abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:07:15 #101
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_27906677
reacties op de BBC-website http://news.bbc.co.uk/2/hi/talking_point/4615225.stm :
quote:
I wonder if the average man in the street, facing the same charges would be walking away a free man today?
Jason Waldron, Manchester, UK
Eensch.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:07:28 #102
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_27906682
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:

[..]

En dat riep hij toen hij al van vanalles beschuldigd werd. Soort makkelijke smoes om het goed te praten, lijkt wel. .
Óf het klopt wel...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:07:51 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27906688
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:

[..]

En dat riep hij toen hij al van vanalles beschuldigd werd. Soort makkelijke smoes om het goed te praten, lijkt wel. .
waarom heeft hij altijd handschoentjes gedragen, of zichzelf een masker laten aanmeten? dat is ook voer voor psychologen
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:07:56 #104
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_27906689
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
reacties op de BBC-website http://news.bbc.co.uk/2/hi/talking_point/4615225.stm :
[..]

Eensch.
Ik denk het wel, de zaak was gewoon erg zwak.
pi_27906690
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik had het dan ook niet over een rechtzaak, maar hoe ik tegenover de hele situatie zou staan.
Daar ging ik ook niet vanuit, je sloeg voor het gemak de hele rechtspraak maar over en zou de verdachte (in jouw ogen dan dader) meteen vermoorden.
Ik vond het nogal dom overkomen en probeerde daarom even op een rijtje te zetten wat wèl rechtvaardig is.
pi_27906698
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:03 schreef MUUS het volgende:
Vooral dát vind ik eng aan hem. Of hij kinderen echt misbruikt? Geen idee, maar echt zuiver is het allemaal niet he.
Boeit dan ook niet meer, want jij had hem inmiddels al vermoord, getuige je eerder geschreven bericht.
Het leven begint bij 40 toch?
pi_27906708
quote:
[..]

Eensch.
Niet eens want de bewijsvoering schoot gewoon te kort...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:09:17 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_27906727
Dope.

Hoe die Sneddon bijna zat te janken!
Schitterend...

Jackson kan gaan chillen en eens goed nadenken over zijn slaapgewoontes.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_27906742
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:03 schreef MUUS het volgende:

[..]

Eeh nee, zijn diepzinnige teksten boeien idd geen ene kont in dit geval. . Misschien heeft de buurtpedo ook wel eens een mooi gedichtje geschreven.... .
[..]

Helemaal niet, maar hij heeft het zelf wel een beetje verkloot door o.a. te zeggen dat met een kind in bed liggen heel normaal is.

Vooral dát vind ik eng aan hem. Of hij kinderen echt misbruikt? Geen idee, maar echt zuiver is het allemaal niet he.
Maar waarom kan zijn verklaring echt per se niet? Ik bedoel, waarom is dat zo moeilijk om te geloven, zelfs na zo'n uitspraak? Het is toch niet zo moeilijk om te bedenken dat MJ dus echt niet hetzelfde is als de buurtpedo?
Ik bedoel, hij is gestoord, dat is zo te merken. Gestoord als in; 'n knotsgekke celebrity, totaal in 'n andere wereld. Maar toch wordt hij door veel mensen graag gezien als 'n evil kindermisbruiker, waarom is dat? Alsof hij voor de rest van zijn onrealistische levensstijl niet toerekeningsvatbaar is, maar hier wel met z'n volle verstand bij nadenkt?
Ik vind 't wel degelijk uit maken of het MJ betreft of de buurtpedo, al is 't alleen maar om 't feit dat t' 'n celebrity betreft wat het veel 'spannender' maakt als ie verdacht wordt. De pers houdt van negatieve berichten.
En los daarvan, als de buurman die verdacht werd van kindermisbruik vrij is gesproken is 't toch ook niet eerlijk om je daar niks van aan te trekken.. Tuurlijk, de echte waarheid zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar nu kun je 'm tochw el 't voordeel van de twijfel gunnen, naar ik aanneem.. Wat ik al zei; ik heb daar in ieder geval meer lol in dan te blijven volhouden dat 't 'n pedo betreft.
Ik snap uberhaubt neit waarom zoveel mensen zo graag willen dat er kinderen misbruikt zijn.
pi_27906764
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:05 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Helemaal niet, hij komt juist als een kind over die niet weet wat hij misdaan heeft met deze opmerking. Dit werkt in zijn voordeel.
In de rechtzaak, maar ik had het nog steeds over hoe IK zou reageren als zo iemand zo met mijn kind zou (willen) omgaan.

Dat geld interesseert mij dan weer geen hol.
quote:
Goh, maar daar draait het ook niet om. Ik zou voor geen geld m'n kinderen aan hem meegeven, maar op een slecht gevoel kun je iemand gewoon niet veroordelen.
Zie boven. .
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Met jou, maar niet met de rechter, in principe.
Zie boven. .
quote:
Het is niet normaal, dat zegt de jury ook niet, het is alleen niet strafbaar. Ethiek en recht zijn twee verschillende dingen.
Weet ik, weet ik.
En toch.... alle 10 not guilty.... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27906766
quote:
[..]

Eensch.
Dan impliceer je dus dat de jury vaak oordeelt met vooroordelen, persoonlijke gevoelens.
pi_27906784
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Óf het klopt wel...
Mwoah, als hij echt als een 12-jarige dacht, zou hij dat niet zo goed kunnen omschrijven.
Oi!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:12:30 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_27906796
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
Die aanklagers zijn gold diggers okeej, maar op alle 10 aanklachten vrijgesproken.. come on!
Golddiggers?
het OM heeft hem aangeklaagd, die verdienen er toch niets aan
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27906803
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik vind al dat pedogeroep een beetje te oppervlakkig. MJ ziet zichzelf als een 12-jarige in het lichaam van een 47-jarige. Ik geloof niet dat hij zich seksueel aangetrokken voelt tot kinderen, hij zoekt volgens mij een soort van verbondenheid met kinderen, een vriendschap.

Ik denk dat hij terecht is vrijgesproken. Er was gewoon geen bewijs voor de beschuldigingen van (pedo-)seksueel misbruik. Maar de familie van MJ zou er goed aan doen hem 24 uur per dag te laten omringen door psychiaters en verzorgers. Hij hoort imho niet thuis in een cel, maar in een inrichting.
leg mij maar eens uit dan waarom dat onschuldige kind van 12 jaar, zelf kinderen wilde, en er ook 3 heeft, ken jij een kind van 12 dat bewust vader wilt worden?

en waarom dat kind van 12 tot 2 keer toe getrouwd is, en waarom dat kind van 12 met andere kinderen van 12 in 1 bed wil liggen, want ik ken GEEN ENKEL joch van 12 die tegen zijn vriendje aan wilt liggen in 1 bed , jij wel?

ik word persoonlijk een beetje moe van dat oppervlakkige kutexcuus dat MJ een kind zou zijn en daarom doet wat hij doet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27906806
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:57 schreef MUUS het volgende:

[..]

Daar zou ik met alle liefde voor zitten.
[..]

Een volwassen vent die met een vreemd kind in bed gaat liggen is niet normaal. Klaar.

Alsof jullie je kinderen aan een ander mee zouden geven die dan met je kind in bed gaat liggen. Geen probleem dan natuurlijk he? Riiiight. .
Wat is bij jou een vreemd kind?
De opa die z'n nichtje in slaap zingt in bed, de aai over d'r rug.....
De huisvriend die op het (vreemde) kind past en het kind een kus geeft voor het slapen gaan....
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:17:05 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_27906897
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

En los daarvan, als de buurman die verdacht werd van kindermisbruik vrij is gesproken is 't toch ook niet eerlijk om je daar niks van aan te trekken.. Tuurlijk, de echte waarheid zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar nu kun je 'm tochw el 't voordeel van de twijfel gunnen, naar ik aanneem.. Wat ik al zei; ik heb daar in ieder geval meer lol in dan te blijven volhouden dat 't 'n pedo betreft.
Ik snap uberhaubt neit waarom zoveel mensen zo graag willen dat er kinderen misbruikt zijn.
Nou, mij wel hoor. Ik zou me daar zeker wat van aantrekken .

Zou men ook zo goed gelovig zijn als Jackson geen celeb zou zijn?

Ik denk het eigenlijk niet.
pi_27906907
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:

[..]

De huisvriend die op het (vreemde) kind past en het kind een kus geeft voor het slapen gaan....
als de opa van mijn kinderen van 12 en 15 bij hem in bed zou nemen ipv ze in de logeerkamer te laten slapen, zou ik me ERNSTIG zorgen maken, jij niet ?

mooi, ik wel dus, en ze zouden er dan ook nooit meer mogen logeren , minste wat ik zou doen.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:18:41 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27906929
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:17 schreef milagro het volgende:

[..]

als de opa van mijn kinderen van 12 en 15 bij hem in bed zou nemen ipv ze in de logeerkamer te laten slapen, zou ik me ERNSTIG zorgen maken, jij niet ?

mooi, ik wel dus, en ze zouden er dan ook nooit meer mogen logeren , minste wat ik zou doen.
correct. veel mensen snappen de nuances niet meer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27906933
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:09 schreef matthijst het volgende:
Hoe die Sneddon bijna zat te janken!
Schitterend...
Je zou bijna medelijden met hem krijgen... NOT.
pi_27906938
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik vind al dat pedogeroep een beetje te oppervlakkig. MJ ziet zichzelf als een 12-jarige in het lichaam van een 47-jarige [...] hij zoekt volgens mij een soort van verbondenheid met kinderen, een vriendschap.
Je geeft een redelijk goed psychiatrisch beeld van een klassieke pedofiel.
quote:
Ik denk dat hij terecht is vrijgesproken. Hij hoort imho niet thuis in een cel, maar in een inrichting.
Eerste weet ik niet, tweede mee eens.
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_27906939
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Een liedje zingen of een kus voor het slapen gaan, is al heel iets anders dan een kind bij je in bed nemen.
Oi!
pi_27906942
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou, mij wel hoor. Ik zou me daar zeker wat van aantrekken .

Zou men ook zo goed gelovig zijn als Jackson geen celeb zou zijn?

Ik denk het eigenlijk niet.
Open een topic waarin je zegt dat je broer van 45 regelmatig met kinderen slaapt in 1 bed en hij nu opgepakt is daarvoor en jij dat ridicuul vindt, want hij doet toch niets .........

er zijn mensen die dat blijkbaar geen verontrustende gedachte vinden
pi_27906943
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:12 schreef milagro het volgende:

[..]

leg mij maar eens uit dan waarom dat onschuldige kind van 12 jaar, zelf kinderen wilde, en er ook 3 heeft, ken jij een kind van 12 dat bewust vader wilt worden?

en waarom dat kind van 12 tot 2 keer toe getrouwd is, en waarom dat kind van 12 met andere kinderen van 12 in 1 bed wil liggen, want ik ken GEEN ENKEL joch van 12 die tegen zijn vriendje aan wilt liggen in 1 bed , jij wel?

ik word persoonlijk een beetje moe van dat oppervlakkige kutexcuus dat MJ een kind zou zijn en daarom doet wat hij doet.
Hij IS niet echt 'n kind van 12, hij heeft volgens zichzelf z'n jeugd gemist (have you seen my childhood?) en doet dus graag dingen die 'n 12 jarige zou doen: spelen.
Dat neemt toch niet weg dat 't gewoon 'n volwassen man is die blijkbaar ontzettend van kinderen houdt (en geef 'm eens ongelijk, of mag ik dit ook al niet meer zeggen?) en gewoon de leeftijd heeft dat ie zelf ook vader kan zijn?

Vanwaar jouw sterke drang om 'm alsnog guilty te verklaren? Of om van pedofilie verdachten, die vrij zijn gesproken, toch liever als pedofiel te blijven beschouwen? Waarom wil je dat, bedoel ik?
Het enige wat je kan blijven roepen, is dat het niet normaal is dat ie 't normaal vind om met kinderen in 1 bed te slapen. Goed, nee, dat is naar onze maatstaven niet normaal nee, maar hij geeft een verklaring maar dat kan ab-so-luut niet waar zijn? Is dat zo'n overbekende smoes dan, zelf 'n kind zijn?
pi_27906951
victory
quote:
Hi,

la vérité a triomphé !

Michael Jackson a été reconnu innocent pour les 10 chefs d'inculpations
retenus !

http://www.michaeljackson-fr.com/html/mjj777/modules/ipboard/index.php?&showtopic=3368

VICTORY
http://www.michaeljackson-fr.com/
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:20:20 #125
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27906961
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Open een topic waarin je zegt dat je broer van 45 regelmatig met kinderen slaapt in 1 bed en hij nu opgepakt is daarvoor en jij dat ridicuul vindt, want hij doet toch niets .........
Ja maar, ja maar... Hij heeft geen jeugd gehad!

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')