Ik heb wel een andere roos voor je gevonden.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:38 schreef Myriam7 het volgende:
Jullie hebben een tijdje geleden een mooie rode roos, die open bloeit voor mij gemaakt. Maar nu staat er sinds gisteren "freefilehosting.net file not found" kan iemand me zeggen wat ik hiermee moet? Ik wil erg graag mn roos terug.
Hey das mooi, bedankt! das liefquote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere roos voor je gevonden.
http://www.thestudentroom.co.uk/customavatars/avatar21009_3.gif
[afbeelding]
maar eigenlijk moet je ergens een eigen site hebben waar ie op kan staan, dan blijft hij staan, nu kan de persoon bij wie die staat hem weghalen en zit je weer zonder..
Ja? ja? Jaaaaaa!quote:Op maandag 27 juni 2005 15:13 schreef BrokenToe het volgende:
<== Anyone? Ik wil een Teentje dat breekt en dan weer heelt
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:06 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap zijn ongeduld wel hoor. Plaatjes met gebroken tenen die spontaan weer helen om daarna weer te breken liggen natuurlijk ook voor het oprapen ja.
Dat kan, maar:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is mijn ava ook mogelijk om 'm 60*60 te maken? Of zijn het teveel plaatjes
Dat zijn mijn zakenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat kan, maar:
1.) wtf moet je met dat domme wijf in je icoontje.
Dat zijn mijn zakenquote:2.) wtf moet je met een icoontje van 300 kb?!
quote:3.) ik heb er 200 kb van weten te maken, oh wat ben ik goed.
Wees niet bang, ik zal 'm ergens anders hosten.quote:4.) waag het es de url van dit plaatje bij webicon in te stellen.
Ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[afbeelding]
Zou dit plaatje een gifje kunnen worden met als tekst "Ik ben de koning" daarna? Gewoon op een witte achtergrond, maakt me niet uit verder...
Dan ben ik je wel eeeeeuwig dankbaar![]()
Die zijn echt de koningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |