Een bewegend plaatje met mijn nick die erin voorbijkomt int blauw.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:19 schreef MDKme2 het volgende:
Vannavond om 24:00 ga ik weer ff knutselen.
@Catch22 Heb je nog een HiRes van je huidige Icon?, Heb er wel een leuk ideetje voor/mee.
@Mukie: Plaatjes, Ideeen, Schetsen, Voorstellen, Kleuren, zoveel als je kwijt kunt/wilt.
@Mcuk: Iets met je hoofd of zo? Of heb je zelf nog andere ideeen.
"een nieuwe geheel verfrissend cool icoon"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:16 schreef Joene het volgende:
Doet u mij maar een nieuw geheel verfrissend cool icoon ,gaarne niet bewegend want dat vind ik rete irritant . alvast bedankt namens de feestcommisie , waardering zal blijken uit een week lang -> met dank aan : in mijn sig.
Je mag er gewoon wat moois van makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"een nieuwe geheel verfrissend cool icoon"
Ik zou dan denken aan een ijsklontje.
Iets meer uitleg mag best.
F1 babe dan maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:42 schreef Joene het volgende:
Maar goed ehm steekwoorden F1 , Zon , Mooie vrouwen , Vissen , Boot ?
jajaja meerquote:
is wel goed, ik ben totaal inspiratieloos, dus ik geef je de vrijheidquote:@Mcuk: Iets met je hoofd of zo? Of heb je zelf nog andere ideeen.
Neem jij hem beebquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij hem niet neemt, neem ik hem.
Deze is ook nog van het vorige topicquote:Op zondag 12 juni 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Kan iemand hier een bewegend effectje inmaken (bijvoorbeeld dat die aarbei in d'r mond valt ofzo)
Mooiquote:
Heb je van dat plaatje nog een wat grotere(scherpere) versie?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze is ook nog van het vorige topic
Nee, kan 'm niet weervinden... heb m zelf afgelopen weekend geresizedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:36 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Heb je van dat plaatje nog een wat grotere(scherpere) versie?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, kan 'm niet weervinden... heb m zelf afgelopen weekend geresized
Sorry maar hetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:45 schreef Mukie het volgende:
Uit het vorig topic:
[..]
Een bewegend plaatje met mijn nick die erin voorbijkomt int blauw.
Liefst metdie de letters een voor een aangeeft
Kan dat?
Wat zou je graag willen?quote:
Nijntje is van mijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:32 schreef RCHY het volgende:
[afbeelding]
<-- Die wil ik in het blauw in combinatie met mijn Bill Murray![]()
LOLquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:12 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Sorry maar hetis net ff teveel werk.
Maar voor de rest is dit iets?
[afbeelding]
Zal hem vannavond ff aanpassen en weer hier neer gooien +- 23:00quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
LOL
Die ogen zijn eng man
Als het wit rond de letters nog weg kan misschien?
greatquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:55 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Zal hem vannavond ff aanpassen en weer hier neer gooien +- 23:00
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:57 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
ik wil graag een zomerhoedje en een zonnebril...
Wie o wie kan dat voor mij maken?
Woei! Kan het hoedje ook in kleur? Roze of Lime ofzo?quote:
Ja hallo, had ik em net expres z-w gemaakt omdat het hele plaatje in grijstonen isquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Woei! Kan het hoedje ook in kleur? Roze of Lime ofzo?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, had ik em net expres z-w gemaakt omdat het hele plaatje in grijstonen is.
quote:
hij is niet lelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lelijk ding.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef Sjoe538 het volgende:
ik wil het fok logo ergens in mijn avatar erbij![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik was em net aan het maken:
[afbeelding]
Het is niet aan mij om ideëen te hebben. Stel maar eens iets voor. Alles beter dan dit brouwselquote:
Dan zie je em amper niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:47 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
!
zou je de orginele kleuren kunnen doen.. zilver blauw![]()
een vrijwel onherkenbare x. als in user-x?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:53 schreef Yeahinho het volgende:
wat moet het eigenlijk voorstellen?
ik vind t niet echt mooiquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi.
[afbeelding]
Ik vind dit toch beter:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:56 schreef user-x het volgende:
[..]
een vrijwel onherkenbare x. als in user-x?
Ik vind het ook niks, en dat gaf ik ook eerder al aan. Maar jij wilde toch emboss...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:24 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ik vind t niet echt mooi.
wel bedankt voor het proberen![]()
't viel te proberenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, en dat gaf ik ook eerder al aan. Maar jij wilde toch emboss...
Niemand die de plaatjes van mij achter elkaar zetten?? Of Trixie er een paar keer doorheen kan laten knipperen ofzo??quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:46 schreef B.A.Trix het volgende:
Zou iemand hier iets leuks van kunnen maken??
Alstu. Uploadbaar en wel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Niemand die de plaatjes van mij achter elkaar zetten?? Of Trixie er een paar keer doorheen kan laten knipperen ofzo??![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Alstu. Uploadbaar en wel.
[afbeelding]
Kan iemand dit?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:06 schreef paddy het volgende:
Ik zoek eigenlijk een icon die ik dus (doordat mijn harde schijf stuk is gegaan) kwijt ben geraakt.
Het was half vrouw,half tijger.
Is die te maken?
quote:
Geweldig!! Bedanktquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb al wel zo'n soort plaatje gevonden..
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb al wel zo'n soort plaatje gevonden..
Maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:35 schreef Yeahinho het volgende:
Waag het eens Nijntje te jatten van ijsmeis!
Hij moet ook nog verkleind wordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bestand is 43394 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bestand is 43394 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het mogenlijk mijn icoon een Fok! Hot Shit t-shirt aan te trekken?![]()
Of alleen een logo!
[afbeelding]
quote:
Niet meer uploadbaar nu...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dankjewel!stiekem nog een vraagje.. kan trixie er niet doorheen gedaan worden?? Dat je na elke plaatje vlug trixie ziet staan bedoel ik:@
1.) ImageShack werkt niet echt meequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:17 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
[[url=http://img218.echo.cx/img218/8595/missbliss18vr.jpg]afbeelding][/URL]
alsje ( heb wel de achtergrond weggehaald omdat je anders de letters haast niet kon lezen...)
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:06 schreef paddy het volgende:
Ik zoek eigenlijk een icon die ik dus (doordat mijn harde schijf stuk is gegaan) kwijt ben geraakt.
Het was half vrouw,half tijger.
Is die te maken?
1. owquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
1.) ImageShack werkt niet echt mee.
2.) dit is geen 60x60.
Ja dat kan ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:14 schreef Sickert het volgende:
kun je deze:
[afbeelding]
Combineren met: [afbeelding]
en deze
[afbeelding]
en dan achter elkaar
alsvast bedankt!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Net als Sjoe538 is het idee dus maar dan op het shirt..
3.) iets uitleggen is niet bepaald je sterkste punt he?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:26 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
1. ow![]()
2. krijg m nie mooi als ik m 60 x 60 doe..(maarja daarbij ben ik ookm niet echt en held met dat soort dingen.. haha
3. bedankt voor mijn icons.. ik bedoelde eigenlijk de letters trixie erdoor.. ( die had ik wel gemaakt maar weet niet of je die kan gebruiken .. zal wel niet denk ik...
)
We gaan niet gemeen doen he..quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
3.) iets uitleggen is niet bepaald je sterkste punt he?
Hmm, dat was dus blijkbaar dat ene plaatje dat het niet deedquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
We gaan niet gemeen doen he..Ik had 'Trixie' ook bij de plaatjes gezet dus ik nam aan dat je die zou nemen.. weet ik veel dat jij zo crea thea bent dat je zelf plaatjes zoekt..
![]()
Gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
LOL
Die ogen zijn eng man
Als het wit rond de letters nog weg kan misschien?
Doe het zelf dan beter hequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind em niet bepaald mooi, maar hier is ie:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |