quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:06 schreef Youssef het volgende:
Ging meer dat je voorband de laatste keer niet genoeg grip leverde. Magoed toen remde je ook![]()
![]()
Ik heb al gezegd dat ik bij voorbaat de hoogste bieder benquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wou net zeggen dat ik ze met korting kan kopen, maar laat maar![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus je 'moet' al twee rollen overnemen?![]()
Toppiequote:
quote:
op een dag weet je het dan koop je een ....................quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Ga wel weer verder als ik een motor heb die op vermorgen omhoog komt![]()
.....ja watquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op een dag weet je het dan koop je een ....................![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef hicham het volgende:
Wanneer is een SM een SM?![]()
Gewoon noppenbanden van een crossmotor af en er wegbanden onder zetten, klaar toch
Ik krijg bijna alles gratis, we hebben trouwens ook lagersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
autobanden en motorbanden kan ik met 40% korting kopen via mijn werk
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
21'wielen zijn geen SM waardig, moet 17' zijn of 16.5'..
Gewicht moet onder de 150 kilo zitten .. eigenlijk onder of rond de 120 zelfs.![]()
Goede en veel te grote remmen (standaard 150 mm schijf op crosser, wordt 320 mm op SM) , een smoelend stuurkuipje, goede uitlaat, afsluitende stuurkappen, en het liefst zoveel mogelijk bling bling dingetjes.
Verder zijn er maar 2 wedstrijdwaardige motoren die een e-starter hebben, dus je zou een verplichte kickstarter ook op de lijst kunnen zetten in 99% van de gevallen.![]()
Doe mij maar een setje koppelingsplaten danquote:[..]
Ik krijg bijna alles gratis, we hebben trouwens ook lagers
Oefenen kost een koppeling, het op een gegeven moment kunnen al 90% minder.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
enieweeej, wheely's waren leuk. Denk dat ik er maar weer mee ophoud
Aangrijpingspunt van koppeling is ook nogal verschoven zeg maar sinds ik aan het kloten ben
Ga wel weer verder als ik een motor heb die op vermogen omhoog komt![]()
GasGas SM 125 ccquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:03 schreef hicham het volgende:
.....ja watal koop ik een hayabusa, hij moet wel 25 KW
![]()
KLX in SM trim tref je niet aan voor minder dan 3.000 euro.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
Weer wat geleerd
maar waarom heb je in godsnaam die KLX dan gekocht
Ga die verbouwen danof valt het je tegen nu je Makster hebt gezien
Ik moet met ongeveer 8.000 - 10.000 toeren m'n koppeling laten schieten om hem op z'n achterwiel te krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oefenen kost een koppeling, het op een gegeven moment kunnen al 90% minder.![]()
Daar houd ik je aanquote:En anders kom je een keer hier samen de koppeling vernieuwen, ben voor denk ik wel voor minder dan 100 euro klaar.
quote:[..]
GasGas SM 125 cc![]()
Honda NX-250 schijnt het ook best aardig te doen.![]()
Aprilia RS125 wielen en remmen eronder, gaan met dat ding.![]()
![]()
Als je het in de vingers hebt dan kan je hem veel soepeler laten aangrijpen, en gaat het allemaal sneller en gecontroleerder, dus minder slijtage per "fractieseconde's".quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
Ik moet met ongeveer 8.000 - 10.000 toeren m'n koppeling laten schieten om hem op z'n achterwiel te krijgenDat kan gewoon niet goed zijn, ook al weet je hoe het moet
![]()
Dingen meet je op met een schuifmaat, maar beter vervang je ze tegelijk.quote:Daar houd ik je aanMaar hoe weet je wat er allemaal vervangen moet worden in een koppeling? Youssef had het over koppelingsplaten en nog een set stalen plaatjes die ergens zaten. Moet dat ook
Bedoelde ook nog nu.quote:
Superduke als ik van de 25KW af ben
Dat is best zonde van het open en dicht maken, scheelt qua arbeidsloon helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef Youssef het volgende:
Koppelingsplaten bestaan uit een set bla platen en wat stalen platen ofzoiets.Die stalen platen ga ik denk ik binnenkort ook vervangen, want dat hebben ze niet gedaan
(nu krijg ik hem koud niet in z'n vrij
)
Nog een keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:28 schreef Youssef het volgende:
Ja dom ja, maar ik wilde het zo goedkoop mogelijk... die dingen waren gewoon een stuk dunner geworden maar nog rechts.
Ja, dat proces maakt het zo zwaar hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je het in de vingers hebt dan kan je hem veel soepeler laten aangrijpen, en gaat het allemaal sneller en gecontroleerder, dus minder slijtage per "fractieseconde's".
Begreep ikquote:Bedoelde ook nog nu.
zoiets als een FZR1000quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Ga wel weer verder als ik een motor heb die op vermorgen omhoog komt![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
ps. heb je wel eens wat met dat celrubber gedaan?![]()
Alleen voor Kawasaki'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik was niet van plan om voor de hele Fok!MC banden te regelen
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wou net zeggen dat ik ze met korting kan kopen, maar laat maar![]()
Ik zal mijn werk niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt dat het past in de Kawasaki oven.quote:
was om te stangenquote:
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik zal mijn werk niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt dat het past in de Kawasaki oven.
zei ik 40% kortingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een beetje marokkaan had een handeltje opgezet.
is een set die hij daar aanbiedt he, bij sabra kost je dat zo'n 300 euro denk ik...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Youssef het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3089629Heeft hoger bieden nog zin? Een Pilot Power achter kost bij de sabra 203 euro.. ?
Omdat je ons nog niet in het echt gezien hebt.quote:
Foldertje van S-G.nl ligt hier voor mijn neus, zetje overjarige Pilot Sport kost 242 euro, Road type 2005 kost euh.. ook 242 euro.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Youssef het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3089629Heeft hoger bieden nog zin? Een Pilot Power achter kost bij de sabra 203 euro.. ?
Stomme TLR boyyyyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
Foldertje van S-G.nl ligt hier voor mijn neus, zetje overjarige Pilot Sport kost 242 euro, Road type 2005 kost euh.. ook 242 euro.![]()
Post van acht uur en 7 minuten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stomme TLR boyyyy
Wat waren die sites nu ook alweerkan ze verdulleme niet meer vinden hierboven
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:07 schreef Patrick281 het volgende:
www.s-g.nl of als je dat niks vind kijk dan eens op www.motorband.nl![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik vind bellen eng, dus ik doe liever mailen, alleen is het wel vervelend als het antwoord op zich laaat wachten.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
Paar leuke reactie's in het CR500 verkooptopic.![]()
OPM ook nog bedankt voor de inzet de afgelopen dagen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |