Dat maakt die persoon nog niet schuldig aan de aan hem gerichte aanklachen. Dat zou me wat worden zeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef schatje het volgende:
Iemand die verklaart dat het normaal is om met kinderen te slapen spoort gewoon niet.
Ik zou eerder hopen dat de wereld z'n lesje heeft geleerd en voortaan niet iedere vreemde ziel die veel genegenheid voor kinderen toont als pedofiele verkrachter beschouwt. Puh.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:40 schreef Zèna het volgende:
Hopelijk heeft ie nu zijn lesje geleert en dat kleine jongetjes niet meer in bed mogen..
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Talietje het volgende:
hij zag ziet er echt al jaren uit als een lijk
Daarmee doet je het gemiddelde stoffelijk overschot te kortquote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Talietje het volgende:
hij zag er echt uit als een lijk
iddquote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef schatje het volgende:
Iemand die verklaart dat het normaal is om met kinderen te slapen spoort gewoon niet.
rightquote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik zou eerder hopen dat de wereld z'n lesje heeft geleerd en voortaan niet iedere vreemde ziel die veel genegenheid voor kinderen toont als pedofiele verkrachter beschouwt. Puh.
Nee, maar dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef HoSeong het volgende:
[..]
Dat maakt die persoon nog niet schuldig aan de aan hem gerichte aanklachen. Dat zou me wat worden zeg.
Hij woont er een klein half uurtje vandaan geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef Sjoe538 het volgende:
wtf issie al thuis ofzo?
Hey Ilona!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik zou eerder hopen dat de wereld z'n lesje heeft geleerd en voortaan niet iedere vreemde ziel die veel genegenheid voor kinderen toont als pedofiele verkrachter beschouwt. Puh.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
Nou, dan ga ik maar Law and Order kijken , daar worden mensen wél veroordeeld
Je mag fucking trots zijn om zo iemand te mogen verdedigen..quote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
als ik de advocaat was, zou ik uitbetaald in beatlesrights willen worden.
hehe... en smooth was ie.!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Smooth Criminal knalt hier uit de speakers
Elk figuur wat alleen wil zijn met mijn kind moet heel hard voor me wegrennen.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef minilotje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |