Daar lijkt het op. De nuance verdwijnt een beetje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:35 schreef DrDentz het volgende:
vrouwen krijgen nou eenaal krijgen een waas voor de ogen als het woord pedofiel valt
En hij zei pas dat hij 12 was toen hij hiervan beschuldigd werd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep alleen hier betreft het een vent van 46 waarvan ANDEREN claimen dat hij wel 12 MOET zijn van binnen, want anders zou hij dat nooooooooooooooooooooooooooit doen.
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep alleen hier betreft het een vent van 46 waarvan ANDEREN claimen dat hij wel 12 MOET zijn van binnen, want anders zou hij dat nooooooooooooooooooooooooooit doen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Ik kan me gewoon wél voorstellen dat een man met een kind in bed ligt en dat er dan helemaal niets seksueels gebeurt. En blijkbaar is dat bij Jackson het geval.
Natuurlijk wil dat niet zeggen dat je nu je kinderen maar bij de buurman op de stoep moet zetten, dat slaat nergens op!
Wanneer ga je Oprah aan bod laten komen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:35 schreef schatje het volgende:
[..]
MJ kan geen nee zeggen?
Dat kom zeker door zijn moeilijke jeugd? Vader die hem aan pushen was?
En als de buurman een wip én een schommel in de tuin heeft? Mag het dan wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Ik kan me gewoon wél voorstellen dat een man met een kind in bed ligt en dat er dan helemaal niets seksueels gebeurt. En blijkbaar is dat bij Jackson het geval.
Natuurlijk wil dat niet zeggen dat je nu je kinderen maar bij de buurman op de stoep moet zetten, dat slaat nergens op!
En als die buurman nu Michael Jackson heet, en leuke liedjes maakt, dan wel, natuurlijk, wat is er mooier dan je kind en je grootste idool in 1 bed tenslottequote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Triest niveau hoor, Milagro.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
'
Nou ,alleen die met kinderen, hoor, Taurus vindt het allemaal wel best.
Een dierentuin.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
En als de buurman een wip én een schommel in de tuin heeft? Mag het dan wel?
Oprah heeft idd een hele moeilijke jeugd gehad. Ze kreeg ook met de zweep. Toch slaapt ze niet met kleine kinderen in bed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wanneer ga je Oprah aan bod laten komen?
Als mensen dat OK vinden moeten ze dat toch lekker zelf weten. Als hij ze dan misbruikt is het natuurlijk een andere zaak. Micheal Jackson kan je niet vergelijken met de doorsnee buurman.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
En als die buurman nu Michael Jackson heet, en leuke liedjes maakt, dan wel, natuurlijk, wat is er mooier dan je kind en je grootste idool in 1 bed tenslotte![]()
Het is puur, het is liefde, het is okay
Nee, dat heb ik in de gaten , voor hem gelden andere regels dan voor Jan met de pet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:40 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Als mensen dat OK vinden moeten ze dat toch lekker zelf weten. Als hij ze dan misbruikt is het natuurlijk een andere zaak. Micheal Jackson kan je niet vergelijken met de doorsnee buurman.
Praat voor jezelfquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:41 schreef Goedie het volgende:
Er is namelijk één ding waar iedereen het volgens mij over eens is, dat is namelijk dat MJ geen kwaadaardig persoon is.
Ik ben er al de hele tijd hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:36 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?![]()
Nou ja, ze heeft wel gelijk. MJ wordt met fluwelen handschoenen aangepakt omdat ie een oh zo vreselijke jeugd heeft gehad en daardoor nu eenmaal een kind blabla is, terwijl dat bij iemand anders in dezelfde positie nooit zou worden gepikt. Waarom zo selectief?quote:
Ik snap niet dat men aanneemt dat hij het NIET heeft gedaan, alleen omdat hij een ster met poen en een uitgebreide speeltuin is?quote:
Als het een vrouw was geweest, was het natuurlijk een andere zaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik in de gaten , voor hem gelden andere regels dan voor Jan met de pet.
Ja, er is geen discussie met je te voeren omdat je alleen je eigen gelijk ziet. Je zou eens wat meer oog moeten hebben voor het standpunt van de ander zonder diegene allerlei beweringen toe te gaan schrijven die hij/zij helemaal niet gedaan heeft.quote:
Welkom in het koppige Nederland!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men aanneemt dat hij het NIET heeft gedaan, alleen omdat hij een ster met poen en een uitgebreide speeltuin is?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Oprah heeft idd een hele moeilijke jeugd gehad. Ze kreeg ook met de zweep. Toch slaapt ze niet met kleine kinderen in bed.
Duh.
Nuchter Nederland was het toch? Wij waren toch niet zo snel onder de indruk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |