Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het adviesquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb sinds juni 2009 een aygo. Voor mijn werk rij ik 120 km per dag.
Heb nu bijna 18.000 km er op staan.
Vanochtend vertrokken en kwam de benzine streep meteen op 2 strepen te staan. Na 55 km staat die nu nog op 2 strepen.
Ik tank altijd bij 3 strepen, omdat ik bang ben dat ik het anders niet ga redden.
Kan ik nu nog vanmiddag 60 km rijden zonder te tanken?
Inderdaad, ik heb laatst eens 35, nogwat liter moeten tankenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
k haalde het nog 60 km terug.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het adviesmn moeder gaat meestal met 2 blokjes over al tanken, maar ik heb nog een keer vanaf eindhoven naar Breda gereden terwijl ie vlak voorbij eindhoven al ging piepen. In Breda ging er 34.99 liter in, dus had voor hetzelfde geld langs de weg gestaan
Kijk anders in de handleiding, er staat zeker weten iets in over de afstand of het aantal liter dat je nog over hebt zodra ie gaat piepen
Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Chippen zie ik ook niets in, ik gebruik die 500 euro liever om te tanken da's toch meer dan 3000km die je ermee kunt rijden daar heb ik meer plezier van
eh dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo?
quote:Hahahaha, hahahhahahahahaahahahhahashaha, hahahahahahahahahahahahahahahaha. x 754757868Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:
Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet!![]()
Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo?![]()
quote:Op vakantie met een aygo is goud!!!Op dinsdag 27 juli 2010 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Aygo chippen.![]()
Daar wordt het echt geen snelle auto van hoor. Een Aygo koop je niet om snel te zijn maar om goedkoop van A naar B te komen zonder je meteen in een suffe telefooncel op wielen te hoeven verplaatsen.![]()
Ik rij tegenwoordig zelf een Aygo. Bevalt me prima, al reed mijn Opel Astra vele malen stabieler op de snelweg, maar over de wegligging heb ik verder weinig te klagen. Rij gemiddeld 1 op 19,5 en de auto voelt voorin een stuk groter. De bagageruimte is waardeloos, maar met de achterbank neer krijg ik ook alles mee, zoals mijn racefiets.
Volgende week ga ik zelfs met de Aygo op vakantie naar Engeland.![]()
quote:Voorin zitten is wel te doen, maar meer dan 200km achterin zitten is toch niet erg comfortabel.Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Op vakantie met een aygo is goud!!!
Met vier man plus bagage een weekend naar Engeland, wintersport met de achterbank eruit vol met boardspullen naar de bergen van Les Arcs Frankrijk, ik zou er zo weer een kopen!!!
quote:Treurig ik heb al een keer gehad dat het tankstation naar mij moest komen.Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef Chokeme het volgende:
Wanneer is dit kut topic vol
Staat nu al 5 jaar in mijn AT
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
quote:Rectificatie, een Aygo is GEEN kutauto en zou het zo weer doen!!Op maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een éénliter Aygo chiptunen.. Gast, ga je inlezen.
[..]
Mja, als je niet anders gewend bent. Koop maar eens een grote, luxe auto. Dan heb je een heel ander referentiekader en krijg je ineens veel meer respect voor jezelf omdat je vroegâh met zo'n kutauto op vakantie bent geweest. Dat doe je daarna nooit meer...
quote:He Mark, jij ook hierOp maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
Toevallig 2 weken geleden in een peug 107 gereden en verdomd, het viel zowaar niet eens tegennog best behoorlijk vlot , redelijk comfortabel en alles ging lekker licht (koppeling, sturen etc). Alleen de ruimte ... als ik achter me keek dan zag ik de kofferklep al
niet echt een auto om dingen in te vervoeren ofzo.
maar ik zou het geen straf vinden om er eentje te bezitten.
Standaard speakers hebben een dramatisch geluid ja. Je kunt ze wel vervangen door fatsoenlijke 3 weg speakers (10cm diameter) maar dan heb je alsnog geen bass. De standaard radio levert ook niet al te goede geluidskwaliteit.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben van plan een Aygo te kopen uit 2006. Ik vraag me alleen hoe het zit met de geluidskwaliteit van de speakers? Ik zie ze op de plaatjes nergens? Is het wat of dramatisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |