Dit staat toch in WFL?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:07 schreef SHeqel het volgende:
maak je een grapje?
Vind je dit een onderwerp om grappen over te maken?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:07 schreef SHeqel het volgende:
maak je een grapje?
Inderdaad, dit kún je toch niet serieus bedoelenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:07 schreef SHeqel het volgende:
maak je een grapje?
Van mij mag je, het is ook iets om je druk over te maken!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef thabit het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit nieuws uiterst zorgwekkend vind, of ben ik dan weer gedachtenpolitie in de ogen van de rechtse medefok!ker?
Zoals ik al stelde, God zorgt ervoor dat wij het overleven! Alleen de mensen die verdienen te leven, blijven levenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef SHeqel het volgende:
voor de goede orde: Bijna eenderde Europeanen: zon draait om aarde hier refereert 'ie aan.
om even wat eruit te pakken: zonder zon zitten we heel snel richting 0 Kelvin (en da's moet goed voor de gezondheid).
Dan had ik er een geopend in R&P of F&Fquote:
Het is de bedoeling om hierover te praten, niet om verkapte tvp's te plaatsen en te hopen dat dit zo snel mogelijk uitloopt tot een rel.quote:
Ik heb dan ook ook een note gezet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef BFQRS68 het volgende:
Alicey, ik had meer van je verwacht!
Wi zijn of waren dat?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef Adfundum het volgende:
Aarde het middelpunt? De Klingons denken daar heel anders over.
Dat suckt, een post zetten waar wij hem niet kunnen lezen!quote:
de zon die om de aarde draait? aarde die zonder zon kan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |