abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27907091
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:24 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet normaal, maar maakt dat het gelijk ook fout?
Ja maar blijkbaar niet strafbaar.
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_27907096
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Open nu gewoon dat topic maar, want je hebt dezelfde mening nu al honderden keren verkondigt in deze topicreeks en blijkbaar vind je nog dat je niet genoeg aandacht ervoor krijgt.
en ik ga er ook gewoon mee door zolang achterlijken achterlijke excuses zoeken voor iets waar iedere andere gewone vent voor aan de schandpaal zou zijn genageld.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27907100
ik denk dat gasten die nu nog erg kwaad zijn dat MJ niet schuldig is bevonden de aanklachten helemaal niet snappen
iemand gevangen houden door haar te laten shoppen en duizenden dollars uit te geven?
pi_27907106
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je leest m'n eerste zin niet.

En t was 'n serieuze vraag hoor, maar blijkbaar weet jij er dus geen serieus antwoord op.
t is dat je niet dik bent, want anders

pi_27907107
Als er een 11 jarig kind bij Michael Jackson komt en vraagt Michael mag ik bij jou in bed slapen, dan is daar niets onwettigs aan toch?
pi_27907112
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef milagro het volgende:

[..]

en ik ga er ook gewoon mee door zolang achterlijken achterlijke excuses zoeken voor iets waar iedere andere gewone vent voor aan de schandpaal zou zijn genageld.
Omdat het dus niet 'n 'iedere andere gewone vent' is!!!

' mijn god zeg.. '
pi_27907119
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef Vow het volgende:

[..]

Ja maar blijkbaar niet strafbaar.
Logisch ook, hij doet namelijk niemand kwaad.
pi_27907131
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:22 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Helemaal waar.
Ik denk dat ik mijn reactie iets moet nuanceren.
Ik vind dat het lichamelijke kontakt niet persé aangezien moet worden als pedofilie.
Maar ik ben een met het voorbeeld wat je aanhaald.
Tenzij die opa Michael Jackson heet, dan is het helemaal okay natuurlijk
pi_27907135
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

' mijn god zeg.. '
Nou, de buurtpedo kan misschien ook wel leuk zingen. Misschien heeft hij zelfs wel een moeilijke jeugd gehad en kan hij nu een origineel dansje.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:30:11 #150
60153 Goedie
a.k.a Superman ;)
pi_27907139
Dat hij een kind van 12 is, moet je natuurlijk niet helemaal letterlijk nemen. Voor de mensen die blijkbaar heel weinig besef hebben van psychologie en dingen te letterlijk nemen. Hij heeft een volwassen lichaam en bij een volwassen lichaam hoort de drang van voortplanting bij, dus heeft hij kinderen. Mensen bedoelen vaak als ze hem afschilderen als een kind van 12 dat hij nooit volledig volwassen is in geestelijk gedrag of gesteldheid. Hij is te naïef en daarbij hoort vaak ook dat hij vaak de gevolgen van zijn daden niet kan overzien en dus minder besef van verantwoordelijkheid heeft. Zie zijn impulsaankopen of in het ergste geval het moment dat hij zijn kind boven een balkon bungelde. Dit zijn allemaal voorbeelden van gedrag die stroken met een gebrek aan psychische volwassenheid. Dit wil niet zeggen dat hij identiek is aan een kind. Alleen dat hij gewoon bepaalde kinderlijke kenmerken heeft.

je moet natuurlijk niet vergeten dat Micheal Jackson geen normaal persoon is en dat mensen hun kinderen niet bij iem. anders laten slapen en dat dat niet normaal zou zijn, is logisch. Maar Micheal Jackson is per defnitie niet normaal. Het belangrijkste dat veel mensen vergeten is dat MIcheal Jackson sinds zijn 8 in de spotlights gestaan heeft en daar nooit meer uit geweest is. Hij staat al meer dan 35 jaar in de spotlights. Het is niet voorstellen wat dit allemaal voor invloed heeft op je groei en ontwikkeling. Hij heeft nooit privacy gehad. (Dit is bovendien ook niet te vergelijken met kinderen van koningshuizen die ook hun hele leven bekend zijn, omdat Micheal Jackson één van de grootste artiesten was/is die geliefd was door het volk) Hij is één van de grootste artiesten uit de geschiedenis. Tel daarbij op dat hij in zijn jeugd vaak mishandeld is door zijn vader en dan krijg je een persoon die zich geestelijk nooit helemaal heeft kunnen ontwikkelen en heel kinderlijk is.
"Op het moment dat wij onze strijdlust verliezen en moedeloos worden, heeft het systeem gewonnen en is ons leven niks meer waard" (Goedie 2002)
pi_27907140
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef milagro het volgende:

[..]

t is dat je niet dik bent, want anders

Wow, ben jij even 'n gehaaide discussiepartner

Nog steeds er niet serieus op in gaan he

Wat wil je eigenlijk horen met je pleidooi hier? "Ja Milagro, klopt hoor, hij is gewoon schuldig. De kinderen zijn gewoon misbruikt" ..
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:30:22 #152
16715 Mylene
*schatje*
pi_27907142
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Juist, je slaat de spijker op zijn kop.
pi_27907144
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

' mijn god zeg.. '
en dus gelden er andere regels voor hem

mijn god zeg.
pi_27907158
MJ zal toch wel neergepaft worden door een of andere gek binnenkort, dus zn lot ontloopt ie helaas niet..
pi_27907163
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef milagro het volgende:

[..]

en dus gelden er andere regels voor hem

mijn god zeg.
Je kan er enigszins rekening mee houden.. Maar jij wil 't overduidelijk graag anders zien..
pi_27907172
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef Goedie het volgende:
Hij staat al meer dan 35 jaar in de spotlights. Het is niet voorstellen wat dit allemaal voor invloed heeft op je groei en ontwikkeling.
Je zou idd door al die lampen verwachten dat hij nu minstens 4 meter lang is en geestelijk helemaal bij.

Maar helaas werkt het bij dit kuikentje blijkbaar anders. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27907184
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wow, ben jij even 'n gehaaide discussiepartner

Nog steeds er niet serieus op in gaan he

Wat wil je eigenlijk horen met je pleidooi hier? "Ja Milagro, klopt hoor, hij is gewoon schuldig. De kinderen zijn gewoon misbruikt" ..
Ja liefst wel ja

Maar goed, ik zie dat jij je kind gewoon bij een vent in bed zou laten slapen, zolang het maar een zielige ouwe lul is (heeft) die nooit een jeugd gehad heeft.

Wat sociaalvoelend.
pi_27907188
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je kan er enigszins rekening mee houden.. Maar jij wil 't overduidelijk graag anders zien..
Welja, selectieve rechtspraak. Goed idee.
pi_27907197
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jij wilt er rekening mee houden over de rug van kinderen heen, heel fijn

Chapeau!
pi_27907204
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:32 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja liefst wel ja

Maar goed, ik zie dat jij je kind gewoon bij een vent in bed zou laten slapen, zolang het maar een zielige ouwe lul is (heeft) die nooit een jeugd gehad heeft.

Wat sociaalvoelend.
Keuze van de ouders, niet van MJ.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')