Dat soort mensen schopt het altijd ver iddquote:
Ik zou okey wel relaxter vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Dat soort mensen schopt het altijd ver iddJij hebt toch niet zon Windows versie waar je Okey krijgt ipv OK omdat het anders te onduidelijk is he
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou okey wel relaxter vinden.
Zo van, hey dude, ik heb net weer van die klere updates ontvangen van NIS 2005, eigenlijk moet ik herstarten, maar ik wil niet
[Okay] [Doe toch maar wel] [Doe eens nooit!]
en bacoboysquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeuren over MSN wordt alleen maar door breezersletjes gedaan
'k wordt er eigenlijk niet zo geil vanquote:
Ik ook niet, wel onpasselijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'k wordt er eigenlijk niet zo geil van
die kerel heeft trouwens ook niets te doen, steeds maar onzinnige topics aanmakenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had dan ook niets anders verwacht
Hoe bedenkt iemand het om zo'n snor te nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had dan ook niets anders verwacht
sommige mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
die kerel heeft trouwens ook niets te doen, steeds maar onzinnige topics aanmaken
misschien is het gewoon om mensen af te schrikken, misschien is het een eerbetoon/weddenschap wie weetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe bedenkt iemand het om zo'n snor te nemenziet er toch niet uit
Hij moet gewoon maar met zn bootje gaan varen en vervolgens verdwalen omdat hij geen goede waterkaart heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
die kerel heeft trouwens ook niets te doen, steeds maar onzinnige topics aanmaken
en geen 12 euro wil uitgeven aan wel een goede kaartquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij moet gewoon maar met zn bootje gaan varen en vervolgens verdwalen omdat hij geen goede waterkaart heeft
hij had toch eerst een trailer en vrienden nodig om z'n boot te water te laten?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij moet gewoon maar met zn bootje gaan varen en vervolgens verdwalen omdat hij geen goede waterkaart heeft
maar dat is toch de perfecte oplossing?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en geen 12 euro wil uitgeven aan wel een goede kaart
Dan klik je Okay en dat ding zo van "Ja en nu ?"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou okey wel relaxter vinden.
Zo van, hey dude, ik heb net weer van die klere updates ontvangen van NIS 2005, eigenlijk moet ik herstarten, maar ik wil niet
[Okay] [Doe toch maar wel] [Doe eens nooit!]
Ik ken het.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:48 schreef splendor het volgende:
MSN heeft op dit moment bij mij gewoon de meeste en ook de meest vage fouten.
heb jij veel penvrienden danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:54 schreef Renmaestro het volgende:
MSN is kut. Er gaat niets boven een fatsoenlijke briefuitwisseling.
klaarblijkelijk nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:43 schreef Fliepke het volgende:
Iedereen weet toch dat norton grote bagger is.
phatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ja. Allemaal bekend mee geraakt via de Tina.
Jij, met die vieze snor van je?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Inderdaad!
ik ben zelfs in het nieuws![]()
http://www.rtl.nl/(/actue(...)nclub_zoekt_snor.xml
al aangemeld danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Inderdaad!
ik ben zelfs in het nieuws![]()
http://www.rtl.nl/(/actue(...)nclub_zoekt_snor.xml
gast, ik ben gevraagdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |