kan hem verdorie alleen opslaan als bmpquote:
Tuurlijk kan dat, mits je een mail adres kan door geven.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
kan hem verdorie alleen opslaan als bmp
kun je hem me sturen, zet ik hem op mijn server
ow en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eeeeeeeeeeeeeerg bedankt
je hebt mailquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:57 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, mits je een mail adres kan door geven.
MissBlissquote:Op donderdag 16 juni 2005 06:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe het zelf dan beter he [afbeelding]
Uit de OP :quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:35 schreef cappp het volgende:
woei, ik heb een nieuwe nodig. Kan iemand een puike maken? Iets uberdroogs, wees creatief!
quote:Met een opmerking als "maak maar es iets!" kunnen we niks, dus even een paar steekwoorden zouden handig zijn!
Het kon haar niks schelen. En ik ergerde me eraanquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
MissBliss
Durfde ze het zelf niet te vragen?
Sorryquote:
Bedankt! En dat zelf zien kun je wel vergetenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
[[url=http://img94.echo.cx/img94/3384/tygert11pf.gif]afbeelding][/URL]
Nu is de grootte goed alleen ik vind m niet zo heel duidelijk nu maar dat moet je zelf maar zien..![]()
Is ie er al?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:14 schreef MDKme2 het volgende:
Morgen Mark_03 dankzij de HiRes van Svensational.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:18 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb helemaal niks, dus ik zou het leuk vinden als iemand zich erover zou willen buigen..het maakt niet zoveel uit wat je ervan maakt,ik weet alleen niet hoe ik fotos moet geven die je kan gebruiken van mezelf..ik heb eentje geprobeerd maar die was ontzettend scheefgetrokken en zag er niet uit...Dussssss....
laat maar weten wat ik doen moet zodat je er eentje kan maken
Imageshack werkt niet op FOK!quote:
Het meest domme is.... dat ik dat dus gewoon weet...quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Imageshack werkt niet op FOK!
[afbeelding]
Ik zie jouw ava wel, maar die is ook niet van imageshackquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Het meest domme is.... dat ik dat dus gewoon weet...![]()
![]()
![]()
(werkt dat dan overigens ook niet als je een imageshacklink in je avatar propt? maw: zien jullie mijn ava wel? want ik zie die ik voor tam die ik gepost hebt (vanaf imageshack dus) wel staan namelijk?)
Khad um al op andere server gezet.. just to be surequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie jouw ava wel, maar die is ook niet van imageshack. Die van Tam zag ik pas toen ik linkje gekopieerd had
je hebt ook mail :-)quote:
Ben net thuis en ben er nu mee bezig, geef me een half uurtje.quote:
help....quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef teensok het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem helemaal geweldig en ik verwacht m'n dochter ook (daar is ie nl voor)
Maar als ik hem op sla wordt het een .bmp plaatje en die kan ik weer niet uploaden naar de fokserver...
Hoe kan ik dit zo maken dat het wel uploadbaar is?
(Wat voel ik me weer dom)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |