abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27906394
kijk, ik ben al een tijdje verliefd op een jongen. hij vind mij ook erg leuk, maar is nog niet aan een relatie toe (blabla)... prima kan ik (meestal ) wel mee leven, want ondertussen hebben we echt een toffe tijd samen. als we samen zijn, want ik woon 200 km verder en zie hem dus 1-2 keer per maand... (probeer niet teveel achter hem aan te lopen, hem wat tijd te geven enz). als het allemaal te close wordt enzo, neemt hij ook duidelijk afstand (bewust of niet), zal hem wel afschrikken of zo...

nu vraagt hij net (23.00 uur) opeens aan me of ik naar hem toe kom, want hij wil zo graag bij me zijn -euh dat is 2 uur rijden.. moet om 9 uur werken- nou hij smeekte me bijna of ik kwam blabla. dan zou hij met me mee terug rijden en de hele week blijven of zo.

aargh! wish come tru zeg maar, maar jah, ga echt niet nu in de auto stappen, 2 uur rijden, 2 uur terug rijden om vervolgens 2 uur later weer te moeten gaan werken... kijk ik ben zo gek wel, had het bijna gedaan

maar zo gemeen dat hij dat van me vraagt!!! nu heeft hij gezegd dat hij vrijdag wel komt, het hele weekend, maar weet bijna zeker (of ben bang...) dat hij zich tegen die tijd heeft bedacht of zo

zei ookal tegen hem: nu omdat jij het opeens wilt, moet ik maar langskomen, ja dat wilde ik toch ook? enzenz

zucht mannen... wat moet ik hier nou mee?

en nee er rijden geen treinen en zlef heeft hij geen rijbewijs om naar mij toe te komen...
pi_27906532
wat doe je nog achter je computer
pi_27906594
hij was geil
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:06:36 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27906655
[quote]op dinsdag 14 juni 2005 00:03 schreef xennia het volgende:
hij was geil
[/quot
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:11:37 #5
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_27906785

niet door z'n hoepeltjes springen he?
Ik ga naar huis.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:13:43 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27906825
die rit kan je toch ook telefonisch oplossen lijkt me? of ben ik nou debiel?
pi_27906969
hij geil, ik geil... dilemma....

maar ben gelukkig sterk geweest en ben niet door zijn hoepeltje gesprongen
pi_27906984
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef rhoona het volgende:
ik kreeg juist de indruk dat jij meer van deze scharrel verwacht dan hij je gaat geven
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:23:18 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27907012
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef rhoona het volgende:

maar ben gelukkig sterk geweest en ben niet door zijn hoepeltje gesprongen
phonesex is ook sex.
pi_27907022
ja oke, maar daarom heb ik nog wel ontzettende zin in hem...

maar je hebt gelijk, dit gaat waarschijnlijk nooit wat worden, probeer er van te genieten zolang het nog gaat (en ik niet gek word of zo...)
pi_27907064
als hij vannacht al naar je toe wil komen om vervolgens de hele week te blijven,
kan hij ook morgen de eerste trein pakken, of meteen na zijn werk whatever.

waarom nu ineens vrijdag pas?
pi_27907113
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
als hij vannacht al naar je toe wil komen om vervolgens de hele week te blijven,
kan hij ook morgen de eerste trein pakken, of meteen na zijn werk whatever.

waarom nu ineens vrijdag pas?
omdat ik gewoon de hele week moet werken, dit weekend heb ik nix te doen besloten dat dat toch wel een beter en relaxter plan is...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:30:24 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27907143
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef rhoona het volgende:

[..]

omdat ik gewoon de hele week moet werken, dit weekend heb ik nix te doen besloten dat dat toch wel een beter en relaxter plan is...
ga je toch lekker het weekend je plat laten neuken?
pi_27907161
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ga je toch lekker het weekend je plat laten neuken?
hehe kijk daar hoop ik dus op... moet alleen nog vrijdag afwachten of hij komt...

*onzeker is*
pi_27907167
quote:

*in fotoboek kijkt.

hij heeft geen enkele reden om zich te vervelen als jij er niet bent!

maar okay zijn telefoontje was vast en zeker het gevolg van plots opkomende geiligheid!
pi_27907193
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

*in fotoboek kijkt.

hij heeft geen enkele reden om zich te vervelen als jij er niet bent!

maar okay zijn telefoontje was vast en zeker het gevolg van plots opkomende geiligheid!
ja maar hij komt niet om van amsterdam te genieten maar van mij of zo...

pi_27907221
volgens mij heeft hij xtc op...
Nothing to see here, carry on
pi_27907251
kun je een keer sex hebben en zoenen, ga je niet je kan toch bellen dat je ziek bent ofzo...
pi_27907254
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:35 schreef rijstnatie het volgende:

don't think zo haha... maare ga naar bed... tnx dat ik ff me verhaaltje mocht doen!! geef vrijdag nog wel ff een update... of hij nog hier heen is gekomen of niet...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:37:36 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27907263
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:35 schreef rijstnatie het volgende:
of zij....
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:38:11 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27907278
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef rhoona het volgende:

of hij nog hier heen is gekomen of niet...
ja en hoe vaak
pi_27907279
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef casb het volgende:
kun je een keer sex hebben en zoenen, ga je niet je kan toch bellen dat je ziek bent ofzo...
heb ik ook aan zitten denken... maar wilde sterk zijn
pi_27907291
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja en hoe vaak
had het al express iets anders gezegd dat het niet zo'n inkoppertje zou zijn.. maar jah sommige fok!kers kunnen er niet omheen...
pi_27907311
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:33 schreef rhoona het volgende:

*nogmaals in fotoboek kijkt.

oh ja ik begrijp het!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:40:29 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27907316
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:39 schreef rhoona het volgende:

[..]

had het al express iets anders gezegd dat het niet zo'n inkoppertje zou zijn.. maar jah sommige fok!kers kunnen er niet omheen...
het bleef een gigantische inkoppper.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 07:55:16 #26
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27908994
laat niet met je spelen hey meiske...

als je hem maar zo weinig kan zien, misschien moet je er dan een vriendje bijnemen....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27909899
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 07:55 schreef avotar het volgende:
laat niet met je spelen hey meiske...

als je hem maar zo weinig kan zien, misschien moet je er dan een vriendje bijnemen....
haha een vriendje bijnemen?! alsof dat zo makkelijk gaat....

wat ik nog ff kwijt wil, is dat hij echt wel laat merken dat het meer is dan alleen leuk. zo is hij 2 weken geleden meegeweest naar de bruiloft van mn tante. wilde hij perse zelf?! dat doe je toch niet bij iemand die je maar een beetje leuk vind...?
pi_27909948
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef rhoona het volgende:

[..]

wat ik nog ff kwijt wil, is dat hij echt wel laat merken dat het meer is dan alleen leuk. zo is hij 2 weken geleden meegeweest naar de bruiloft van mn tante. wilde hij perse zelf?! dat doe je toch niet bij iemand die je maar een beetje leuk vind...?
als hij je graag wilt neuken wel hoor
pi_27910572
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 09:25 schreef daywalkur het volgende:

[..]

als hij je graag wilt neuken wel hoor
ja dat snap ik, maar dat deden we toch al. dan had hij net zo goed daarna met me af kunnen spreken...
pi_27910730
quote:

[..]

ik zou maar niet teveel op dit soort dingetjes letten, maar wat meer op wat hij zegt, als hij aangeeft het niet serieus te willen hebben en afstand neemt zodra je te close wordt dan is dat erg duidelijk.

je maakt jezelf blij met een dooie mus...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:02:54 #31
55900 GM
vind ik dan toch
pi_27910757
quote:

[..]

als je hem wel was gaan halen dan had je toch ook de hele week moeten werken?

had ie soms bij jou in de buurt iets te doen en was dit wel een makkelijke manier om er te komen?
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:05:50 #32
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_27910843
he's not that in to you?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:12:10 #33
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27910988
niet gemeen, je hebt zelf de vrije wil om ja of nee te zeggen.

klinkt een beetje alsof hij wil kijken hoe ver dat hij met je kan gaan, en dat lukt hem aardig aangezien je er onzeker over bent. als je graag een scharrel wilt zou ik er één dichter bij huis zoeken die niet zo moeilijk doet.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2005 @ 10:18:46 #34
43556 miss_dynastie
pi_27911111
quote:
op maandag 13 juni 2005 23:56 schreef rhoona het volgende:
zucht mannen... wat moet ik hier nou mee?
nou gewoon, doen wat je zelf het beste uitkomt in zo'n extreem geval als dit.
goed gedaan, dus
pi_27911236
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 10:02 schreef gm het volgende:

[..]

als je hem wel was gaan halen dan had je toch ook de hele week moeten werken?

had ie soms bij jou in de buurt iets te doen en was dit wel een makkelijke manier om er te komen?
nope hij heeft hier niks te doen... was gewoon een een gek idee zeg maar... maakte hem niet uit dat ik moest werken, ging tie wel msnen of zo maar dat vond ik dan weer niet zo'n geslaagd plan...
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 10:02 schreef erodome het volgende:

[..]

ik zou maar niet teveel op dit soort dingetjes letten, maar wat meer op wat hij zegt, als hij aangeeft het niet serieus te willen hebben en afstand neemt zodra je te close wordt dan is dat erg duidelijk.

je maakt jezelf blij met een dooie mus...
hij zegt ook wel dingen hoor, waarvan ik hoop krijg... maar misschien hoop ik wel teveel en zie ik dingen die er niet zijn... maar ik kan me juist wel in zijn situstie verplaatsen, omdat ik me ook zo voelde een jaartje geleden. was nog niet zo lang uit met mn ex, vond iemand écht wel leuk, maar wilde me gewoon echt nog niet binden... maar dat betekende niet dat ik die jongen niet leuk vond. als het 3 maanden later was geweest of als die jongen niet zo serieus was geweest, dan had ik waarschijnlijk wel echt wat met hem gewild, snap je wat ik bedoel? dus ik probeer hem nu dus wat tijd te geven...
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 10:12 schreef frezer het volgende:
niet gemeen, je hebt zelf de vrije wil om ja of nee te zeggen.

klinkt een beetje alsof hij wil kijken hoe ver dat hij met je kan gaan, en dat lukt hem aardig aangezien je er onzeker over bent. als je graag een scharrel wilt zou ik er één dichter bij huis zoeken die niet zo moeilijk doet.
het gaat er niet om dat ik een scharrel wil, ik wil hem.... en grootste gedeelte van de tijd vind ik het ook wel prima zo hoor, want sja alleen de lusten niet de lasten, wat wil een mens nog meer??? alleen af en toe he, is het best vervelend moet zeggen dat ik er in het begin (is nu 1,5 maand aan de gang) er meer moeite mee had. moet zeggen dat ik er steeds beter mee om leer te gaan... is ook de eerste keer dat ik in zo'n situatie zit, dus moest ook ff wennen zeg maar
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:35:09 #36
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27911570
mmmmm even van zijn situatie uit gezien. ik deed dat ook wel eens. gewoon kijken hoe ver je een meisje kunt krijgen. zonder echt gevoelens. nou ja geil, maar dat is gewoon een kwestie van een volle zak.

ik zou er dus niet al te veel conclusies aan verbinden...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:41:11 #37
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27911748
als hij je alleen als een scharrel ziet vrees ik dat je er niet veel meer van kan maken, zoals frenkie ook al aangeeft. als jij wél meer voelt zou ik me dan ook eens serieus afvragen of je er verder mee wil gaan. grote kans dat het dan in tranen eindigt.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_27912664
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef frezer het volgende:
als hij je alleen als een scharrel ziet vrees ik dat je er niet veel meer van kan maken, zoals frenkie ook al aangeeft. als jij wél meer voelt zou ik me dan ook eens serieus afvragen of je er verder mee wil gaan. grote kans dat het dan in tranen eindigt.
i know... stel dat hij vrijdag komt, ga ik het er toch eens met hem over hebben... of hij denkt dat er nog wat meer inzit... zo niet, dan ga ik toch maar eens proberen verder te gaan kijken...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:18:10 #39
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_27912821
quote:

[..]

of hij is gewoon een slijmjurk die bij jou en je familie en een wit voetje wil halen.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:53:44 #40
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_27917575
quote:

[..]

jawel hoor...
maar k ben misschien wel btje jong voor je

rare gast btw....
"kom even langs"

who does he think he his??
─_(º.0)_/─
pi_27917751
whehe, hij heeft een neukertje die het accepteert dat hij geen relatie wil en hem niet achter de kont aan wil lopen hij heeft het goed voor elkaar, jij daarentegen niet.
pi_27917910
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 11:12 schreef rhoona het volgende:
i know... stel dat hij vrijdag komt, ga ik het er toch eens met hem over hebben... of hij denkt dat er nog wat meer inzit... zo niet, dan ga ik toch maar eens proberen verder te gaan kijken...
en dan zegt hij dat er meer inzit en dan? bedoel ik weet niet hoelang jullie nu elkaar kennen en zo met elkaar omgaan, maar ik heb nu sinds kort een relatie met een meid waarmee ik 1,5 maand goed omging. ik wou die periode gewoon aanzien om te zien of de afstand (40 min. reizen met de auto) moeilijkheden zou opbrengen en hoe het tussen ons zou gaan. in die periode heb ik er niet serieus aan gedacht om zo met elkaar in bed te gaan krikken ofzo gewoon omdat ik haar niet wil teleurstellen als het niks zou worden. nu vond ik het toch erg goed gaan en geef veel om haar dus nu toch een relatie. begrijp niet helemaal hoe het met jullie zit maar komt op mij raar over dat jullie geen relatie hebben maar wel willen neuken enzo.

ow ja, en die bruiloft stelt niks voor, kan net zo goed juist zo zijn om jouw vertrouwen te winnen.

ik ken die jongen helemaal niet verder maar ik zeg alleen wat 'zou kunnen zijn'.
pi_27919065
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

en dan zegt hij dat er meer inzit en dan? bedoel ik weet niet hoelang jullie nu elkaar kennen en zo met elkaar omgaan, maar ik heb nu sinds kort een relatie met een meid waarmee ik 1,5 maand goed omging. ik wou die periode gewoon aanzien om te zien of de afstand (40 min. reizen met de auto) moeilijkheden zou opbrengen en hoe het tussen ons zou gaan. in die periode heb ik er niet serieus aan gedacht om zo met elkaar in bed te gaan krikken ofzo gewoon omdat ik haar niet wil teleurstellen als het niks zou worden. nu vond ik het toch erg goed gaan en geef veel om haar dus nu toch een relatie. begrijp niet helemaal hoe het met jullie zit maar komt op mij raar over dat jullie geen relatie hebben maar wel willen neuken enzo.

ow ja, en die bruiloft stelt niks voor, kan net zo goed juist zo zijn om jouw vertrouwen te winnen.

ik ken die jongen helemaal niet verder maar ik zeg alleen wat 'zou kunnen zijn'.
als hij zegt dat er meer in zit, dan zal ik hem vanaf dat moment wel mijn vriendje kunnen noemen... sja en als hij dat nog steeds niet wilt, dan wordt het ook niks lijkt me... dan moet ik het ook uit mijn hoofd zetten...

ken hem nu een half jaartje of zo. was eigenlijk begonnen als one nightstand, maar vonden elkaar toch wel leuker dan dat. toen hadden we toch al sex gehad, dus daar zijn mee door gegaan zeg maar...

klinkt allemaal nogal wazig, is het ook wel...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:51:14 #44
55900 GM
vind ik dan toch
pi_27919347
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 14:43 schreef rhoona het volgende:

[..]

als hij zegt dat er meer in zit, dan zal ik hem vanaf dat moment wel mijn vriendje kunnen noemen... sja en als hij dat nog steeds niet wilt, dan wordt het ook niks lijkt me... dan moet ik het ook uit mijn hoofd zetten...

ken hem nu een half jaartje of zo. was eigenlijk begonnen als one nightstand, maar vonden elkaar toch wel leuker dan dat. toen hadden we toch al sex gehad, dus daar zijn mee door gegaan zeg maar...

hmm, ik denk dat je zijn gedragingen niet moet over-analyseren, is dodelijk. bovendien zijn mannen over het algemeen redelijk duidelijk hoor.
is het in jouw ogen wazig? dan versta je of de hints niet, of hij durft het niet recht in je gezicht te zeggen.
direct vragen is dan inderdaad het beste, alleen wat verwacht je daarvan? dat ie je in je armen valt en toegeeft nooit meer zonder je te kunnen? ik denk als je op een dergelijke reactie wacht, je heel erg langt kunt wachten.
pi_27922672
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef gm het volgende:

[..]

hmm, ik denk dat je zijn gedragingen niet moet over-analyseren, is dodelijk. bovendien zijn mannen over het algemeen redelijk duidelijk hoor.
is het in jouw ogen wazig? dan versta je of de hints niet, of hij durft het niet recht in je gezicht te zeggen.
direct vragen is dan inderdaad het beste, alleen wat verwacht je daarvan? dat ie je in je armen valt en toegeeft nooit meer zonder je te kunnen? ik denk als je op een dergelijke reactie wacht, je heel erg langt kunt wachten.
hehe nee dat verwacht ik niet... hoop natuurlijk wel dat tie zoiets zegt van dat hij me in de tussentijd toch wel heel leuk is gaan vinden... maar ga maar van het "ergste" uit, en dat hij zegt dat het niet meer gaat worden dan dat het nu is...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:43:24 #46
55900 GM
vind ik dan toch
pi_27923097
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 16:29 schreef rhoona het volgende:

[..]

hehe nee dat verwacht ik niet... hoop natuurlijk wel dat tie zoiets zegt van dat hij me in de tussentijd toch wel heel leuk is gaan vinden... maar ga maar van het "ergste" uit, en dat hij zegt dat het niet meer gaat worden dan dat het nu is...
en als hij dat zegt, wat dan nog? oke, deuk in je ego, teleurstelling enzovoort, maar het einde van de wereld is het niet.
aan een relatie moet je zeker werken, maar er moeten ook vanzelfsprekendheden zijn en als ik je verhaal goed lees, dan zijn die er bij jullie niet echt.
pi_27923845
we zullen zien... zal ook wel een stukje onzekerheid/ zelfbescherming zijn...
pi_27926372
het is pas 1,5 maand aan de gang en jullie zien elkaar 1-2 keer per maand. dus je hebt hem na jullie one-night stand pas een keer terug gezien? en dat was op de bruiloft?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:46:43 #49
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27928006
, huh? ze kennen elkaar toch wel langer neem ik aan?
pi_27928091
even een vraag, maar hoeveel is jullie relatie eigenlijk uberhaupt waard als deze begonnen is met sex en vervolgens nog een half jaar doorgaat met sex en dan pas een relatie zitten te overwegen... komt op mij over alsof jullie haast iets proberen voor elkaar te voelen omdat je het niet zo leuk vind dat jullie alleen sex hebben. kan me ook moeilijk voorstellen dat je hem echt qua karakter leuk vind, denk dat je vatbaar bent voor sex en van daaruit het idee hebt dat je hem leuk vind. wat weet je eigenlijk van hem af op de manier van een normale omgang die de meeste mensen in een relatie met elkaar hebben?
pi_27928203
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 14:43 schreef rhoona het volgende:

is niet wazig, maar wat laat jou denken dat hij jou leuker vind terwijl hij dus geen relatie direct wou? bedoel ik ken mijn vriendin nu 1,5 maand en ik wou nu gewoon wel een relatie want vond dat ik lang genoeg het heb aangezien... (ik wou het trouwens aanzien).

ik begrijp denk ik gewoon niet hoe jullie elkaar leuk kunnen vinden op zo'n manier. ik zou ook wel gevoelens krijgen als ik een half jaar iemand kende en dan zo af en toe ging neuken maar ik weet van mezelf dan wel dat dat niet komt doordat ik het karakter zo geweldig vind. sex maakt gewoon dat je elkaar leuker vind en als hij jou opbelt of je komt en jij zit erover na te denken om te komen midden in de nacht terwijl je ook naar je werk moet 's morgens vraag ik me af hoever dit nu met jullie gaat...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:56:09 #52
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27928290
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]
ah, een half jaar dus .
  dinsdag 14 juni 2005 @ 20:01:36 #53
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27928470
als je het vrijdag aan hem vraagt, en hij kan je niet zeggen dat ie serieus in je geinteresseerd is (buiten casual sex en af en toe eens wat leuks doen) dan zou ik er mee proberen te kappen. of je moet het geen probleem vinden om achter hem aan te blijven lopen, maar dat kan ik me niet voorstellen.

duidelijk zijn dus, dan kunnen zelfs mannen met een plank voor hun kop nog een eerlijk antwoord geven. succes !
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 14 juni 2005 @ 21:56:00 #54
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27932290
tegen 'm zeggen dat die moet oprotten en 10 weken met mij naar italie gaan
pi_27932957
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 21:56 schreef grimm het volgende:
tegen 'm zeggen dat die moet oprotten en 10 weken met mij naar italie gaan
hehe nou dat klinkt wel aantrekkelijk
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef #ANONIEM het volgende:
even een vraag, maar hoeveel is jullie relatie eigenlijk uberhaupt waard als deze begonnen is met sex en vervolgens nog een half jaar doorgaat met sex en dan pas een relatie zitten te overwegen... komt op mij over alsof jullie haast iets proberen voor elkaar te voelen omdat je het niet zo leuk vind dat jullie alleen sex hebben. kan me ook moeilijk voorstellen dat je hem echt qua karakter leuk vind, denk dat je vatbaar bent voor sex en van daaruit het idee hebt dat je hem leuk vind. wat weet je eigenlijk van hem af op de manier van een normale omgang die de meeste mensen in een relatie met elkaar hebben?
wel goed lezen leentje!! ik ken hem zo'n half jaar, amderhalve maand geleden hebben we een one nightstand gehad, vanaf toen vind ik hem erg leuk. heb hem trouwens in die anderhalve maand ieder weekend wel gezien, bedenk ik me nu, maar vanaf nu zie ik hem dus 1-2keer per maand, tenzij we wat krijgen, dan zal dat wel vaken zijn

vind juist zijn karakter leuk!! hebben niet alleen sex, juist niet. dat is het hem nou, daarom is het ook meer dan alleen dat. zijn vaak samen zonder dat we wat doen. hebben laatst 2 uur in de auto gezeten aan de waterkant, gewoon muziek geluisterd en gepraat. en zo doen we vanalles samen zonder dat het sexueel is of zo...

ik leg het misschien helemaal verkeerd uit... je snapt het in ieder geval niet
pi_27934012
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 00:33 schreef rhoona het volgende:

[..]

en dat geloof jij?
als hij echt van je wilde genieten zou ie morgen al komen. in a'dam is overdag genoeg te doen als jij er niet bent.
pi_27935489
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 22:38 schreef dawg het volgende:

[..]

en dat geloof jij?
als hij echt van je wilde genieten zou ie morgen al komen. in a'dam is overdag genoeg te doen als jij er niet bent.
ja maar dat wil ik niet... vind het zo suf... heb ik liever dat hij er is als ik ook vrij ben... heb het door de weeks veel te druk met vanalles en nu niet zeggen oh dan wordt het helemaal niks, hoef mijn vriendje niet perse iedere dag te zien, liever niet!
pi_27936053
nee ok. maar vind je het dan niet op zijn minst dubieus dat hij je zo laat belt en gaat smeken of je langs wilt komen en met je mee teruggaat de hele week (!), vervolgens dat niet lukt, en hij dus pas vrijdag komt. terwijl hij zo naar je verlangt?

ik vind dat apart. of eigenlijk ook niet, ik ben immers ook een man.
pi_27936103
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

jezus waar heb jij nederlands geleerd?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:34:45 #60
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_27936509
waarom staat er eigenlijk in je fotoboek dat je geen relatie hebt? notabene met een groot uitroepteken erachter.

maar je woont in amsterdam zien ik, ik ook, misschien kunnen we een keertje wodka lime drinken saampjes?
pi_27941892
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef dawg het volgende:
nee ok. maar vind je het dan niet op zijn minst dubieus dat hij je zo laat belt en gaat smeken of je langs wilt komen en met je mee teruggaat de hele week (!), vervolgens dat niet lukt, en hij dus pas vrijdag komt. terwijl hij zo naar je verlangt?

ik vind dat apart. of eigenlijk ook niet, ik ben immers ook een man.
ik had voorgesteld om pas vrijdag te komen, anders was hij de volgende dag al gekomen, maar zoals ik al zei, dat wilde ik niet....
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
waarom staat er eigenlijk in je fotoboek dat je geen relatie hebt? notabene met een groot uitroepteken erachter.

maar je woont in amsterdam zien ik, ik ook, misschien kunnen we een keertje wodka lime drinken saampjes?
ik heb ook geen relatie. ik hou mijn fotoboek nou niet echt dagelijks bij of zo... enne pas als ik echt kan spreken van een relatie, zal ik het eens veranderen...

wodka lime
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:42:54 #62
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_27944006
quote:
op woensdag 15 juni 2005 09:23 schreef rhoona het volgende:

ik heb ook geen relatie. ik hou mijn fotoboek nou niet echt dagelijks bij of zo... enne pas als ik echt kan spreken van een relatie, zal ik het eens veranderen...

wodka lime
laatste update: 13 juni 2005
pi_27945523
quote:
op woensdag 15 juni 2005 10:42 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]

laatste update: 13 juni 2005
niet zo bij de hand he..!
pi_27951457
quote:

[..]

hm, in je fotoboek staat een leuke foto, genoeg om meerdere reacties te laten vullen met en wat ook gebeurd.

ik denk dat er wel tonnen mannen zijn die je meer kunnen bieden, echter telt dat niet als je verliefd bent.

woensdag 15 juni 2005 @ 21:25:45 #65
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27964886
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 10:05 schreef aglarrr het volgende:
he's not that in to you?
doctor phil

[ Bericht 2% gewijzigd door Lllaura op 15-06-2005 21:37:24 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:30:48 #66
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27965070
quote:
op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef lllaura het volgende:

[..]

docter phil
yep

lllaura
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:06:48 #67
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27966422
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef rhoona het volgende:

[..]
hoef mijn vriendje niet perse iedere dag te zien, liever niet!
drink je bier en kijk je tv?
pi_27966728
haha drink bier ja, kijk bijna geen tv eigenlijk....
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:29:03 #69
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27967301
quote:
op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef rhoona het volgende:
haha drink bier ja, kijk bijna geen tv eigenlijk....
kijk je voetbal, dat wilde ik typen..maar mislukte op 1 of andere manier hehe
pi_27967959
voetbal..? soms... vind het wel leuk, voorasl nl elftal!! en ja ik weet wat buitenspel is....
pi_27968034
quote:
op maandag 13 juni 2005 23:56 schreef rhoona het volgende:
...
er wonen natuurlijk geen leuke kerels in amsterdam!
pi_27968101
gaat hem niet worden. sprak net zijn beste vriendin, ze zei gelijk dat ik nooit duidelijkheid van hem zal krijgen... dit weekend toch wel the end denk ik... maar is beter, voordat ik echt
pi_27968246
ik heb nog wel wat leuke huisgenoten!
pi_27968367
hehe nee dank u, ben vooralsnog niet desprate o zoek
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:03:27 #75
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27968498
quote:
op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef rhoona het volgende:
gaat hem niet worden. sprak net zijn beste vriendin, ze zei gelijk dat ik nooit duidelijkheid van hem zal krijgen... dit weekend toch wel the end denk ik... maar is beter, voordat ik echt
verdorie rhoona, ik dacht dat je hem wel over de streep zou kunnen trekken. jammer voor je.

niet huilen
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:04:54 #76
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27968556
quote:
op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef roellio het volgende:
ik heb nog wel wat leuke huisgenoten!
hoe gaat het met die ene speciale huisgenoot
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_27968563
geilheid sucks

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2005 23:08:48 ]
pi_27968904
quote:
op woensdag 15 juni 2005 23:04 schreef ioko het volgende:

[..]

hoe gaat het met die ene speciale huisgenoot
uitstekend!
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:16:02 #79
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27968918
quote:
op woensdag 15 juni 2005 23:15 schreef roellio het volgende:

[..]

uitstekend!
sweet
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_27969508
quote:
op woensdag 15 juni 2005 09:23 schreef rhoona het volgende:

[..]

ik had voorgesteld om pas vrijdag te komen, anders was hij de volgende dag al gekomen, maar zoals ik al zei, dat wilde ik niet....
ah zo.
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:00:32 #81
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_27970185
ik snap ook niet dat zo'n aantrekkelijke dame een vriendje van bijna over de grens nodig heeft om liefde en lust te voelen.
ik heb zelf ook weleens meiden buiten de randstad gehad, maar dat zijn gewoon "gedoemd om te mislukken-relaties".

anyway, ga gewoon weer lekker stappen in amsterdam en wie weet komen we elkaar nog eens tegen in club nl of café cuba
pi_27973459
quote:
op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef lllaura het volgende:

[..]

doctor phil
jij bent al de zoveelste die dat zegt. die quote is van burger in satc, godvah

rhoona, kan je niet gewoon bij hem duidelijkheid halen inplaats bij een vriendin van hem?
pi_27974167
quote:
op donderdag 16 juni 2005 08:29 schreef moja het volgende:

[..]

jij bent al de zoveelste die dat zegt. die quote is van burger in satc, godvah

rhoona, kan je niet gewoon bij hem duidelijkheid halen inplaats bij een vriendin van hem?
ja maar dat kan pas morgen, doe ik liever niet over de telefoon... sprak haar toevallig eerder
pi_27974512
quote:
op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef rhoona het volgende:

[..]

ja maar dat kan pas morgen, doe ik liever niet over de telefoon... sprak haar toevallig eerder
over de telefoon kan ook hoor.
pi_27975091
rhoona, je bent een lekker ding dusseh.. ja.. dat wilde ik even zeggen
pi_27980465
quote:
op donderdag 16 juni 2005 10:01 schreef r0b1n het volgende:
tnx
pi_27982474
dus doe er wat mee zou ik zo zeggen
pi_27982693
lol see?
pi_27982708
je kan veel beter naar mij toe rijden, ik woon veel dichterbij!
pi_27983437
ghehe
pi_27983735
quote:
op donderdag 16 juni 2005 10:01 schreef r0b1n het volgende:
slijmbal

maaruh rhoona, 1 nachtje slapen nog
pi_27985053
quote:
op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef ke2v2in het volgende:

[..]

slijmbal

maaruh rhoona, 1 nachtje slapen nog
je kan niet wachten... ?

ben vanavond al daar in de buurt, kans is groot dat ik hem dan al tegenkom... maar goed, ik laat het wel ff weten...
pi_27985205
quote:
op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef rhoona het volgende:

[..]

je kan niet wachten... ?

ben vanavond al daar in de buurt, kans is groot dat ik hem dan al tegenkom... maar goed, ik laat het wel ff weten...
wachten waarop? ikke? jij toch? geniet ervan
pi_27985353
quote:
op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef ke2v2in het volgende:

[..]

wachten waarop? ikke? jij toch? geniet ervan
neuh was al niet meer van plan wat met hem te doen.... geen genot dussss zal dus wel weer ff een tijdje duren of hij moet me een liefdesverklaring geven, maar dat zie ik niet gebeuren....

he just not that in to me....
pi_27985609
quote:
op donderdag 16 juni 2005 15:04 schreef rhoona het volgende:

[..]

neuh was al niet meer van plan wat met hem te doen.... geen genot dussss zal dus wel weer ff een tijdje duren of hij moet me een liefdesverklaring geven, maar dat zie ik niet gebeuren....

he just not that in to me....
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:39:27 #96
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27988892
ach joh d'r zijn nog genoeg anderen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:42:58 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27989041
ik vind dit echt een "voorspel-topic". kan daar niet iets centraals voor gemaakt worden?
pi_28006771
en hoe was het gisteren?

of
pi_28040614
het is me nu heel duidelijk dat het alleen om de gezelligheid gaat... op een of andere manier is dat nu ook echt bij me doorgedrongen.

heb dus nog wel sex met hem gehad maar dat was al gelijk heel anders moet ik zeggen. alsof er een knopje bij me om is gegaan. hij is gelijk minder leuk enz...

wel beter dus, want ik maak me gelijk niet druk meer enz....
pi_28040666
quote:
op zaterdag 18 juni 2005 11:47 schreef rhoona het volgende:
het is me nu heel duidelijk dat het alleen om de gezelligheid gaat... op een of andere manier is dat nu ook echt bij me doorgedrongen.

heb dus nog wel sex met hem gehad maar dat was al gelijk heel anders moet ik zeggen. alsof er een knopje bij me om is gegaan. hij is gelijk minder leuk enz...

goed bezig. nu op zoek naar een leuke vent die oprecht interesse heeft in jou, en niet in jouw poesje
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:29:15 #101
85962 ioko
I Appear Missing
pi_28043285
quote:
op zaterdag 18 juni 2005 11:47 schreef rhoona het volgende:

fijn voor je rhoona, dat je al wat afstand kunt nemen (ik was bang dat het dramatisch zou worden ) en dat je nog een keer sex met hem hebt gehad is toch geen probleem? de aantrekkingskracht is grotendeels lichamelijk waarschijnlijk, en je moet je frustatie toch op een goeie manier kwijtraken?
succes, en een fijn weekend
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_28054174
quote:
op zaterdag 18 juni 2005 11:50 schreef scorpie het volgende:

[..]

goed bezig. nu op zoek naar een leuke vent die oprecht interesse heeft in jou, en niet in jouw poesje
correctie in jou en je poesje. moet er toch niet aan denken dat mijn partner mijn poesje niet ziet staan
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:51:52 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28054391
quote:
op zaterdag 18 juni 2005 23:39 schreef xennia het volgende:

[..]

correctie in jou en je poesje. moet er toch niet aan denken dat mijn partner mijn poesje niet ziet staan
vuilnisbakkenras?
pi_28060926
quote:
op zaterdag 18 juni 2005 23:39 schreef xennia het volgende:

[..]

nou vooruit, maar dat pas op de tweede plek, eerst in de persoon
  maandag 20 juni 2005 @ 15:45:17 #105
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_28091733
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:51:35 #106
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_28111233
sex met mij, doos!
pi_28114767