ik kreeg juist de indruk dat jij meer van deze scharrel verwacht dan hij je gaat gevenquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef rhoona het volgende:
hij geil, ik geil... dilemma....
phonesex is ook sex.quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef rhoona het volgende:
hij geil, ik geil... dilemma....
maar ben gelukkig sterk geweest en ben niet door zijn hoepeltje gesprongen
omdat ik gewoon de hele week moet werken, dit weekend heb ik nix te doenquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
als hij vannacht al naar je toe wil komen om vervolgens de hele week te blijven,
kan hij ook morgen de eerste trein pakken, of meteen na zijn werk whatever.
waarom nu ineens vrijdag pas?![]()
![]()
ga je toch lekker het weekend je plat laten neuken?quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef rhoona het volgende:
[..]
omdat ik gewoon de hele week moet werken, dit weekend heb ik nix te doenbesloten dat dat toch wel een beter en relaxter plan is...
hehe kijk daar hoop ik dus op...quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga je toch lekker het weekend je plat laten neuken?
*in fotoboek kijkt.quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef rhoona het volgende:
omdat ik gewoon de hele week moet werken, dit weekend heb ik nix te doenbesloten dat dat toch wel een beter en relaxter plan is...
ja maar hij komt niet om van amsterdam te genieten maar van mijquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
*in fotoboek kijkt.
hij heeft geen enkele reden om zich te vervelen als jij er niet bent!![]()
maar okay zijn telefoontje was vast en zeker het gevolg van plots opkomende geiligheid!![]()
quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:35 schreef rijstnatie het volgende:
volgens mij heeft hij xtc op...
of zij....quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:35 schreef rijstnatie het volgende:
volgens mij heeft hij xtc op...
ja en hoe vaakquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef rhoona het volgende:
of hij nog hier heen is gekomen of niet...![]()
heb ik ook aan zitten denken... maar wilde sterk zijnquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef casb het volgende:
kun je een keer sex hebben en zoenen, ga je nietje kan toch bellen dat je ziek bent ofzo...
had het al express iets anders gezegd dat het niet zo'n inkoppertje zou zijn.. maar jah sommige fok!kers kunnen er niet omheen...quote:
*nogmaals in fotoboek kijkt.quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:33 schreef rhoona het volgende:
ja maar hij komt niet om van amsterdam te genieten maar van mijof zo...
![]()
het bleef een gigantische inkoppper.quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:39 schreef rhoona het volgende:
[..]
had het al express iets anders gezegd dat het niet zo'n inkoppertje zou zijn.. maar jah sommige fok!kers kunnen er niet omheen...
haha een vriendje bijnemen?! alsof dat zo makkelijk gaat....quote:op dinsdag 14 juni 2005 07:55 schreef avotar het volgende:
laat niet met je spelen hey meiske...
als je hem maar zo weinig kan zien, misschien moet je er dan een vriendje bijnemen....
als hij je graag wilt neuken wel hoorquote:op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef rhoona het volgende:
[..]
haha een vriendje bijnemen?! alsof dat zo makkelijk gaat....
wat ik nog ff kwijt wil, is dat hij echt wel laat merken dat het meer is dan alleen leuk. zo is hij 2 weken geleden meegeweest naar de bruiloft van mn tante. wilde hij perse zelf?! dat doe je toch niet bij iemand die je maar een beetje leuk vind...?
ja dat snap ik, maar dat deden we toch al. dan had hij net zo goed daarna met me af kunnen spreken...quote:op dinsdag 14 juni 2005 09:25 schreef daywalkur het volgende:
[..]
als hij je graag wilt neuken wel hoor
ik zou maar niet teveel op dit soort dingetjes letten, maar wat meer op wat hij zegt, als hij aangeeft het niet serieus te willen hebben en afstand neemt zodra je te close wordt dan is dat erg duidelijk.quote:op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef rhoona het volgende:
[..]
wat ik nog ff kwijt wil, is dat hij echt wel laat merken dat het meer is dan alleen leuk. zo is hij 2 weken geleden meegeweest naar de bruiloft van mn tante. wilde hij perse zelf?! dat doe je toch niet bij iemand die je maar een beetje leuk vind...?
als je hem wel was gaan halen dan had je toch ook de hele week moeten werken?quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef rhoona het volgende:
[..]
nou gewoon, doen wat je zelf het beste uitkomt in zo'n extreem geval als dit.quote:op maandag 13 juni 2005 23:56 schreef rhoona het volgende:
zucht mannen... wat moet ik hier nou mee?
nope hij heeft hier niks te doen... was gewoon een een gek idee zeg maar... maakte hem niet uit dat ik moest werken, ging tie wel msnen of zoquote:op dinsdag 14 juni 2005 10:02 schreef gm het volgende:
[..]
als je hem wel was gaan halen dan had je toch ook de hele week moeten werken?
had ie soms bij jou in de buurt iets te doen en was dit wel een makkelijke manier om er te komen?
hij zegt ook wel dingen hoor, waarvan ik hoop krijg... maar misschien hoop ik wel teveel en zie ik dingen die er niet zijn... maar ik kan me juist wel in zijn situstie verplaatsen, omdat ik me ook zo voelde een jaartje geleden. was nog niet zo lang uit met mn ex, vond iemand écht wel leuk, maar wilde me gewoon echt nog niet binden... maar dat betekende niet dat ik die jongen niet leuk vond. als het 3 maanden later was geweest of als die jongen niet zo serieus was geweest, dan had ik waarschijnlijk wel echt wat met hem gewild, snap je wat ik bedoel? dus ik probeer hem nu dus wat tijd te geven...quote:op dinsdag 14 juni 2005 10:02 schreef erodome het volgende:
[..]
ik zou maar niet teveel op dit soort dingetjes letten, maar wat meer op wat hij zegt, als hij aangeeft het niet serieus te willen hebben en afstand neemt zodra je te close wordt dan is dat erg duidelijk.
je maakt jezelf blij met een dooie mus...
het gaat er niet om dat ik een scharrel wil, ik wil hem.... en grootste gedeelte van de tijd vind ik het ook wel prima zo hoor, want sja alleen de lusten niet de lasten, wat wil een mens nog meer??? alleen af en toe he, is het best vervelendquote:op dinsdag 14 juni 2005 10:12 schreef frezer het volgende:
niet gemeen, je hebt zelf de vrije wil om ja of nee te zeggen.
klinkt een beetje alsof hij wil kijken hoe ver dat hij met je kan gaan, en dat lukt hem aardig aangezien je er onzeker over bent. als je graag een scharrel wilt zou ik er één dichter bij huis zoeken die niet zo moeilijk doet.
i know... stel dat hij vrijdag komt, ga ik het er toch eens met hem over hebben... of hij denkt dat er nog wat meer inzit... zo niet, dan ga ik toch maar eens proberen verder te gaan kijken...quote:op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef frezer het volgende:
als hij je alleen als een scharrel ziet vrees ik dat je er niet veel meer van kan maken, zoals frenkie ook al aangeeft. als jij wél meer voelt zou ik me dan ook eens serieus afvragen of je er verder mee wil gaan. grote kans dat het dan in tranen eindigt.
of hij is gewoon een slijmjurk die bij jou en je familie en een wit voetje wil halen.quote:op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef rhoona het volgende:
[..]
jawel hoor...quote:op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef rhoona het volgende:
[..]
en dan zegt hij dat er meer inzit en dan? bedoel ik weet niet hoelang jullie nu elkaar kennen en zo met elkaar omgaan, maar ik heb nu sinds kort een relatie met een meid waarmee ik 1,5 maand goed omging. ik wou die periode gewoon aanzien om te zien of de afstand (40 min. reizen met de auto) moeilijkheden zou opbrengen en hoe het tussen ons zou gaan. in die periode heb ik er niet serieus aan gedacht om zo met elkaar in bed te gaan krikken ofzo gewoon omdat ik haar niet wil teleurstellen als het niks zou worden. nu vond ik het toch erg goed gaan en geef veel om haar dus nu toch een relatie. begrijp niet helemaal hoe het met jullie zit maar komt op mij raar over dat jullie geen relatie hebben maar wel willen neuken enzo.quote:op dinsdag 14 juni 2005 11:12 schreef rhoona het volgende:
i know... stel dat hij vrijdag komt, ga ik het er toch eens met hem over hebben... of hij denkt dat er nog wat meer inzit... zo niet, dan ga ik toch maar eens proberen verder te gaan kijken...![]()
als hij zegt dat er meer in zit, dan zal ik hem vanaf dat moment wel mijn vriendje kunnen noemen... sja en als hij dat nog steeds niet wilt, dan wordt het ook niks lijkt me... dan moet ik het ook uit mijn hoofd zetten...quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
en dan zegt hij dat er meer inzit en dan? bedoel ik weet niet hoelang jullie nu elkaar kennen en zo met elkaar omgaan, maar ik heb nu sinds kort een relatie met een meid waarmee ik 1,5 maand goed omging. ik wou die periode gewoon aanzien om te zien of de afstand (40 min. reizen met de auto) moeilijkheden zou opbrengen en hoe het tussen ons zou gaan. in die periode heb ik er niet serieus aan gedacht om zo met elkaar in bed te gaan krikken ofzo gewoon omdat ik haar niet wil teleurstellen als het niks zou worden. nu vond ik het toch erg goed gaan en geef veel om haar dus nu toch een relatie. begrijp niet helemaal hoe het met jullie zit maar komt op mij raar over dat jullie geen relatie hebben maar wel willen neuken enzo.
ow ja, en die bruiloft stelt niks voor, kan net zo goed juist zo zijn om jouw vertrouwen te winnen.
ik ken die jongen helemaal niet verder maar ik zeg alleen wat 'zou kunnen zijn'.
hmm, ik denk dat je zijn gedragingen niet moet over-analyseren, is dodelijk. bovendien zijn mannen over het algemeen redelijk duidelijk hoor.quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:43 schreef rhoona het volgende:
[..]
als hij zegt dat er meer in zit, dan zal ik hem vanaf dat moment wel mijn vriendje kunnen noemen... sja en als hij dat nog steeds niet wilt, dan wordt het ook niks lijkt me... dan moet ik het ook uit mijn hoofd zetten...
ken hem nu een half jaartje of zo. was eigenlijk begonnen als one nightstand, maar vonden elkaar toch wel leuker dan dat. toen hadden we toch al sex gehad, dus daar zijn mee door gegaan zeg maar...
klinkt allemaal nogal wazig, is het ook wel...
hehe nee dat verwacht ik niet... hoop natuurlijk wel dat tie zoiets zegt van dat hij me in de tussentijd toch wel heel leuk is gaan vinden... maar ga maar van het "ergste" uit, en dat hij zegt dat het niet meer gaat worden dan dat het nu is...quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef gm het volgende:
[..]
hmm, ik denk dat je zijn gedragingen niet moet over-analyseren, is dodelijk. bovendien zijn mannen over het algemeen redelijk duidelijk hoor.
is het in jouw ogen wazig? dan versta je of de hints niet, of hij durft het niet recht in je gezicht te zeggen.
direct vragen is dan inderdaad het beste, alleen wat verwacht je daarvan? dat ie je in je armen valt en toegeeft nooit meer zonder je te kunnen? ik denk als je op een dergelijke reactie wacht, je heel erg langt kunt wachten.
en als hij dat zegt, wat dan nog? oke, deuk in je ego, teleurstelling enzovoort, maar het einde van de wereld is het niet.quote:op dinsdag 14 juni 2005 16:29 schreef rhoona het volgende:
[..]
hehe nee dat verwacht ik niet... hoop natuurlijk wel dat tie zoiets zegt van dat hij me in de tussentijd toch wel heel leuk is gaan vinden... maar ga maar van het "ergste" uit, en dat hij zegt dat het niet meer gaat worden dan dat het nu is...
is niet wazig, maar wat laat jou denken dat hij jou leuker vind terwijl hij dus geen relatie direct wou? bedoel ik ken mijn vriendin nu 1,5 maand en ik wou nu gewoon wel een relatie want vond dat ik lang genoeg het heb aangezien... (ik wou het trouwens aanzien).quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:43 schreef rhoona het volgende:
ken hem nu een half jaartje of zo. was eigenlijk begonnen als one nightstand, maar vonden elkaar toch wel leuker dan dat. toen hadden we toch al sex gehad, dus daar zijn mee door gegaan zeg maar...
klinkt allemaal nogal wazig, is het ook wel...
ah, een half jaar dusquote:
hehe nou dat klinkt wel aantrekkelijkquote:op dinsdag 14 juni 2005 21:56 schreef grimm het volgende:
tegen 'm zeggen dat die moet oprotten en 10 weken met mij naar italie gaan
wel goed lezen leentje!!quote:op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef #ANONIEM het volgende:
even een vraag, maar hoeveel is jullie relatie eigenlijk uberhaupt waard als deze begonnen is met sex en vervolgens nog een half jaar doorgaat met sex en dan pas een relatie zitten te overwegen... komt op mij over alsof jullie haast iets proberen voor elkaar te voelen omdat je het niet zo leuk vind dat jullie alleen sex hebben. kan me ook moeilijk voorstellen dat je hem echt qua karakter leuk vind, denk dat je vatbaar bent voor sex en van daaruit het idee hebt dat je hem leuk vind. wat weet je eigenlijk van hem af op de manier van een normale omgang die de meeste mensen in een relatie met elkaar hebben?
en dat geloof jij?quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:33 schreef rhoona het volgende:
[..]
ja maar hij komt niet om van amsterdam te genieten maar van mijof zo...
![]()
ja maar dat wil ik niet... vind het zo suf... heb ik liever dat hij er is als ik ook vrij ben... heb het door de weeks veel te druk met vanallesquote:op dinsdag 14 juni 2005 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
en dat geloof jij?
als hij echt van je wilde genieten zou ie morgen al komen. in a'dam is overdag genoeg te doen als jij er niet bent.
jezus waar heb jij nederlands geleerd?quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
en dan zegt hij dat er meer inzit en dan? bedoel ik weet niet hoelang jullie nu elkaar kennen en zo met elkaar omgaan, maar ik heb nu sinds kort een relatie met een meid waarmee ik 1,5 maand goed omging. ik wou die periode gewoon aanzien om te zien of de afstand (40 min. reizen met de auto) moeilijkheden zou opbrengen en hoe het tussen ons zou gaan. in die periode heb ik er niet serieus aan gedacht om zo met elkaar in bed te gaan krikken ofzo gewoon omdat ik haar niet wil teleurstellen als het niks zou worden. nu vond ik het toch erg goed gaan en geef veel om haar dus nu toch een relatie. begrijp niet helemaal hoe het met jullie zit maar komt op mij raar over dat jullie geen relatie hebben maar wel willen neuken enzo.
ow ja, en die bruiloft stelt niks voor, kan net zo goed juist zo zijn om jouw vertrouwen te winnen.
ik ken die jongen helemaal niet verder maar ik zeg alleen wat 'zou kunnen zijn'.
ik had voorgesteld om pas vrijdag te komen, anders was hij de volgende dag al gekomen, maar zoals ik al zei, dat wilde ik niet....quote:op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef dawg het volgende:
nee ok. maar vind je het dan niet op zijn minst dubieus dat hij je zo laat belt en gaat smeken of je langs wilt komen en met je mee teruggaat de hele week (!), vervolgens dat niet lukt, en hij dus pas vrijdag komt. terwijl hij zo naar je verlangt?
ik vind dat apart. of eigenlijk ook niet, ik ben immers ook een man.
ik heb ook geen relatie. ik hou mijn fotoboek nou niet echt dagelijks bij of zo... enne pas als ik echt kan spreken van een relatie, zal ik het eens veranderen...quote:op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
waarom staat er eigenlijk in je fotoboek dat je geen relatie hebt? notabene met een groot uitroepteken erachter.
maar je woont in amsterdam zien ik, ik ook, misschien kunnen we een keertje wodka lime drinken saampjes?
laatste update: 13 juni 2005quote:op woensdag 15 juni 2005 09:23 schreef rhoona het volgende:
ik heb ook geen relatie. ik hou mijn fotoboek nou niet echt dagelijks bij of zo... enne pas als ik echt kan spreken van een relatie, zal ik het eens veranderen...wodka lime
hm, in je fotoboek staat een leuke foto, genoeg om meerdere reacties te laten vullen metquote:op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef rhoona het volgende:
[..]
doctor philquote:op dinsdag 14 juni 2005 10:05 schreef aglarrr het volgende:
he's not that in to you?
drink je bier en kijk je tv?quote:op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef rhoona het volgende:
[..]
hoef mijn vriendje niet perse iedere dag te zien, liever niet!
kijk je voetbal, dat wilde ik typen..maar mislukte op 1 of andere manier hehequote:op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef rhoona het volgende:
haha drink bier ja, kijk bijna geen tv eigenlijk....
er wonen natuurlijk geen leuke kerels in amsterdam!quote:op maandag 13 juni 2005 23:56 schreef rhoona het volgende:
...
verdorie rhoona, ik dacht dat je hem wel over de streep zou kunnen trekken. jammer voor je.quote:op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef rhoona het volgende:
gaat hem niet worden. sprak net zijn beste vriendin, ze zei gelijk dat ik nooit duidelijkheid van hem zal krijgen... dit weekend toch wel the end denk ik...
maar is beter, voordat ik echt
![]()
uitstekend!quote:op woensdag 15 juni 2005 23:04 schreef ioko het volgende:
[..]
hoe gaat het met die ene speciale huisgenoot![]()
ah zo.quote:op woensdag 15 juni 2005 09:23 schreef rhoona het volgende:
[..]
ik had voorgesteld om pas vrijdag te komen, anders was hij de volgende dag al gekomen, maar zoals ik al zei, dat wilde ik niet....
jij bent al de zoveelste die dat zegt. die quote is van burger in satc, godvahquote:
ja maar dat kan pas morgen, doe ik liever niet over de telefoon... sprak haar toevallig eerderquote:op donderdag 16 juni 2005 08:29 schreef moja het volgende:
[..]
jij bent al de zoveelste die dat zegt. die quote is van burger in satc, godvah![]()
rhoona, kan je niet gewoon bij hem duidelijkheid halen inplaats bij een vriendin van hem?
over de telefoon kan ook hoor.quote:op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef rhoona het volgende:
[..]
ja maar dat kan pas morgen, doe ik liever niet over de telefoon... sprak haar toevallig eerder
tnxquote:op donderdag 16 juni 2005 10:01 schreef r0b1n het volgende:
rhoona, je bent een lekker ding dusseh.. ja.. dat wilde ik even zeggen
slijmbalquote:op donderdag 16 juni 2005 10:01 schreef r0b1n het volgende:
rhoona, je bent een lekker ding dusseh.. ja.. dat wilde ik even zeggen
je kan niet wachten... ?quote:op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef ke2v2in het volgende:
[..]
slijmbal![]()
maaruh rhoona, 1 nachtje slapen nog![]()
wachten waarop? ikke? jij toch?quote:op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef rhoona het volgende:
[..]
je kan niet wachten... ?
ben vanavond al daar in de buurt, kans is groot dat ik hem dan al tegenkom... maar goed, ik laat het wel ff weten...
neuh was al niet meer van plan wat met hem te doen.... geen genot dussss zal dus wel weer ff een tijdje durenquote:op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef ke2v2in het volgende:
[..]
wachten waarop? ikke? jij toch?geniet ervan
![]()
quote:op donderdag 16 juni 2005 15:04 schreef rhoona het volgende:
[..]
neuh was al niet meer van plan wat met hem te doen.... geen genot dussss zal dus wel weer ff een tijdje durenof hij moet me een liefdesverklaring geven, maar dat zie ik niet gebeuren....
he just not that in to me....
goed bezig. nu op zoek naar een leuke vent die oprecht interesse heeft in jou, en niet in jouw poesjequote:op zaterdag 18 juni 2005 11:47 schreef rhoona het volgende:
het is me nu heel duidelijk dat het alleen om de gezelligheid gaat... op een of andere manier is dat nu ook echt bij me doorgedrongen.
heb dus nog wel sex met hem gehadmaar dat was al gelijk heel anders moet ik zeggen. alsof er een knopje bij me om is gegaan. hij is gelijk minder leuk enz...
wel beter dus, want ik maak me gelijk niet druk meer enz....![]()
fijn voor je rhoona, dat je al wat afstand kunt nemen (ik was bang dat het dramatisch zou wordenquote:op zaterdag 18 juni 2005 11:47 schreef rhoona het volgende:
het is me nu heel duidelijk dat het alleen om de gezelligheid gaat... op een of andere manier is dat nu ook echt bij me doorgedrongen.
heb dus nog wel sex met hem gehadmaar dat was al gelijk heel anders moet ik zeggen. alsof er een knopje bij me om is gegaan. hij is gelijk minder leuk enz...
wel beter dus, want ik maak me gelijk niet druk meer enz....![]()
correctie in jou en je poesje. moet er toch niet aan denken dat mijn partner mijn poesje niet ziet staanquote:op zaterdag 18 juni 2005 11:50 schreef scorpie het volgende:
[..]
goed bezig. nu op zoek naar een leuke vent die oprecht interesse heeft in jou, en niet in jouw poesje
vuilnisbakkenras?quote:op zaterdag 18 juni 2005 23:39 schreef xennia het volgende:
[..]
correctie in jou en je poesje. moet er toch niet aan denken dat mijn partner mijn poesje niet ziet staan
nou vooruit, maar dat pas op de tweede plek, eerst in de persoonquote:op zaterdag 18 juni 2005 23:39 schreef xennia het volgende:
[..]
correctie in jou en je poesje. moet er toch niet aan denken dat mijn partner mijn poesje niet ziet staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |