abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28082728
Nog een dagje echt warm en daarna koelt het weer af..

Jolie Je hebt goed opgelet dus bij de oppas!

Bar, voor 4/5 euro heb je wel een zwembadje voor baby's bij oa Blokker, voor 10 euro wel bij sommige supermarkten.. moet lukken dus!

Myrthe heeft ook geen last van de warmte, maar hier in huis valt het ook erg mee. Gisteren hebben we een eind gefietst (ze liet zelfs haar hoedje op haar hoofd zitten) en zijn naar een kinderboerderij geweest, erg leuk. Misschien dat ze vandaag nog even in haar zwembadje op 't balkon mag.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:59:54 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28082963
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef renzell het volgende:
Tex; wat goed dat het afbouwen is gelukt! Ging het makkelijk? heb dat niet helemaal gevolgd namelijk...
Ja viel me reuze mee! het was even wennen, vooral het ín slaap komen, en als ie eenmaal slip werd ie ook wel makkelijker wakker dan eerst. Maar nu gaat het eigenlijk wel goed. Ben begonne met de slaapjes overdag, en 's nachts bakerde ik hem dan nog wel in, bang voor m'n eigen nachtrust Maar de de 2e of 3e nacht maakte ik hem wakker voor zn laatste fles en legde hem daarna geheel automatisch in zn slaapzak gewoon terug in bed, en de vorige ochtend realiseerde ik me pas dat ie gewoon de hele nacht in zn slaapzak had geslapen ipv ingebakerd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:05:25 #203
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28083128
Jeetje, wat goed zeg! En hoe lang heb je Noah i n totaal ingebakerd? Vanaf het begin meteen al?
  maandag 20 juni 2005 @ 11:07:25 #204
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28083190
Ik denk vanaf dat ie 2 ŕ 3 weken was ofzow.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_28083324
Djulian heeft gelukkig geen last van de warmte. Alleen naar het zwembad gaan zit er vandaag niet in omdat ik zo stom was om keurig de kinderen in te smeren, maar niet mezelf. Dus word een dagje binnen blijven.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:17:39 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28083476
Je kan jezelf toch alsnog insmeren? Of heb je speciaal spul wat heel lang van tevoren moet ofzow?
©Dumbo
pi_28083981
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef texelonia het volgende:
Je kan jezelf toch alsnog insmeren? Of heb je speciaal spul wat heel lang van tevoren moet ofzow?
Ik heb pigment plekken op mijn huid en vooral op mijn schouders door eerdere wondjes. Al die plekken zijn 2e graads verbrand, dus naar buiten is nu echt uit gesloten.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:39:25 #208
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28084129
Oooh, je was je gisteren vergeten in te smeren en bent toen verband? Ik snap hem..
©Dumbo
  maandag 20 juni 2005 @ 11:51:01 #209
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28084481
maxim doet het gelukkig prima met deze hitte, als we buiten op dak zitten ligt hij lekker in zn blote niksie, en heb het badje erbij staan met een beetje water erin zodat we (ik hem) lekker kan poedelen.
en binnen heeft hij alleen een luier en romper aan, hier binnen is t dan ook wel te harden, alles zit potdicht.
vannacht lag hij in een romper in zn zomerslaapzak maar ik heb er toch maar de ventilator bijgezet voor een paar uur, toen ik in zn nekje voelde was tie helemaal zweterig. het was dan ook 26.9 graden in zn kamer toen hij sliep, na de ventilator was het 26.1 het heeft toch iets geholpen
pi_28087531
Ik heb doordat Mar nog lekker ligt te slapen, het babybadje maar buiten neergezet en daar zo nu en dan Thijs lekker even in laten plonzen en het werkte

Ik heb Thijs nog niet echt gehoord, ja net maar dat was omdat hij beetje erg moe was, dus heb hem lekker in zijn bedje gelegd.
Tussendoor hebben we lekker genoten van een aardbeien-banaan yoghurt drankje en was zaaaaling moet ik echt vaker maken.

Straks als Marco wakker is gaan we even kinderbadje scoren....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 20 juni 2005 @ 14:53:12 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28089982
Thijs! Fijn dat het water heeft geholpen
©Dumbo
pi_28091723
goedzo thijs (en bar. )

jolie, wat fijn dat 't zo goed gaat met je huid.

anna heeft vandaag nog nauwelijks geslapen. ze is nu eindelijk stil dus ik hoop dat ze 't ff volhoudt. en piet ligt juist nog steeds op 1 oor (vanaf 12.30). beide denk ik het gevolg van de drukke dag gisteren.
  maandag 20 juni 2005 @ 16:45:03 #213
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28093571
Knappe kindjes hier zeg, ze doen het goed met die hitte. Lekker poedelen in die badjes is ook heerlijk natuurlijk!
Hier begint Luuke te wennen aan het warme weer. Eerst wilde ze weinig tot niet slapen, vandaag heeft ze al 2 keer 3 kwartier geslapen in de box. ook hebben we een logee, haar nichtje die 7 weken ouder is. Ik geloof dat ik er vandaag dus nog het meest moeite mee heb. (2 dames die om 15.00u honger hebben... ) Maar de rust is nu weddergekeerd en alles is onder controle
En Luchtbel, wat fijn dat jolie er zo goed bovenop gekomen is!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 17:44:47 #214
81992 Githa
pi_28095263
Lishe, dat valt niet mee 2 hongerige dames

Jordy is naar het cb geweest en hij doet het prima
hij is 67 cm en weegt 7600 gram mooi het omgekeerde
Ik vroeg die verpleegkundige wat ik het beste kon doen om Jordy recht te houden in bed, hij draait steeds om dus met zijn hoofd richting voeteneind Nu nog niet zo erg zo zonder dekens maar als het straks kouder wordt en hij weer dekens heeft, kruipt hij er dan niet onder
maar ze gaf gewoon geen antwoord... je hebt nu geen dekens nodig en over 2 weken zien we dan wel jaaaa hoor daar kan ik wat mee
Nog wat pogingen gedaan om toch een tip te krijgen maar

edit:
ohwja, ik zou het bijna vergeten maar mijn held heeft zijn derde spuit vandaag ook gekregen en hij heeft niet gehuild JAHOEEEE!

[ Bericht 13% gewijzigd door Githa op 20-06-2005 19:28:40 ]
  maandag 20 juni 2005 @ 18:04:57 #215
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28095812
Thijs fijn he lekker poedelen in het baby badje, zo doen wij het ook hoor

Luuke warm he, en wat leuk je nichtje op bezoek

Jordy wat ben je goed gegroeid
je kunt straks ook als het weer deken weer word een winterslaapzak aandoen, kan hij daar in elk geval niet onder terecht komen.
  maandag 20 juni 2005 @ 22:43:39 #216
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28103811
Bar: fijn dat Thijs het zo lekker vond in het badje!!

Githa: fijn dat het zo goed gaat met Jordy zeg!!
(en die tip van martineke (winterslaapzak) vind ik ook een goed idee )

Lishe: enerverend he, zo'n logeetje! Ik heb aangeboden aan een vriendin om binnenkort een paar daagjes op haar 1-jaar oude kindje te passen bij mij thuis... ben benieuwd hoe dat gaat! Is een erg makkelijk kindje, maar ze moet maar net tandjes krijgen...

Bixister: sterkte met Anna...moeilijk he, zo'n moe kindje die niet wil slapen!!

Texelonia: goed van Jordy, zomaar slapen zonder inbakeren!!

Anitra: onwijs veel sterkte en beterschap met je brandplekken, wat moet dat onwijs pijn doen... (ik heb ervaring, heb zelf een heel gevoelige en lichte huid en verbrand erg snel.. ben ook al een hoop keren tweedegraads verbrand...)

Luchtbel: wat een kanjer is Jolie zeg!! Fijn dat het niet meer dan één plekje is wat je nog ziet. Wie weet trekt dat ook nog weg als ze groeit, is niet zo goed te zeggen bij die kleintjes volgens mij.

Noa heeft vandaag iets van 3/4 uur geslapen in haar bedje... ik heb haar maar laten liggen, want ze was écht doodmoe daarvoor. Toen ze wakker werd was wel de plek onder haar hoofdje én lijfje helemaal vochtig... wat had dat meisje gezweet!!
Maar ze was helemaal vrolijk gelukkig. Helaas wil ze niet meer echt goed drinken sindsdien...maar wie weet krijg ik er vannacht nog wat vocht in.

Opzich doet ze het heel goed met de hitte, ze kan er aardig tegen en is nog vrolijk ook! Ik kan er helaas minder goed tegen. Zal ook wel aan de zwangerschap liggen!
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 23:04:30 #217
81992 Githa
pi_28104477
Die winterslaapzak is een goed idee idd maaruh als het dan nog kouder wordt...ik wil maar zeggen hoe doen mensen dat waarvan de kindjes in de winter beginnen met draaien ???

Suzanna, Jordy zweet ook heel snel, als hij nu een fes krijgt dan druipt het zweet van zijn lijfje/gezichtje af, zo zielig en dan leg ik al een katoenen luier op mijn arm, zodat we geen huidcontact hebben want dat zweet nog erger.
maar tevens is zweten ook erg goed want hij kan zo wel zijn warmte kwijt, en zolang Noa voldoende blijft plassen en alert genoeg is dan is er helemaal niks aan de hand hoor Suzanna... ze drinkt heus wel wanneer ze dat nodig heeft.
Jordy drinkt daarin tegen meer als genoeg he jezus dat mannetje gaat me straks als hij groot is helemaal arm eten en drinken
pi_28106791
wat is jordy goed gegroeid githa!

piet slaapt in de winter in een winterslaapzak met daaroverheen een laken+deken, maar heeft nooit zoveel gedraaid eigenlijk. op zich denk ik dat ze door dat ingestopt zijn ook wel minder zullen draaien hoor. kwestie van uitproberen. en anders zijn er ook nog slaapzakken met mouwen, als je bang bent dat een slaapzak alleen niet warm genoeg is. (pfff moet er op dit moment ff niet aan denken! )

lishe, hihi 2x 3 kwartier is nog erg weinig in mijn ogen. anna heeft vandaag ook niet meer dan dat geslapen trouwens. succes en veel plezier met 't logeetje! wat druk dan ineens he.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 07:36:16 #219
81992 Githa
pi_28108339
Mijn mannetje heeft voor de eerste keer koorts.... aaaach zo zielig
Zal door het spuitje komen en misschien ook een beetje de warmte. Hij is er zowat de hele nacht van wakker geweest maaruh een zetpilletje en dadelijk een lekker badje doen vast wonderen
  dinsdag 21 juni 2005 @ 07:46:41 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28108366
Ach gos, Jordy! Toch nog van de prik, ook al is het de "nieuwe"... Laat je dat even aan het cb weten, Githa? Volgens mij willen ze wel zicht houden op de bijwerkingen van het nieuwe vaccin!
Sterkte, Jordy!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 08:07:03 #221
81992 Githa
pi_28108465
Doe ik
  dinsdag 21 juni 2005 @ 08:48:31 #222
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28108813
Beterschap voor Jordy!
Overigens, ik leg ook een katoenen luier op m'n arm als ik Noa de fles geef. Dat scheelt een hoop he?

Ik heb even een vraagje... ik heb gisteren Noa's melk verdund omdat ze tussendoor nog veel dorst had ('s ochtends), dat mag toch gewoon? Ze wil geen water drinken maar verdunde melk vond ze wel lekker.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 09:07:47 #223
81992 Githa
pi_28109072
Dat is prima hoor Suzanna, zo adviseren ze het ook
pi_28109258
soms gaf ik Amber iets van 150/180 cc met maar 1,5 of 2 scheppen. Dan kreeg ze tenminste nog wat vocht binnen als ik vond dat ze niet genoeg gedronken had.

Jordy beterschap!

Amber slaapt nu alleen in een romper zonder mouwtjes. We hebben wel een warmtewerend rolgordijn op haar kamertje en die is de hele dag dicht. Haar kamertje is de lekkerste in huis momenteel!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:25:57 #225
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28109358
Goed zo Ik vond het al raar dat ik van iemand hoorde dat het niet zou mogen. Waarom zou het niet mogen he? Veel echte 'trek' hebben ze toch vaak niet met dat warme weer he...
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:29:27 #226
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28109417
Githa je hebt ook slaapzakjes met lusjes onderaan de punten en een stukje onder de oksels. Kun je hem vastbinden (wel aan de spijltjes van het bed en niet aan het matrasje, want sommige kinderen kunnen dan met matras en al omdraaien...)
En wat zielig dat ie koorts heeft zeg, en dat met dit weer. Hopelijk is ie gauw weer beter.

Ik ga Noah vandaag misschien wat sap laten proberen. Wat mogen ze ook alweer? Roosvisee (?) en diksap he?
©Dumbo
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:31:38 #227
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28109454
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:25 schreef Suzanna het volgende:
Goed zo Ik vond het al raar dat ik van iemand hoorde dat het niet zou mogen. Waarom zou het niet mogen he? Veel echte 'trek' hebben ze toch vaak niet met dat warme weer he...
Misschien omdat als je het verdund en ze drinken evenveel cc ze wel minder voedinsstoffen binnen krijgen? Daar ben ik met Noah altijd een beetje bang voor omdat het niet zo'n goede drinker is. Al moet ik zeggen dat ie nu met de warmte bijna altijd z'n fles (bijna) leeg heeft
©Dumbo
pi_28109751
Gewoon schepjes turven misschien, zodat je een beetje kunt bijhouden of ze de goede hoeveelheid schepjes binnenkrijgt?
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 09:48:29 #229
81992 Githa
pi_28109772
Hier zeggen ze dat het fixeren absoluut niet mag Tex, ivm verstrikkings gevaar.
Vandaar ook dat ik zelf even niet weet hoe ik dit kan voorkomen en toch een dekentje kan geven.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:50:04 #230
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28109812
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:29 schreef texelonia het volgende:
Githa je hebt ook slaapzakjes met lusjes onderaan de punten en een stukje onder de oksels. Kun je hem vastbinden (wel aan de spijltjes van het bed en niet aan het matrasje, want sommige kinderen kunnen dan met matras en al omdraaien...)
Bij die dingen heb je weer kinderen die in koprolhouding ondersteboven en half gestrot in bed liggen.

Githa mijn ervaring is dat gewoon een dikke sweater en een slaapzak vaak wel genoeg is in de winter. Bambino (kruidvat) heeft vaak de dikste!

Of slaapzakken met lange mouwen, of zo'n combisleeper. En het is nog lang niet koud
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:06:53 #231
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28110155
Tex:
Daarom... ik doe het ook alleen als Noa tussendoor nog dorst heeft. Dan wil ik niet weer een hele melkfles geven want dan krijgt ze weer veel te veel binnen, maar water lust ze niet (roosvicee etc. ook niet overigens), dat is meer een speeltje... dus dit was dan wel de oplossing. Overigens maak ik met dit warme weer de melk zowiezo ietsje dunner, zodat het wat meer ook de dorst lest. Dus dan maak ik de fles met 190/200 ml water ipv 180 ml.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:14:14 #232
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28110303
Hoe kun je nou een koprolhouding doen als je op 4 punten vast zit?
Maar het leek me sowieso al een beetje zielig om je kind vast te binden

Suzanna, drinkt Noa dan wel d'r hele fles leeg?
©Dumbo
pi_28110376
Githa Djulian slaapt in de winter gewoon met een slaapzak en een pyama aan hoor!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:20:51 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28110458
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:14 schreef texelonia het volgende:
Hoe kun je nou een koprolhouding doen als je op 4 punten vast zit?
Maar het leek me sowieso al een beetje zielig om je kind vast te binden
Sommige kinderen weten heel ver naar voren te buigen. Soms hellen ze over, normaal komen ze dan plat op hun bekkie te liggen. Als je vast zit niet.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:23:01 #235
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28110521
Tex: ze drinkt hem niet altijd leeg, maar heeft dan wel na een uur of anderhalf uur weer 'dorst' of 'honger' (ik weet het verschil niet echt ) en dan geef ik haar verdund.

Als er veel over is bewaar ik het restje trouwens in de koelkast... doen jullie dat ook weleens? Op de verpakking staat dat het niet mag... maar ik gebruik het alleen voor tussendoor eigenlijk (dus niet lang erna). Reden is waarschijnlijk speeksel in de fles? (of komt er helemaal geen speeksel in de fles door de speen)
pi_28115163
In de winter slaapt Thijs in een katoenen slaapzak/deken ligt er maar net aan met pyama
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_28115318
Reden is bacterievermenigvuldiging denk ik Suzanna.

In de winter slaapt Myrthe met pyjama en romper in een gewatteerde slaapzak (Combisleeper of gewoon Hema). Geen dekentjes oid.
pi_28124481
Suzanne restjes niet langer dan een uur na het bereiden van de fles bewaren, vooral met dit weer! Ook al bewaar je het in de koelkast dan is het nog niet goed.

Maandag na ruim 3 uur wachten, veel drinken geven, afleiden, in slaap zingen, laten schrikken, koude doekjes en uit eindelijk oma die naar de wc ging, de urine opgevangen van Djulian voor de kinderarts.
Gister gelijk de uitslag gekregen: Zijn urine is eindelijk helemaal goed

Het ligt dan dus waarschijnlijk toch aan die neusamandelen
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:39:27 #239
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28124826
Goed zo Djulian! Lekker hoor Anitra!
Het voelt goed hč?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 09:40:41 #240
81992 Githa
pi_28124855
Jippieeeeeeeeeeeee voor de urineuitslag Djulian
en wat nu met de neusamandelen? ...gaan die geknipt worden
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:55:30 #241
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28125240
joepiee Djulian

hoe gaat het met zieke Jordy?? geen koorts meer?
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:13:12 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28125694
Goed nieuws Anitra Alleen jammer van die neus amandeen...
©Dumbo
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:16:51 #243
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28125776
Gisteren hadden we een beetje boel schrik, we zijn naar de huisartsenpost geweest met Demi.
Ze had op de hele dag maar 1 plasluier en wilde niet drinken, draaide elke keer haar koppie om en kreeg ik iets binnen dan kwam het er met een golf weer uit.
Ze had geen koorts gelukkig.

ze kon niks vinden en gaf wat dingen aan waar we op moesten letten.
we kwamen thuis ze ze wilde meteen drinken, had een plasluier en viel heerlijk in slaap, vanacht nog een paar keer wezen kijken maar alles was gelukkig goed.

Vanochtend wilde ze ook weer gewoon goed eten en had ook weer een plasluier, alles goed dus gelukkig.

Djulian.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_28125968
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:40 schreef Githa het volgende:
Jippieeeeeeeeeeeee voor de urineuitslag Djulian
en wat nu met de neusamandelen? ...gaan die geknipt worden
Nu moeten we 8 juli bij de KNO-arts zijn en die bepaald dan of ze eruit moeten. Maar gezien het snurken, open mondje altijd en de koorts iedere keer zei de kinderarts dat we er van uit moeten gaan dat na de vakantie zijn amandelen geknipt worden.
Ik vind het best eng, maar aan de andere kant denk ik ook van hij weet het later niet meer. Maar toch...
Maar iig zijn urine goed en daar ben ik heel blij mee na al die keren dat het niet goed was

Demi je hebt mama en papa dus behoorlijk laten schrikken.
Blij dat alles er weer goed uit ziet snake
pi_28126535
Ah, gelukkig is zijn urine goed, Anitra (nu nog zijn amandelen..)

Net bij het cb geweest. David is nu 5 maanden, 67,5 cm en 6690 gram. Hij is aan de lichte kant en we moeten toch met bijvoeding beginnen. In de vorm van nutrilon of wat groente/fruit. Ik kan hem ook wat vaker aanleggen. Ik heb alleen absoluut niet het idee dat hij honger heeft. Hij lacht veel, is een heel tevreden jochie en huilt zelden dus maar even aankijken.

Ik heb al geprobeerd om hem wat fijngemalen banaan te geven maar dat wilde hij niet. Kokhalzen en mijn hand wegduwen was het resultaat.
pi_28127002
Lily, post anders eens op het http://www.borstvoedingsforum.nl wat hij de afgelopen maanden steeds woog? Misschien is het nl gewoon de 4-maandendip en/of de bv-curve die vaak anders verloopt dan de curve van flesvoedingskinderen. Als ik jou was zou ik nog niet met bijvoeding beginnen maar eerst dat uitzoeken (bovendien bevat moedermelk meer calorieen dan groente en fruit).
Hier staat een curve voor bv-jongens.

Anitra, fijn dat de urine goed was! Nu die amandelen nog inderdaad..

Snake, wat vervelend, gelukkig gaat 't nu wel weer goed.

[ Bericht 10% gewijzigd door poemojn op 22-06-2005 11:04:39 ]
pi_28128868
Hallo allemaal,

Ik zou graag jullie tips, adviezen, geruststellingen etc. willen hebben omtrent volgende
Ruim 10 dagen geleden is Benthe heel erg ziek geweest, koorts uitschietend naar 39.9 graden! Ben twee keer naar de dokter geweest en ze had dus erge keelpijn. Keeltje was erg rood. Hierdoor heeft ze ontzettend slecht gegeten. Normaal kreeg ze 4 x 200 cc opvolgmelk en fruit en groente. Haar keelpijn is inmiddels wel minder geworden en de koorts was na 3 dagen weg. Alleen haar voedingsschema is een drama. Ze wil absoluut niet meer zo veel de fles. Ze draait haar hoofd weg en duwt met haar handjes. Afgelopen donderdag en vrijdag was echt een dieptepunt en kreeg er maar 200 a 250 cc per dag! in. Uiteindelijk met een tuitbeker is het enigzins gegaan, maar dat ging gepaard met huilen.

Afgelopen maandag was ik bij CB en daar vertelde de verpleegkundige mij dat ze nu met 7 maanden minimaal 300 cc binnen moet krijgen. Dit stelde mij op zich wel gerust, maar voor de rest wil Benthe geen water, sap o.i.d. En nu met het warme weer, maak ik me toch weer wel zorgen.
Vaste voeding gaat trouwens wel erg goed. Fruit, groente, boterham en koek gaan er zo in.

Iemand ook zoiets meegemaakt? Is dit een fase? Zou ze toch nog ergens last van hebben? Vindt ze de vaste voeding gewoon veel lekkerder? Of ben ik nu een te overbezorgde moeder?????

*HELLUPIE*
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:09:43 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28129049
HOe oud is Benthe nu ook al weer? Is ze op de leeftijd dat ze tandjes krijjgt? Het kan zijn dat ze warme dranken niet prettig vindt op het moment. Probeer het eens met koude melk (af laten koelen in de koelkast ofzo). Misschien lukt het dan wel.
Verder kun je 'vochtig' fruit geven zoals peer of nectarine. Zolang ze niet apatisch wordt of wel erg weinig plast (geen plasluiers meer du) zou ik me maar niet te veel zorgen maken. Wel goed in de gaten houden natuurlijk!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:14:21 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28129189
Ik lees niet dagelijks in dit topic, dus misschien heb ik wel belangrijk nieuws gemist, maar ik vroeg me af hoe het met Danyel gaat. Phluphy? Alles goed met jullie? En met jou (oh, deze vraag moet ik eigenlijk in het 'moeders'topic stellen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_28129587
Volgens mij kan je alles hier lezen Tinkepink: http://www.danyel.beebiesite.nl/

Misschien kan je yoghurt proberen Stiekemurd?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')