thxquote:
Ik was je nog niet vergeten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:13 schreef Muck het volgende:
misschien vreemd, maar ik heb nog steeds niks gezien...![]()
een flieft iconquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:24 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Ik was je nog niet vergeten.
'k kon helaas nog niks leuks voor je icon bedenken.
Ideeen Muck/Anyone?
haha, ja, zit wel wat in...quote:
Wtf? En deze zie je zomaar over het hoofd ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedankt! En dat zelf zien kun je wel vergeten
Dit moet me eerst uitgelegd worden achter de pc![]()
Ach, alles is te leren natuurlijk...
Nogmaals bedankt![]()
quote:
En ik me maar afvragen waar je die foto vandaan had voor ik ging kijken wie je eigelijk was , ik dacht "een of andere engerd kan al mijn fotos zienquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:45 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Khad um al op andere server gezet.. just to be sure![]()
Nee, hij is geweldig!! Hoe krijg ik hem als webicon eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf? En deze zie je zomaar over het hoofd ofzo?
[..]
Je hebt em nu als webicon maar waarom is de kwaliteit zo vernacheld?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, hij is geweldig!! Hoe krijg ik hem als webicon eigenlijk?![]()
Er zal toch wel iemand zijn die me even kan helpen...???quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef teensok het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem helemaal geweldig en ik verwacht m'n dochter ook (daar is ie nl voor)
Maar als ik hem op sla wordt het een .bmp plaatje en die kan ik weer niet uploaden naar de fokserver...
Hoe kan ik dit zo maken dat het wel uploadbaar is?
(Wat voel ik me weer dom)![]()
Was die er ooit danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:14 schreef mat_herben het volgende:
Waar is dat topic waar je msn-avatars kan laten maken gebleven?
Kan je ook hier vragen, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:14 schreef mat_herben het volgende:
Waar is dat topic waar je msn-avatars kan laten maken gebleven?
ja dat dacht ik.quote:
ah, ik zie het nu staan in de OPquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:59 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Kan je ook hier vragen, geloof ik.
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie kan een bewegend Gorillaz avatar voor mij maken?
Kan je zo iets voor me maken ?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien als jij hier een bewegend plaatje daarvan post.
Even je vorige post kwooten kan geen kwaad hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:27 schreef Muck het volgende:
still nuffing?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef Muck het volgende:
[iets met je hoofd?]
is wel goed, ik ben totaal inspiratieloos, dus ik geef je de vrijheid
okee, is wel leuk, maar dat had ik eventueel zelf ook nog gekund... sorryquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Even je vorige post kwooten kan geen kwaad hoor.
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |