Ja viel me reuze mee! het was even wennen, vooral het ín slaap komen, en als ie eenmaal slip werd ie ook wel makkelijker wakker dan eerst. Maar nu gaat het eigenlijk wel goed. Ben begonne met de slaapjes overdag, en 's nachts bakerde ik hem dan nog wel in, bang voor m'n eigen nachtrustquote:Op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef renzell het volgende:
Tex; wat goed dat het afbouwen is gelukt! Ging het makkelijk? heb dat niet helemaal gevolgd namelijk...
Ik heb pigment plekken op mijn huid en vooral op mijn schouders door eerdere wondjes. Al die plekken zijn 2e graads verbrand, dus naar buiten is nu echt uit gesloten.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef texelonia het volgende:
Je kan jezelf toch alsnog insmeren? Of heb je speciaal spul wat heel lang van tevoren moet ofzow?
Misschien omdat als je het verdund en ze drinken evenveel cc ze wel minder voedinsstoffen binnen krijgen? Daar ben ik met Noah altijd een beetje bang voor omdat het niet zo'n goede drinker is. Al moet ik zeggen dat ie nu met de warmte bijna altijd z'n fles (bijna) leeg heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:25 schreef Suzanna het volgende:
Goed zoIk vond het al raar dat ik van iemand hoorde dat het niet zou mogen. Waarom zou het niet mogen he? Veel echte 'trek' hebben ze toch vaak niet met dat warme weer he...
Bij die dingen heb je weer kinderen die in koprolhouding ondersteboven en half gestrot in bed liggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:29 schreef texelonia het volgende:
Githa je hebt ook slaapzakjes met lusjes onderaan de punten en een stukje onder de oksels. Kun je hem vastbinden(wel aan de spijltjes van het bed en niet aan het matrasje, want sommige kinderen kunnen dan met matras en al omdraaien...)
Sommige kinderen weten heel ver naar voren te buigen. Soms hellen ze over, normaal komen ze dan plat op hun bekkie te liggen. Als je vast zit niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:14 schreef texelonia het volgende:
Hoe kun je nou een koprolhouding doen als je op 4 punten vast zit?![]()
Maar het leek me sowieso al een beetje zielig om je kind vast te binden
Nu moeten we 8 juli bij de KNO-arts zijn en die bepaald dan of ze eruit moeten. Maar gezien het snurken, open mondje altijd en de koorts iedere keer zei de kinderarts dat we er van uit moeten gaan dat na de vakantie zijn amandelen geknipt worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:40 schreef Githa het volgende:
Jippieeeeeeeeeeeee voor de urineuitslag Djulian![]()
en wat nu met de neusamandelen? ...gaan die geknipt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |