Jolie! Ook ik moet er wel een beetje om lachen, maar wat een kattekwaad zeg. En mama een dikke tong bezorgen..auw!
Myrthe: een mijlpaaltje, je eerste tandje! (en LadyBos: ik lees hier de hele tijd dat alles alleen maar leuker wordt tot ze zo ongeveer in de pubertijd komen dus voorlopig zitten we goed mag ik hopen..)
Julius: lekkere langslaper! Heerlijk hoor, heeft je moeder ook wat meer rust.
Suzanna: ik zou gewoon doen wat je zelf het beste lijkt. Als ze al kan eten van een lepeltje dan is het toch prima?
jayden: gaat hard zeg, al 3 kleine kiesjes!
Voor de rest lees ik veel over nieuwe prestaties, doorkomende tanden en nog meer leuke dingen, wat goed zeg!!!
Wij zijn gisteren met Tomas voor het eerst naar de baby-massage geweest. Was erg leuk om te doen en ook Tomas vond het soms wel lekker. Alleen het op zijn rug liggen in een vreemde omgeving beviel hem niet zo. Het was er ook wel erg warm dus misschien dat dat allemaal meespeelde. Wel kreeg ik van de persoon die de les gaf het advies om met Tomas naar een manueel therapeut te gaan. Ze vermoed nl. dat hij een lichte vorm van KISS heeft (o.a. door zijn voorkeurshouding, hij krijgt een beetje een afgeplat hoofdje aan 1 kant). Dus nu hebben we volgende week dinsdag eerst een afspraak bij de huisarts, en we hopen dat hij een verwijzing geeft. Als hij het niet doet gaan we alsnog hoor, maar dan kost het gewoon wat meer