abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2005 @ 22:33:33 #1
32974 Xante
Levend en wel
pi_27903066
UMTS telefoon van SonyEricsson, tegelijk aangekondigd met de K750i. Hij komt ergens in augustus/september uit, en er zijn nu drie varianten bekend:

K600:

V600 (Vodafone versie):

K608i:

Persoonlijk vind ik vooral de K608 en V600 erg mooi.

Specs:
Dual UMTS/GSM triband 900/1800/1900
TFT 1.8" 176x220 pixel 262k color screen
1.3 megapixel camera with 4x digital zoom and flashlight
Full screen video recording and viewing
Videocall
Bluetooth
Infrared
USB
MP3/AAC Player
Radio FM with RDS
72-tone polyphonic ringtones
32mb internal memory
Java MIDP 2.0 and 3D games
Macromedia Flash Lite
GPRS class 10
Release date: Q3 2005

Foto's camera
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07

Game on .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  maandag 13 juni 2005 @ 22:44:38 #2
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_27903493
De V600 is mooi in het echt, de K608 is de minste van de 3.
De V600 hoort erg snel al te komen maar heeft Vodafone rotzooi.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:34:09 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27907202
Alledrie de telefoons hebben dezelfde specs?
pi_27907369
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Alledrie de telefoons hebben dezelfde specs?
Min of meer... De verschillen zitten in de firmware en het uiterlijk.

Erg mooie telefoon dit! Maar ik heb toch voor de k750i gekozen, omdat ik voorlopig niet denk gebruik te maken van de mogelijkheden die UMTS brengt. Verder duurt het nog wel even voordat al m'n vrienden/kennisen/familieleden ook een UMTS toestel hebben en duurt het ook nog wel even voordat alle providers UMTS een beetje fatsoenlijk ondersteunen. Misschien dat ik over een jaar of 3, 4 eens een UMTS toestel koop.

En dan natuurlijk wel een Sony Ericsson.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 03:56:08 #5
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_27908649
toen k750 nog in ontwikkeling was dacht ik wow dat wordt mijn volgende phone.
Toen bleek dat die geen umts zou hebben (en nu blijkt dat ie ook nog eens erg goedkoop en gammel aanvoelt, vooral batterijklepje en memorystick klepje).

Mijn hoop was toen gevestigd in k600 ... maar toen ik zag dat er geen uitbreidbaar geheugen mogelijk was dacht ik ok er zal vast ook eentje uitkomen die dat wel ondersteunt.

Toen zag ik V600! Maar helaas.. ook geen uitbreidbaar geheugen..

Toen zag ik k608 en dacht YES dat moet m zijn! .. helaas.. ook geen uitbreidbaar geheugen..

GODDAMNIT! waarom zetten ze in godsnaam geen uitbreidbaar geheugen in? ARG!!

P-style:
nog 3-4 jaar wachten? tegen die tijd is umts al verouderd..
Een hoop mensen die ik ken heben al een umts phone.. En sinds kort heeft zelfs mijn vriendin ook eentje (ze vond ze tot nu toe niet mooi maar heeft nu een v1050)
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_27909041
Ik vind ze niet echt overdreven mooi eigenlijk...
En idd wat dom dat ze er geen uitbereidbaar geheugen in doen, dat is voor mij al een hele grote reden om niet voor die telefoons te gaan.
pi_27916367
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 03:56 schreef spooky1234 het volgende:
toen k750 nog in ontwikkeling was dacht ik wow dat wordt mijn volgende phone.
Toen bleek dat die geen umts zou hebben (en nu blijkt dat ie ook nog eens erg goedkoop en gammel aanvoelt, vooral batterijklepje en memorystick klepje).

Mijn hoop was toen gevestigd in k600 ... maar toen ik zag dat er geen uitbreidbaar geheugen mogelijk was dacht ik ok er zal vast ook eentje uitkomen die dat wel ondersteunt.

Toen zag ik V600! Maar helaas.. ook geen uitbreidbaar geheugen..

Toen zag ik k608 en dacht YES dat moet m zijn! .. helaas.. ook geen uitbreidbaar geheugen..

GODDAMNIT! waarom zetten ze in godsnaam geen uitbreidbaar geheugen in? ARG!!

P-style:
nog 3-4 jaar wachten? tegen die tijd is umts al verouderd..
Een hoop mensen die ik ken heben al een umts phone.. En sinds kort heeft zelfs mijn vriendin ook eentje (ze vond ze tot nu toe niet mooi maar heeft nu een v1050)
Waarom wil je zo graag UMTS? Voor zover ik weet is het alleen handig voor tv kijken op je mobiel (iets wat ikzelf nooit zou doen, want ik vind het veel te duur en onzinnig) en video-telefonie, wat opzich wel leuk is, maar ook duur, alleen nuttig is als degene waarmee je spreekt het ook heeft (oké, voor jou is het wel leuk, want je vriendin heeft ook zo'n foon) èn als er eindelijk eens een landelijke dekking is en die is er voorlopig nog niet... èn als alle providers het een beetje ondersteunen. Kijk, je kunt nu wel een UMTS telefoon kopen, maar als je een jaartje wacht is de UMTS support een stuk groter en heb je veel meer keuze uit telefoons.

Zeggen dat UMTS over 3-4 jaar verouderd is, slaat natuurlijk nergens op. En als UMTS over 3 jaar ècht verouderd is, dan is het het kopen van een UMTS-telefoon niet eens waard!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:03:41 #8
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_27917864
Waarom umts?
- Tv kijken is gewoon handig en leuk, er zijn zoveel van die momenten dat je even niets te doen hebt, van die momenten dat je anders mensen gaat bellen om over onzin te lullen, dan hoef je ze niet lastig te vallen en ben je zelf zoet met tv-streams. En het is nog goedkoper dan bellen ook.
- Videobellen is niet zo duur, sterker nog, het is gratis voor de mensen die het voor mei hadden afgeloten (waaronder moi en nog een paar vrienden). Mijn vriendin bijvoorbeld moet wel gewoon 50 ct per minuut betalen dus daarom bel ik haar altijd. En na 1 oktober zal het voor iedereen 50 cent per minuut kosten.. nou ja daar kan ik nog mee leven al zal ik het niet meer zo vaak gebruiken.
- Dekking is geen beperking, zie ook http://umtscoveragetool.vodafone.nl/UMTSdekking.html
Ik woon in de randstad en bijna alle plekken waar ik kom heb ik umts dekking. Als ik met iemand bel die in de trein zit wil de dekking wel eens wegvallen bij een tunnel maar dat is ook met gsm zo.
Ovrigens dat kaartje is nog niet eens up to date, want volgens dat kaartje heeft een dorpje bij Leiden waar mijn vriendien woont geen dekking maar ze heeft 2 streepjes dekking in haar huis gewoon.
- Wachten op alle providers? Tja, als het nou zo verschrikkelijk duur was en eerst concurrentie moest komen voordat de prijzen normaal zouden worden, ok. Maar ik verwacht niet echt dat het komende 2 jaar significant goedkoper zal worden.
- Wachten op meer phones? Ja ik wacht ook op een compacte umts phone maar ondertussen heb ik alvast eentje die wat groter is. In Juli/Augustus gaat samsung met een e720 sized umts phone komen (z500) en kort daarna komt er hopelijk een k600 maar dan met memorysticks, die ga ik nemen dan denk ik.

Kijk het is over 3-4 jaar niet verouderd als in dat je er niets aan hebt.. het zal net zo gewoon zijn als een simpel prepaid mobieltje van nu. Ik bedoel zo kan je met alles wachten.. Tot 2005 met je pentium 1 met Os2warp werken want nu is pas een goeie moderne computer goedkoper en er is meer support enzo.
En mijn telefoons gaan gemiddeld een jaartje mee, die van jou minstens 4 jaar wou je zeggen?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_27919248
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:03 schreef spooky1234 het volgende:
Waarom umts?
- Tv kijken is gewoon handig en leuk, er zijn zoveel van die momenten dat je even niets te doen hebt, van die momenten dat je anders mensen gaat bellen om over onzin te lullen, dan hoef je ze niet lastig te vallen en ben je zelf zoet met tv-streams. En het is nog goedkoper dan bellen ook.
- Videobellen is niet zo duur, sterker nog, het is gratis voor de mensen die het voor mei hadden afgeloten (waaronder moi en nog een paar vrienden). Mijn vriendin bijvoorbeld moet wel gewoon 50 ct per minuut betalen dus daarom bel ik haar altijd. En na 1 oktober zal het voor iedereen 50 cent per minuut kosten.. nou ja daar kan ik nog mee leven al zal ik het niet meer zo vaak gebruiken.
- Dekking is geen beperking, zie ook http://umtscoveragetool.vodafone.nl/UMTSdekking.html
Ik woon in de randstad en bijna alle plekken waar ik kom heb ik umts dekking. Als ik met iemand bel die in de trein zit wil de dekking wel eens wegvallen bij een tunnel maar dat is ook met gsm zo.
Ovrigens dat kaartje is nog niet eens up to date, want volgens dat kaartje heeft een dorpje bij Leiden waar mijn vriendien woont geen dekking maar ze heeft 2 streepjes dekking in haar huis gewoon.
- Wachten op alle providers? Tja, als het nou zo verschrikkelijk duur was en eerst concurrentie moest komen voordat de prijzen normaal zouden worden, ok. Maar ik verwacht niet echt dat het komende 2 jaar significant goedkoper zal worden.
- Wachten op meer phones? Ja ik wacht ook op een compacte umts phone maar ondertussen heb ik alvast eentje die wat groter is. In Juli/Augustus gaat samsung met een e720 sized umts phone komen (z500) en kort daarna komt er hopelijk een k600 maar dan met memorysticks, die ga ik nemen dan denk ik.

Kijk het is over 3-4 jaar niet verouderd als in dat je er niets aan hebt.. het zal net zo gewoon zijn als een simpel prepaid mobieltje van nu. Ik bedoel zo kan je met alles wachten.. Tot 2005 met je pentium 1 met Os2warp werken want nu is pas een goeie moderne computer goedkoper en er is meer support enzo.
En mijn telefoons gaan gemiddeld een jaartje mee, die van jou minstens 4 jaar wou je zeggen?
En dàt is het verschil tussen jou en mij! Ik ben nu pas aan m'n tweede telefoon en m'n vorige ging nèt geen 4 jaar mee!
pi_27919365
Lelijk
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:16:04 #11
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_27920244
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef P-Style het volgende:

En dàt is het verschil tussen jou en mij! Ik ben nu pas aan m'n tweede telefoon en m'n vorige ging nèt geen 4 jaar mee!
wow.. dude!
ik had eerst een motorola cd920, toen een nokia 5110, panasonic gd93, sonyericsson t68i, sharp gx10, nu gebruik ik sonyericsson t610 en motorola v980 voor umts. En tussendoor heb ik ook wat andere toestellen gehad maar niet echt als hoofdtoestel gebruikt.
pi_27920328
Haha ik heb dit jaar alleen al 4x van telefoon gewisselt, en binnen dit jaar meer
Vanaf vorig jaar juni

Sony ericcson t310,Nokia ngage,Nokia 3200,Sendo p600,motorola mpx200,nokia 6230, en morgen weer een nieuwe !
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:22:41 #13
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_27920442
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:18 schreef tonks het volgende:
Haha ik heb dit jaar alleen al 4x van telefoon gewisselt, en binnen dit jaar meer
Vanaf vorig jaar juni

Sony ericcson t310,Nokia ngage,Nokia 3200,Sendo p600,motorola mpx200,nokia 6230, en morgen weer een nieuwe !
ja ok maar dat tel ik niet mee.. t310, p600, ngage, 3200.. tzijn allemaal cheap-ass prepaid modellen...

ik heb wel meer toestellen in mijn bezit gehad maar ik noem alleen toestellen waar ik serieus mee rondgelopen heb en echt gebruikt heb als hoofdtoestel. Als je een 6230 hebt snap ik nog dat je mpx200 leuk vindt omdat het smartphone is of ngage voor spelletjes.. maar wat je dan moet p600, t310 en 3200 moet?
pi_27920504
Uhm toen ik mijn t310 kocht was hij niet prepaid (80 euro plus 1 jarig abbo) p600 was wel prepaid.. ngage zeker niet (had hem toen hij net uit was) 3200 ook niet prepaid
pi_27920517
Die p600 was echt een fout.. die t310 was mijn eerste met kleurenscherm. die 3200 ook een foutje
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:26:52 #16
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_27920586
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef tonks het volgende:
Uhm toen ik mijn t310 kocht was hij niet prepaid (80 euro plus 1 jarig abbo) p600 was wel prepaid.. ngage zeker niet (had hem toen hij net uit was) 3200 ook niet prepaid
oh ok dan had je ze heel vroeg gehaald.. maarhe.. rare keuze van toestellen dan.. want het lijkt er op dat je niet echt kan wachten tot er significante verbeteringen komen. Je koopt om de 2 maanden een nieuwe omdat die nieuwe een minimale verbetering heeft ipv te wachten tot er echt een next generation phone uitkomt?
pi_27921048
Dus uh... jullie eten je GSM's op ofzo?
pi_27921508
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:26 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

oh ok dan had je ze heel vroeg gehaald.. maarhe.. rare keuze van toestellen dan.. want het lijkt er op dat je niet echt kan wachten tot er significante verbeteringen komen. Je koopt om de 2 maanden een nieuwe omdat die nieuwe een minimale verbetering heeft ipv te wachten tot er echt een next generation phone uitkomt?
Zo ben ik inderdaad ja .
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:46:54 #19
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_27924829
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:40 schreef P-Style het volgende:
van tonks weet ik het niet, zelf lust ik geen plastic.

btw: tonks, hoe is dat live-cam-scam afgelopen?

Alle telefoons die ik genoemd heb heb ik nog steeds en ze werken allemaal ook nog. 2 gebruik ik nu intensief (met een duo kaart) en nog 2 gebruik ik alleen thuis met reserve abo's. Rest bewaar ik, stukje historie.
Andere toestellen die ik niet genoemd heb, zijn alleen zeer kort gebruikt en puur voor doorverkoop gebruikt of als cadeau.
pi_27924862
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:46 schreef spooky1234 het volgende:
van tonks weet ik het niet, zelf lust ik geen plastic.

Alle telefoons die ik genoemd heb heb ik nog steeds en ze werken allemaal ook nog. 2 gebruik ik nu intensief (met een duo kaart) en nog 2 gebruik ik alleen thuis met reserve abo's. Rest bewaar ik, stukje historie.
Andere toestellen die ik niet genoemd heb, zijn alleen zeer kort gebruikt en puur voor doorverkoop gebruikt of als cadeau.
Tja... dat kan ook. Maar hecht je nou nog wel een beetje waarde aan je mobieltjes?
pi_27924945
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:40 schreef P-Style het volgende:
Jouw GSM-geschiedenis #2
Zie je ze nog erger
Als iemand zin heeft om (zinvol)te kicken ga je gang.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:53:29 #22
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_27924993
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef P-Style het volgende:

Tja... dat kan ook. Maar hecht je nou nog wel een beetje waarde aan je mobieltjes?
natuurlijk hecht ik waarde.. neem nou mijn oude motorola cd920.. was echt een geavanceerd toestel voor zijn tijd..dat was tijd dat meeste toestellen niet eens trilfunctie hadden en laat staan memo-recorder, active flip, 4 regelige display etc.. of wat dacht je van mijn panasonic gd-93.. die had gewoon 7 verschillende achtergrondlichtjes! en was een van de eerste toestellen met super lichte lithium ion batterij, wap en zelfs t9! En toffe is dat ze het allemaal nog doen! na al die jaren.. is toch schitterend.
pi_29556109
Is het ook mogelijk om de V600 te laten unlocken? Ik weet wel een shop daarvoor.
Ik wil dit graag weten omdat deze telefoon nog niet in Nederland beschikbaar is en ik aan deze telefoon kan komen. Ik wil hem unlocken zodat ik de V600 in combinatie met een Telfort abo kan gaan gebruiken in plaats van het Vodafone abo.

Jeldrik
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:12:48 #24
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_29556283
Unlocken is op dat moment nou niet echt legaal. Maar het zou best kunnen en daar ga ik ook vanuit.

Heb trouwens alleen nog maar de k600 gezien. Niet bepaald een schoonheid, en voor umts heeft het best een klein schermpie.
pi_29557076
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Unlocken is op dat moment nou niet echt legaal. Maar het zou best kunnen en daar ga ik ook vanuit.
Het gaat erom dat de V600 nog niet verkrijgbaar is in Nederland, maar hij kan dus wel in Nederland ge-unlockt worden
pi_29561659
v600 is al meer dan een week verkrijgbaar bij alle city points in nederland.

Maar waarom zou je ruim 300 euro betalen voor een losse v600, ook nog betalen voor unlocken en dan nog eens betalen voor een telfort abo als je v600 ook gratis kan krijgen met een vodafone umts abo (dat stukken goedkoper is dan telfort abo's!)
pi_29571137
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:08 schreef spooky1234 het volgende:
v600 is al meer dan een week verkrijgbaar bij alle city points in nederland.

Maar waarom zou je ruim 300 euro betalen voor een losse v600, ook nog betalen voor unlocken en dan nog eens betalen voor een telfort abo als je v600 ook gratis kan krijgen met een vodafone umts abo (dat stukken goedkoper is dan telfort abo's!)
a) Ik krijg die V600 gratis dmv een actie, het is dus wel met een Vodafone-abonnement, maar dat kost mij niks, ik krijg zelfs elke maand 5 euro Live tegoed.
b) Unlocken kost maar iets van ¤15,-
c) Het telfort-abonnement dat ik erbij wil nemen kost maar ¤2,50 per maand voor 300 belminuten, dan doe ik er nog een smsbundel bij van 60 sms á ¤6,- ben ik per maand maar ¤8,50 kwijt aan mijn abonnement. Terwijl ik nu altijd rond de 25 euro kwijt ben voor mijn abonnement
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:58:22 #28
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_29574645
jeldrik:
ik snap je a) niet helemaal.. hoe krijg je precies je v600? van wie krijg je het en in ruil voor wat? Wat betaal je dus en wat krijg je voor terug?

b) zou goed kunnen, tussen 10 en 20 euro

c) Beste telfort simonly deal die ik kan vinden is 2.50 voor 200 minuten. (Ja je krijgt ook nog 100 bonusminuten maar je kan ze eerder bullshit minuten noemen want ze zijn alleen geldig in daluren en naar vaste lijnen)

Als je nu zegt 8.50 te gaan uitgeven voor 200 minuten en 60 smsjes kan je ook voor 8.95 per maand Vodafone simonly nemen met 275 min of smsjes. Heb je als voordeel dat je sms en minuten uit 1 bundel kan halen ipv 2 losse. En je bespaart 15 euro unlockkosten.

Overigens vind ik v600 lelijker dan k600... k600 is nog best strak, v600 is gewoon wat lomper.. en als je telfort wil kan je gewoon direct via hun een k600 krijgen. Gewoon verkrijgbaar.
pi_29577227
a) Via de gemeente, er is een actie waarbij je dan 1 keer per week (ongeveer) een opdracht moet gaan doen, bijvoorbeeld de mooiste foto van mijn dorp. Daarom krijg je dus een V600, maar ik wil graag mijn nummer behouden en dat kan dus niet. Vandaar mijn vraag over het unlocken

b) klopt

c) 200 minuten zijn al 100 minuten meer dan dat ik nu heb met mijn Telfort 100. En het scheelt dus heel veel.

Kijk ik ben een gezonde Hollander en gratis is gratis. En ik heb hem al in het echt gezien en hij is maar een klein beetje groter dan mijn T610. En ik wil mijn nummer graag houden zonder teveel gedoe. Bij Telfort neem ik dus gewoon mijn nummer mee.

Bij de actie van de gemeente mag je je eigen nummer niet gebruiken, omdat de nummers al in een contract staan ivm goedkoper bellen met elkaar.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:05:45 #30
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_29581695
grappige actie.. maar werk je dan voor de gemeente ofzo of hoe zit dat nou precies en wat voor gemeente is het?

Overigens is nummerbehoud technisch gezien geen probleem, het is waarschijnlijk zo dat gemeente geen zin heeft in gedoe zoals nummerbehoud.. (het is paar minuten werk maar goed, luie ambtenaren he.. geen zin om een extra formuliertje in te vullen)
Maar als je ook een gratis abo krijgt van de gemeente waarbij je gratis onderling kan bellen is dat echt relaxed zeg.. in ruil voor een klein opdrachtje per maand.. niet slecht hoor!
pi_29598748
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:05 schreef spooky1234 het volgende:
grappige actie.. maar werk je dan voor de gemeente ofzo of hoe zit dat nou precies en wat voor gemeente is het?

Overigens is nummerbehoud technisch gezien geen probleem, het is waarschijnlijk zo dat gemeente geen zin heeft in gedoe zoals nummerbehoud.. (het is paar minuten werk maar goed, luie ambtenaren he.. geen zin om een extra formuliertje in te vullen)
Maar als je ook een gratis abo krijgt van de gemeente waarbij je gratis onderling kan bellen is dat echt relaxed zeg.. in ruil voor een klein opdrachtje per maand.. niet slecht hoor!
Het is een project van de gemeente, voor jongeren tussen de 14 en 22 jaar. Om informatie te krijgen over mijn dorp.

De abonnementskosten worden betaald door de gemeente. De belminuten en smsjes moet je zelf betalen. Wel krijg je elke maand gratis 5 euro Live! tegoed. Onderling bellen (dus tussen de projectleden) is nog goedkoper.
Volgens het briefje moet ik 'af en toe' een opdracht uitvoeren met de GSM of vragen beantwoorden. Maar volgens iemand die het al heeft is het ongeveer 1 keer per week.
Ach, gratis telefoon is altijd meegenomen
pi_29610523
chill project man.. daar blijven dus mijn belastingcenten... wordt aan dat soort onzinnige shit uitgegeven ;-)

maarhe vaag van dat live tegoed.. want het bestaat eigenlijk niet meer in de nieuwe abo vormen... UMTS abo's hebben gewoon gratis surfen op live zonder datalimiet en dat kost niets dus ook geen 5 euro tegoed. Alleen in oude abo vormen was het mogelijk om 5 euro aan live tegoed te kopen maar die worden niet aangeboden meer.
En ook dat onderling goedkoper bellen is denk ik verkeerd uitgelegd want voor inbusiness abos heb je dat je gratis 1000 minuten met collega's kan bellen (onderling bellen dus) maar dat is niet goedkoper maar gewoon gratis. Dus ik denk dat er iets niet helemaal goed aan jullie is uitgelegd of jullie hebben een hele wazige abovorm wat niet aangeboden wordt via normale verkooppunten.

overigens in dit geval kan je via gsmexpress.nl beter een voda simonly erbijnemen want die kost even veel als je beoogde telfort simonly en dan hoef je niet te unlocken enzo, maar je moet zelf maar kijken.. en ik zou soweiso uitzoeken wat voor abo je nou precies van de gemeente krijgt want dat klinkt heel vaag wat ze je verteld hebben

suc6
pi_29610846
Ik krijg de telefoon de 31e en dan krijg ik tegelijkertijd ook uitleg. Dus dan zien we wel verder :-)
pi_41224271
Dames/heren,
Ik heb een vraagje: Op mijn K600i ziten standaard een aantal beltonen.
Nu heb ik van een collega/lotgenoot een leuke beltoon via bleutooth gekregen maar deze gaat erg zachtjes.
Het volume heb ik op max staan onder instellingen. Wie kan mij vertellen hoe ik deze harder kan laten klinken.B.v.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')