heeft ie um ook op de kop?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:10 schreef elcastel het volgende:
Great, de hele wereld zit te wachten en de rechter gaat een boekje lezen. Lijkt Bush wel.
LOLquote:Op maandag 13 juni 2005 23:10 schreef elcastel het volgende:
Great, de hele wereld zit te wachten en de rechter gaat een boekje lezen. Lijkt Bush wel.
volgende week in Sex Courtquote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wanneer komt die utitslag nou?
JJ v G ?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Klootzooi.. zit ik op Jan Joost van Gangelen te wachten .. krijg je dit
Zonnebank Joost kan wel even wachten ..quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Klootzooi.. zit ik op Jan Joost van Gangelen te wachten .. krijg je dit
viel me ook al op. Zou het met opzet zijn? zodat de aandacht niet wordt afgeleidquote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Niet de knapste dames daar in het 'publiek'..
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zonnebank Joost kan wel even wachten ..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moment in the sun for the jurors, dus rekken voor je 15 minutes of fame....quote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
en maar rekken voor de kijkcijfers . moeten we wachten tot ze in japan wakker zijn of zo, stelletje lamzakken opschieten !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet lezen!30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:13 schreef Hik het volgende:
Ik heb al wel mijn bureau opgeruimd intussen...![]()
verkeersovertredinkje. verder nietsquote:Op maandag 13 juni 2005 23:13 schreef Lucille het volgende:
Moet Michael voorkomen? Wat heeft hij gedaan? Heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |