Ja maar blijkbaar niet strafbaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet normaal, maar maakt dat het gelijk ook fout?
en ik ga er ook gewoon mee door zolang achterlijken achterlijke excuses zoeken voor iets waar iedere andere gewone vent voor aan de schandpaal zou zijn genageld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Open nu gewoon dat topic maar, want je hebt dezelfde mening nu al honderden keren verkondigt in deze topicreeks en blijkbaar vind je nog dat je niet genoeg aandacht ervoor krijgt.
t is dat je niet dik bent, want andersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je leest m'n eerste zin niet.![]()
En t was 'n serieuze vraag hoor, maar blijkbaar weet jij er dus geen serieus antwoord op.
Omdat het dus niet 'n 'iedere andere gewone vent' is!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik ga er ook gewoon mee door zolang achterlijken achterlijke excuses zoeken voor iets waar iedere andere gewone vent voor aan de schandpaal zou zijn genageld.
Tenzij die opa Michael Jackson heet, dan is het helemaal okay natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Ik denk dat ik mijn reactie iets moet nuanceren.
Ik vind dat het lichamelijke kontakt niet persé aangezien moet worden als pedofilie.
Maar ik ben een met het voorbeeld wat je aanhaald.
Nou, de buurtpedo kan misschien ook wel leuk zingen. Misschien heeft hij zelfs wel een moeilijke jeugd gehad en kan hij nu een origineel dansje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat het dus niet 'n 'iedere andere gewone vent' is!!!![]()
![]()
' mijn god zeg.. '
Wow, ben jij even 'n gehaaide discussiepartnerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef milagro het volgende:
[..]
t is dat je niet dik bent, want anders
Juist, je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik ga er ook gewoon mee door zolang achterlijken achterlijke excuses zoeken voor iets waar iedere andere gewone vent voor aan de schandpaal zou zijn genageld.
en dus gelden er andere regels voor hemquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat het dus niet 'n 'iedere andere gewone vent' is!!!![]()
![]()
' mijn god zeg.. '
Je kan er enigszins rekening mee houden.. Maar jij wil 't overduidelijk graag anders zien..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
en dus gelden er andere regels voor hem
mijn god zeg.
Je zou idd door al die lampen verwachten dat hij nu minstens 4 meter lang is en geestelijk helemaal bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef Goedie het volgende:
Hij staat al meer dan 35 jaar in de spotlights. Het is niet voorstellen wat dit allemaal voor invloed heeft op je groei en ontwikkeling.
Ja liefst wel jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wow, ben jij even 'n gehaaide discussiepartner![]()
Nog steeds er niet serieus op in gaan he![]()
Wat wil je eigenlijk horen met je pleidooi hier? "Ja Milagro, klopt hoor, hij is gewoon schuldig. De kinderen zijn gewoon misbruikt" ..![]()
Welja, selectieve rechtspraak. Goed idee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je kan er enigszins rekening mee houden.. Maar jij wil 't overduidelijk graag anders zien..![]()
Jij wilt er rekening mee houden over de rug van kinderen heen, heel fijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je kan er enigszins rekening mee houden.. Maar jij wil 't overduidelijk graag anders zien..![]()
Keuze van de ouders, niet van MJ.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja liefst wel ja
Maar goed, ik zie dat jij je kind gewoon bij een vent in bed zou laten slapen, zolang het maar een zielige ouwe lul is (heeft) die nooit een jeugd gehad heeft.
Wat sociaalvoelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |