Eensch.quote:I wonder if the average man in the street, facing the same charges would be walking away a free man today?
Jason Waldron, Manchester, UK
Óf het klopt wel...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat riep hij toen hij al van vanalles beschuldigd werd. Soort makkelijke smoes om het goed te praten, lijkt wel..
waarom heeft hij altijd handschoentjes gedragen, of zichzelf een masker laten aanmeten? dat is ook voer voor psychologenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat riep hij toen hij al van vanalles beschuldigd werd. Soort makkelijke smoes om het goed te praten, lijkt wel..
Ik denk het wel, de zaak was gewoon erg zwak.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
reacties op de BBC-website http://news.bbc.co.uk/2/hi/talking_point/4615225.stm :
[..]
Eensch.
Daar ging ik ook niet vanuit, je sloeg voor het gemak de hele rechtspraak maar over en zou de verdachte (in jouw ogen dan dader) meteen vermoorden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over een rechtzaak, maar hoe ik tegenover de hele situatie zou staan.
Boeit dan ook niet meer, want jij had hem inmiddels al vermoord, getuige je eerder geschreven bericht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:03 schreef MUUS het volgende:
Vooral dát vind ik eng aan hem. Of hij kinderen echt misbruikt? Geen idee, maar echt zuiver is het allemaal niet he.
Niet eens want de bewijsvoering schoot gewoon te kort...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
reacties op de BBC-website http://news.bbc.co.uk/2/hi/talking_point/4615225.stm :
[..]
Eensch.
Maar waarom kan zijn verklaring echt per se niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eeh nee, zijn diepzinnige teksten boeien idd geen ene kont in dit geval.. Misschien heeft de buurtpedo ook wel eens een mooi gedichtje geschreven....
.
[..]
Helemaal niet, maar hij heeft het zelf wel een beetje verkloot door o.a. te zeggen dat met een kind in bed liggen heel normaal is.
Vooral dát vind ik eng aan hem. Of hij kinderen echt misbruikt? Geen idee, maar echt zuiver is het allemaal niet he.
In de rechtzaak, maar ik had het nog steeds over hoe IK zou reageren als zo iemand zo met mijn kind zou (willen) omgaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:05 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij komt juist als een kind over die niet weet wat hij misdaan heeft met deze opmerking. Dit werkt in zijn voordeel.
Zie boven.quote:Goh, maar daar draait het ook niet om. Ik zou voor geen geld m'n kinderen aan hem meegeven, maar op een slecht gevoel kun je iemand gewoon niet veroordelen.
Zie boven.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Met jou, maar niet met de rechter, in principe.
Weet ik, weet ik.quote:Het is niet normaal, dat zegt de jury ook niet, het is alleen niet strafbaar. Ethiek en recht zijn twee verschillende dingen.
Dan impliceer je dus dat de jury vaak oordeelt met vooroordelen, persoonlijke gevoelens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eensch.
Mwoah, als hij echt als een 12-jarige dacht, zou hij dat niet zo goed kunnen omschrijven.quote:
Golddiggers?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
Die aanklagers zijn gold diggers okeej, maar op alle 10 aanklachten vrijgesproken.. come on!
leg mij maar eens uit dan waarom dat onschuldige kind van 12 jaar, zelf kinderen wilde, en er ook 3 heeft, ken jij een kind van 12 dat bewust vader wilt worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:01 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind al dat pedogeroep een beetje te oppervlakkig. MJ ziet zichzelf als een 12-jarige in het lichaam van een 47-jarige. Ik geloof niet dat hij zich seksueel aangetrokken voelt tot kinderen, hij zoekt volgens mij een soort van verbondenheid met kinderen, een vriendschap.
Ik denk dat hij terecht is vrijgesproken. Er was gewoon geen bewijs voor de beschuldigingen van (pedo-)seksueel misbruik. Maar de familie van MJ zou er goed aan doen hem 24 uur per dag te laten omringen door psychiaters en verzorgers. Hij hoort imho niet thuis in een cel, maar in een inrichting.
Wat is bij jou een vreemd kind?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Daar zou ik met alle liefde voor zitten.
[..]
Een volwassen vent die met een vreemd kind in bed gaat liggen is niet normaal. Klaar.
Alsof jullie je kinderen aan een ander mee zouden geven die dan met je kind in bed gaat liggen. Geen probleem dan natuurlijk he? Riiiight..
Nou, mij wel hoor. Ik zou me daar zeker wat van aantrekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
En los daarvan, als de buurman die verdacht werd van kindermisbruik vrij is gesproken is 't toch ook niet eerlijk om je daar niks van aan te trekken.. Tuurlijk, de echte waarheid zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar nu kun je 'm tochw el 't voordeel van de twijfel gunnen, naar ik aanneem.. Wat ik al zei; ik heb daar in ieder geval meer lol in dan te blijven volhouden dat 't 'n pedo betreft.
Ik snap uberhaubt neit waarom zoveel mensen zo graag willen dat er kinderen misbruikt zijn.
als de opa van mijn kinderen van 12 en 15 bij hem in bed zou nemen ipv ze in de logeerkamer te laten slapen, zou ik me ERNSTIG zorgen maken, jij niet ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is bij jou een vreemd kind?
De opa die z'n nichtje in slaap zingt in bed, de aai over d'r rug.....
De huisvriend die op het (vreemde) kind past en het kind een kus geeft voor het slapen gaan....
correct. veel mensen snappen de nuances niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
als de opa van mijn kinderen van 12 en 15 bij hem in bed zou nemen ipv ze in de logeerkamer te laten slapen, zou ik me ERNSTIG zorgen maken, jij niet ?
mooi, ik wel dus, en ze zouden er dan ook nooit meer mogen logeren , minste wat ik zou doen.
Je zou bijna medelijden met hem krijgen... NOT.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:09 schreef matthijst het volgende:
Hoe die Sneddon bijna zat te janken!
Schitterend...
Je geeft een redelijk goed psychiatrisch beeld van een klassieke pedofiel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:01 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind al dat pedogeroep een beetje te oppervlakkig. MJ ziet zichzelf als een 12-jarige in het lichaam van een 47-jarige [...] hij zoekt volgens mij een soort van verbondenheid met kinderen, een vriendschap.
Eerste weet ik niet, tweede mee eens.quote:Ik denk dat hij terecht is vrijgesproken. Hij hoort imho niet thuis in een cel, maar in een inrichting.
Een liedje zingen of een kus voor het slapen gaan, is al heel iets anders dan een kind bij je in bed nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is bij jou een vreemd kind?
De opa die z'n nichtje in slaap zingt in bed, de aai over d'r rug.....
De huisvriend die op het (vreemde) kind past en het kind een kus geeft voor het slapen gaan....
Open een topic waarin je zegt dat je broer van 45 regelmatig met kinderen slaapt in 1 bed en hij nu opgepakt is daarvoor en jij dat ridicuul vindt, want hij doet toch niets .........quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, mij wel hoor. Ik zou me daar zeker wat van aantrekken.
Zou men ook zo goed gelovig zijn als Jackson geen celeb zou zijn?
Ik denk het eigenlijk niet.
Hij IS niet echt 'n kind van 12, hij heeft volgens zichzelf z'n jeugd gemist (have you seen my childhood?) en doet dus graag dingen die 'n 12 jarige zou doen: spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
leg mij maar eens uit dan waarom dat onschuldige kind van 12 jaar, zelf kinderen wilde, en er ook 3 heeft, ken jij een kind van 12 dat bewust vader wilt worden?
en waarom dat kind van 12 tot 2 keer toe getrouwd is, en waarom dat kind van 12 met andere kinderen van 12 in 1 bed wil liggen, want ik ken GEEN ENKEL joch van 12 die tegen zijn vriendje aan wilt liggen in 1 bed , jij wel?
ik word persoonlijk een beetje moe van dat oppervlakkige kutexcuus dat MJ een kind zou zijn en daarom doet wat hij doet.
quote:Hi,
la vérité a triomphé !
Michael Jackson a été reconnu innocent pour les 10 chefs d'inculpations
retenus !
http://www.michaeljackson-fr.com/html/mjj777/modules/ipboard/index.php?&showtopic=3368
VICTORY
http://www.michaeljackson-fr.com/
Ja maar, ja maar... Hij heeft geen jeugd gehad!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Open een topic waarin je zegt dat je broer van 45 regelmatig met kinderen slaapt in 1 bed en hij nu opgepakt is daarvoor en jij dat ridicuul vindt, want hij doet toch niets .........
dus mijn kids gaan ook niet bij een vent van 46 die zich zogenaamd 12 waant, slapen, moge die nuance ook duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct. veel mensen snappen de nuances niet meer.
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
als de opa van mijn kinderen van 12 en 15 bij hem in bed zou nemen ipv ze in de logeerkamer te laten slapen, zou ik me ERNSTIG zorgen maken, jij niet ?
mooi, ik wel dus, en ze zouden er dan ook nooit meer mogen logeren , minste wat ik zou doen.
Waarschijnlijk niet, maar MJ is nou eenmaal wel 'n celeb. En ook niet bepaald een normale, zoals de buurman op de hoek. Dat zegt toch wat hoor, of je 't nou wilt of niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, mij wel hoor. Ik zou me daar zeker wat van aantrekken.
Zou men ook zo goed gelovig zijn als Jackson geen celeb zou zijn?
Ik denk het eigenlijk niet.
Het is inderdaad niet normaal, maar maakt dat het gelijk ook fout?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als een volwassen vent met mijn kind in bed gaat liggen, heeft hij idd een probleem ja.
Een normale volwassen vent zou het niet in zijn hoofd halen om met een kind van een ander in bed te gaan liggen.
Oh nee, hij heeft een moeilijke jeugd gehad en is daarom niet normaal..
Open nu gewoon dat topic maar, want je hebt dezelfde mening nu al honderden keren verkondigt in deze topicreeks en blijkbaar vind je nog dat je niet genoeg aandacht ervoor krijgt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Open een topic waarin je zegt dat je broer van 45 regelmatig met kinderen slaapt in 1 bed en hij nu opgepakt is daarvoor en jij dat ridicuul vindt, want hij doet toch niets .........
er zijn mensen die dat blijkbaar geen verontrustende gedachte vinden
tuuuuuuuuuuuuuurlijk, mijn zoon van 12 speelt ook de hele nacht met zijn vriendjes in 1 bed, doen alle jongetjes van 12 namelijk, bij elkaar in bed duikenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij IS niet echt 'n kind van 12, hij heeft volgens zichzelf z'n jeugd gemist (have you seen my childhood?) en doet dus graag dingen die 'n 12 jarige zou doen: spelen.
Dat neemt toch niet weg dat 't gewoon 'n volwassen man is die blijkbaar ontzettend van kinderen houdt (en geef 'm eens ongelijk, of mag ik dit ook al niet meer zeggen?) en gewoon de leeftijd heeft dat ie zelf ook vader kan zijn?
Vanwaar jouw sterke drang om 'm alsnog guilty te verklaren? Of om van pedofilie verdachten, die vrij zijn gesproken, toch liever als pedofiel te blijven beschouwen? Waarom wil je dat, bedoel ik?
Het enige wat je kan blijven roepen, is dat het niet normaal is dat ie 't normaal vind om met kinderen in 1 bed te slapen. Goed, nee, dat is naar onze maatstaven niet normaal nee, maar hij geeft een verklaring maar dat kan ab-so-luut niet waar zijn? Is dat zo'n overbekende smoes dan, zelf 'n kind zijn?
Je leest m'n eerste zin niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:26 schreef milagro het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuurlijk, mijn zoon van 12 speelt ook de hele nacht met zijn vriendjes in 1 bed, doen alle jongetjes van 12 namelijk, bij elkaar in bed duiken
mijn god zeg...
ik wil MJ schuldig verklaren omdat het een neger is, was , nou goed
Ja maar blijkbaar niet strafbaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet normaal, maar maakt dat het gelijk ook fout?
en ik ga er ook gewoon mee door zolang achterlijken achterlijke excuses zoeken voor iets waar iedere andere gewone vent voor aan de schandpaal zou zijn genageld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Open nu gewoon dat topic maar, want je hebt dezelfde mening nu al honderden keren verkondigt in deze topicreeks en blijkbaar vind je nog dat je niet genoeg aandacht ervoor krijgt.
t is dat je niet dik bent, want andersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je leest m'n eerste zin niet.![]()
En t was 'n serieuze vraag hoor, maar blijkbaar weet jij er dus geen serieus antwoord op.
Omdat het dus niet 'n 'iedere andere gewone vent' is!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:27 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik ga er ook gewoon mee door zolang achterlijken achterlijke excuses zoeken voor iets waar iedere andere gewone vent voor aan de schandpaal zou zijn genageld.
Tenzij die opa Michael Jackson heet, dan is het helemaal okay natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Ik denk dat ik mijn reactie iets moet nuanceren.
Ik vind dat het lichamelijke kontakt niet persé aangezien moet worden als pedofilie.
Maar ik ben een met het voorbeeld wat je aanhaald.
Nou, de buurtpedo kan misschien ook wel leuk zingen. Misschien heeft hij zelfs wel een moeilijke jeugd gehad en kan hij nu een origineel dansje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat het dus niet 'n 'iedere andere gewone vent' is!!!![]()
![]()
' mijn god zeg.. '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |