Voet omhoog, spiegel derafquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat doe je daar nou aan? Heel hard toeteren ofzo?
Als je (je=automobilist in kwestie) vanuit stilstand gaat rollen en daarbij de ruimte dichtdrukt, zou dat dan ook per ongeluk kunnen gaan? Er van uitgaande dat de auto's voor je gewoon nog stilstaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand die mij bewust klem rijdt kan een nieuwe spiegel kopen idd
Veel mensen zijn gewoon dom, en het zijn zelfs vaak vrouwen die dat doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als je (je=automobilist in kwestie) vanuit stilstand gaat rollen en daarbij de ruimte dichtdrukt, zou dat dan ook per ongeluk kunnen gaan? Er van uitgaande dat de auto's voor je gewoon nog stilstaan?
bewust is niet voor niets vetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als je (je=automobilist in kwestie) vanuit stilstand gaat rollen en daarbij de ruimte dichtdrukt, zou dat dan ook per ongeluk kunnen gaan? Er van uitgaande dat de auto's voor je gewoon nog stilstaan?
klopt, maar als ik nu een wat goedkopere motor koop waar ik toch plezier van kan hebben kan ik volgend seizoen missch wel een 6er 2002/2003 kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhm, beetje appels en peren he..
hier een compleet setje voor 330 euroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is een set die hij daar aanbiedt he, bij sabra kost je dat zo'n 300 euro denk ik...
een dikke bleerhpijp erop zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Als 'beginnende motorrijder' beleef ik veel genoegen aan het tussen de file doorrijden op de ringweg Alkmaar. Sommige mensen gaan zelfs een stukje opzij als ik er aankom (doe ik zelf in de auto ook), maar een klein percentage #(*&$#($^@ lijkt wel expres de ruimte dicht te drukken.
http://www.motor-banden.nl/amcbanden.htmquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier een compleet setje voor 330 euro![]()
de Pilot Sport hebben wel de eigenschap erg langzaam op te warmenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
http://www.motor-banden.nl/amcbanden.htm
Voor mijn part komen ze uit 1973![]()
ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik die advertentie gezien heb voor een setjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
Boeiuh, bedankt iig voor de tip van dat topicOver 2 weken zie ik wel weer + filmpje van een burnout
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik die advertentie gezien heb voor een setje![]()
heb ook al gegoogled voor je![]()
quote:
het is nu wachten op die andere sukkel die ineens komt posten alsof er niets is gebeurdquote:
Ach, als dat kon dan konden wij er vast heel goed mee leven. Zij kunnen het echter niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is nu wachten op die andere sukkel die ineens komt posten alsof er niets is gebeurd
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, als dat kon dan konden wij er vast heel goed mee leven. Zij kunnen het echter niet.
Erm, ik postte puur voor OPM, dit is nog altijd een openbaar forum.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is nu wachten op die andere sukkel die ineens komt posten alsof er niets is gebeurd
zoals al eerder door vele is voorspeld![]()
Dream on mislukte NSB'erquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet dat jullie het maar al te graag willen dat ik terug kom.... maar NO WAY dus
Daar kan je niks aan doen, je moet er van uit gaan dat je nergens recht op hebt, dat is een stuk beter voor je eigen veiligheid. En hard toeteren levert .. euh.. wel resultaat op ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Als 'beginnende motorrijder' beleef ik veel genoegen aan het tussen de file doorrijden op de ringweg Alkmaar. Sommige mensen gaan zelfs een stukje opzij als ik er aankom (doe ik zelf in de auto ook), maar een klein percentage #(*&$#($^@ lijkt wel expres de ruimte dicht te drukken.
MC?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dream on mislukte NSB'erJe leeft echt nog in de waas dat het met een Teddybeer leuker was in de MC he?
![]()
ik zeg ook niet dat je hier niet mag posten hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Erm, ik postte puur voor OPM, dit is nog altijd een openbaar forum.
Dus in jouw ogen probeer ik gelijk weer ''mee te doen'' met de club en post ik alsof er niet gebeurd is?
Al zat ik hier hele dag met OPM te praten, wilt nog niet zeggen dat ik weer wat met jullie te maken wil hebben ofzo.
Ik weet dat jullie het maar al te graag willen dat ik terug kom.... maar NO WAY dus
"Gewoon gezellig komt kloten"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dan ruim een maand later gewoon weer gezellig komt kloten alsof je vergeten ben dat je hier niet meer zou komen![]()
![]()
je post het hier imbecielquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
"Gewoon gezellig komt kloten"
Dude... ik zeg wat tegen OPM... met de rest van jullie heb ik toch geen flikker te maken?
Wat is volgens jou de definitie van een MC? Minimaal een garmin geleend van pappa? Of is het nu opeens geen MC meer omdat er niet genoeg gereld wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MC?Noem je dit een MC dan.... ik niet namelijk.
Ach, blijf jij maar lekker schijnheilig janken. AC-Farias ken ik niet en ik wil hoogstens wat plezier beleven op MIJN manier op MIJN motor. Ga jij maar lekker de bosjes een bezoekje brengenquote:Maar goed, ''dream on'' zeg je, dat denk ik nu ook...
Ik ben een mislukte NSB-er? Mag ik jou dan wannabe-AC Farias noemen? Moet je nog geen nieuwe koppelingsplaten?Ach, wacht nog even een paar maandjes joh... kan je alles nieuw kopen voor je motor
het is in ieder geval wel een zielige poging jaHquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik post het hier, so what? Is dit topic uitsluitend voor de ''vaste Fok-WC-ers?"Zoals je zelf al eens tegen mij zei..... ''je kan niet bepalen wie er hier post en wie niet''
Enne, heb inderdaad afstand gedaan van deze ''club'', dus? Alsof wanneer ik hier even iets post tegen OPM betekend dat ik gelijk weer terug wil komen ofzo
Natuurlijk Youssefjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Ach, blijf jij maar lekker schijnheilig janken. AC-Farias ken ik niet en ik wil hoogstens wat plezier beleven op MIJN manier op MIJN motor. Ga jij maar lekker de bosjes een bezoekje brengen
Het WC imago is tegelijkertijd doorgespoelt met 2 gekken doe spontaan door het lint ginge. Maar idd, om de zoveel tijd komt het weer opborrelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik post het hier, so what? Is dit topic uitsluitend voor de ''vaste Fok-WC-ers?"Zoals je zelf al eens tegen mij zei..... ''je kan niet bepalen wie er hier post en wie niet''
Ik post lekker waar en wanneer ik dat wil, wat jullie er van denken interesseert me werkelijk geen reet...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is in ieder geval wel een zielige poging jaH![]()
je heb ze nog nooit zien rijden dus je baseerd je menig vanaf je computerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Natuurlijk Youssefje
Wist jij dat jij echt het perfecte voorbeeld bent in mijn ogen van de gemiddelde ''overmoedige opstapper''?
Kan je lang en breed over lullen.... zo kom je gewoon over en ik durf er 100 euro op te zetten dat jij samen met je broertje binnen een paar maanden op je gezichtje ligt....
En ja, ik heb de bosjes een bezoekje gebracht? En dus? What's your point..
Ik heb nog geen definitie kunnen krijgen van een MC in jouw ogen.quote:
"quote:Wist jij dat jij echt het perfecte voorbeeld bent in mijn ogen van de gemiddelde ''overmoedige opstapper''?
nu laat je alleen maar duidelijk merken dat ze jou hebben laten vallen bij je geboortequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik post lekker waar en wanneer ik dat wil, wat jullie er van denken interesseert me werkelijk geen reet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |