Engeland, wintersport met de achterbank eruit vol met boardspullen naar de bergen van Les Arcs Frankrijk, ik zou er zo weer een kopen!!!
Voorin zitten is wel te doen, maar meer dan 200km achterin zitten is toch niet erg comfortabel.

Maar wel gaaf ja, voldoende ruimte achterin voor al een de waard tent en een berg aan campeerspullen. ^O^

Ik heb nou bilstein dempers en eibach veren onder m'n gele peugeot'je 107 liggen, rijdt echt fantastisch, sturen is veel directer en minder overhellen in bochten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:59:47 #289
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_87845788
Wanneer is dit kut topic vol
Staat nu al 5 jaar in mijn AT :')
It's okay to be white
pi_87864807
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
Treurig ik heb al een keer gehad dat het tankstation naar mij moest komen. :) De indicatie vind ik persoonlijk een minpunt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:05:37 #291
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_87902678
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef Chokeme het volgende:
Wanneer is dit kut topic vol
Staat nu al 5 jaar in mijn AT :')
_O-
pi_87919369
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
:')kwadraat.
pi_87925977
*zucht* dadelijk naar de garage om m'n band te controleren, reed afgelopen weekend ineens met een platte achterband rond :(
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:10:40 #294
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87927989
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:17:35 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:30:57 #295
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_87930250
Toevallig 2 weken geleden in een peug 107 gereden en verdomd, het viel zowaar niet eens tegen :o nog best behoorlijk vlot , redelijk comfortabel en alles ging lekker licht (koppeling, sturen etc). Alleen de ruimte ... als ik achter me keek dan zag ik de kofferklep al :') niet echt een auto om dingen in te vervoeren ofzo.
maar ik zou het geen straf vinden om er eentje te bezitten.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_87931528
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Een éénliter Aygo chiptunen. :'). Gast, ga je inlezen.
[..]

Mja, als je niet anders gewend bent. Koop maar eens een grote, luxe auto. Dan heb je een heel ander referentiekader en krijg je ineens veel meer respect voor jezelf omdat je vroegâh met zo'n kutauto op vakantie bent geweest. Dat doe je daarna nooit meer...
Rectificatie, een Aygo is GEEN kutauto en zou het zo weer doen!! :D Ook al ben ik luxer gewend, met zo'n kleine auto blijft. het lachen.

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
Toevallig 2 weken geleden in een peug 107 gereden en verdomd, het viel zowaar niet eens tegen :o nog best behoorlijk vlot , redelijk comfortabel en alles ging lekker licht (koppeling, sturen etc). Alleen de ruimte ... als ik achter me keek dan zag ik de kofferklep al :') niet echt een auto om dingen in te vervoeren ofzo.
maar ik zou het geen straf vinden om er eentje te bezitten.
He Mark, jij ook hier :)

25zakken potgrond pas best in een aygo met twee personen. OK, hij ligt een beetje laag maar das een kwestie van rustig rjjden. shitload aan snowboards, grote tassen en snowboardschoenen is ook geen probleem. Je moet alleen wel de achterbank eruit halen :D
  maandag 1 november 2010 @ 18:03:46 #297
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_88216913
Ik ben van plan een Aygo te kopen uit 2006. Ik vraag me alleen hoe het zit met de geluidskwaliteit van de speakers? Ik zie ze op de plaatjes nergens? Is het wat of dramatisch?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_88217989
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben van plan een Aygo te kopen uit 2006. Ik vraag me alleen hoe het zit met de geluidskwaliteit van de speakers? Ik zie ze op de plaatjes nergens? Is het wat of dramatisch?
Standaard speakers hebben een dramatisch geluid ja. Je kunt ze wel vervangen door fatsoenlijke 3 weg speakers (10cm diameter) maar dan heb je alsnog geen bass. De standaard radio levert ook niet al te goede geluidskwaliteit.
pi_88223091
Tsja, het geluid is niet echt denderend, maar ook niet slecht te noemen. Je moet ze alleen niet te hard zetten, dan gaan ze kraken. Als je een beetje enthousiast bent plaatsje je 10cm composetjes met losse tweaters met crossovers en een simpele versterker, dan kom je best een eind. Diepe bas mis je dan nog wel, daarvoor zou je een sub in de kofferbak moeten leggen. Een kleine voldoet wel.
  maandag 1 november 2010 @ 20:30:31 #300
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_88223152
Thanks voor de info. De Aygo Plus heeft meer speakers toch? Iemand ervaring met de kwaliteit daarvan?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')