quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:06 schreef Youssef het volgende:
Ging meer dat je voorband de laatste keer niet genoeg grip leverde. Magoed toen remde je ook![]()
![]()
Ik heb al gezegd dat ik bij voorbaat de hoogste bieder benquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wou net zeggen dat ik ze met korting kan kopen, maar laat maar![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus je 'moet' al twee rollen overnemen?![]()
Toppiequote:
quote:
op een dag weet je het dan koop je een ....................quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Ga wel weer verder als ik een motor heb die op vermorgen omhoog komt![]()
.....ja watquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op een dag weet je het dan koop je een ....................![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef hicham het volgende:
Wanneer is een SM een SM?![]()
Gewoon noppenbanden van een crossmotor af en er wegbanden onder zetten, klaar toch
Ik krijg bijna alles gratis, we hebben trouwens ook lagersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
autobanden en motorbanden kan ik met 40% korting kopen via mijn werk
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
21'wielen zijn geen SM waardig, moet 17' zijn of 16.5'..
Gewicht moet onder de 150 kilo zitten .. eigenlijk onder of rond de 120 zelfs.![]()
Goede en veel te grote remmen (standaard 150 mm schijf op crosser, wordt 320 mm op SM) , een smoelend stuurkuipje, goede uitlaat, afsluitende stuurkappen, en het liefst zoveel mogelijk bling bling dingetjes.
Verder zijn er maar 2 wedstrijdwaardige motoren die een e-starter hebben, dus je zou een verplichte kickstarter ook op de lijst kunnen zetten in 99% van de gevallen.![]()
Doe mij maar een setje koppelingsplaten danquote:[..]
Ik krijg bijna alles gratis, we hebben trouwens ook lagers
Oefenen kost een koppeling, het op een gegeven moment kunnen al 90% minder.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
enieweeej, wheely's waren leuk. Denk dat ik er maar weer mee ophoud
Aangrijpingspunt van koppeling is ook nogal verschoven zeg maar sinds ik aan het kloten ben
Ga wel weer verder als ik een motor heb die op vermogen omhoog komt![]()
GasGas SM 125 ccquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:03 schreef hicham het volgende:
.....ja watal koop ik een hayabusa, hij moet wel 25 KW
![]()
KLX in SM trim tref je niet aan voor minder dan 3.000 euro.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
Weer wat geleerd
maar waarom heb je in godsnaam die KLX dan gekocht
Ga die verbouwen danof valt het je tegen nu je Makster hebt gezien
Ik moet met ongeveer 8.000 - 10.000 toeren m'n koppeling laten schieten om hem op z'n achterwiel te krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oefenen kost een koppeling, het op een gegeven moment kunnen al 90% minder.![]()
Daar houd ik je aanquote:En anders kom je een keer hier samen de koppeling vernieuwen, ben voor denk ik wel voor minder dan 100 euro klaar.
quote:[..]
GasGas SM 125 cc![]()
Honda NX-250 schijnt het ook best aardig te doen.![]()
Aprilia RS125 wielen en remmen eronder, gaan met dat ding.![]()
![]()
Als je het in de vingers hebt dan kan je hem veel soepeler laten aangrijpen, en gaat het allemaal sneller en gecontroleerder, dus minder slijtage per "fractieseconde's".quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
Ik moet met ongeveer 8.000 - 10.000 toeren m'n koppeling laten schieten om hem op z'n achterwiel te krijgenDat kan gewoon niet goed zijn, ook al weet je hoe het moet
![]()
Dingen meet je op met een schuifmaat, maar beter vervang je ze tegelijk.quote:Daar houd ik je aanMaar hoe weet je wat er allemaal vervangen moet worden in een koppeling? Youssef had het over koppelingsplaten en nog een set stalen plaatjes die ergens zaten. Moet dat ook
Bedoelde ook nog nu.quote:
Superduke als ik van de 25KW af ben
Dat is best zonde van het open en dicht maken, scheelt qua arbeidsloon helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef Youssef het volgende:
Koppelingsplaten bestaan uit een set bla platen en wat stalen platen ofzoiets.Die stalen platen ga ik denk ik binnenkort ook vervangen, want dat hebben ze niet gedaan
(nu krijg ik hem koud niet in z'n vrij
)
Nog een keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:28 schreef Youssef het volgende:
Ja dom ja, maar ik wilde het zo goedkoop mogelijk... die dingen waren gewoon een stuk dunner geworden maar nog rechts.
Ja, dat proces maakt het zo zwaar hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je het in de vingers hebt dan kan je hem veel soepeler laten aangrijpen, en gaat het allemaal sneller en gecontroleerder, dus minder slijtage per "fractieseconde's".
Begreep ikquote:Bedoelde ook nog nu.
zoiets als een FZR1000quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Ga wel weer verder als ik een motor heb die op vermorgen omhoog komt![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
ps. heb je wel eens wat met dat celrubber gedaan?![]()
Alleen voor Kawasaki'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik was niet van plan om voor de hele Fok!MC banden te regelen
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wou net zeggen dat ik ze met korting kan kopen, maar laat maar![]()
Ik zal mijn werk niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt dat het past in de Kawasaki oven.quote:
was om te stangenquote:
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik zal mijn werk niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt dat het past in de Kawasaki oven.
zei ik 40% kortingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een beetje marokkaan had een handeltje opgezet.
is een set die hij daar aanbiedt he, bij sabra kost je dat zo'n 300 euro denk ik...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Youssef het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3089629Heeft hoger bieden nog zin? Een Pilot Power achter kost bij de sabra 203 euro.. ?
Omdat je ons nog niet in het echt gezien hebt.quote:
Foldertje van S-G.nl ligt hier voor mijn neus, zetje overjarige Pilot Sport kost 242 euro, Road type 2005 kost euh.. ook 242 euro.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Youssef het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3089629Heeft hoger bieden nog zin? Een Pilot Power achter kost bij de sabra 203 euro.. ?
Stomme TLR boyyyyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
Foldertje van S-G.nl ligt hier voor mijn neus, zetje overjarige Pilot Sport kost 242 euro, Road type 2005 kost euh.. ook 242 euro.![]()
Post van acht uur en 7 minuten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stomme TLR boyyyy
Wat waren die sites nu ook alweerkan ze verdulleme niet meer vinden hierboven
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:07 schreef Patrick281 het volgende:
www.s-g.nl of als je dat niks vind kijk dan eens op www.motorband.nl![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik vind bellen eng, dus ik doe liever mailen, alleen is het wel vervelend als het antwoord op zich laaat wachten.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
Paar leuke reactie's in het CR500 verkooptopic.![]()
OPM ook nog bedankt voor de inzet de afgelopen dagen.![]()
Voet omhoog, spiegel derafquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat doe je daar nou aan? Heel hard toeteren ofzo?
Als je (je=automobilist in kwestie) vanuit stilstand gaat rollen en daarbij de ruimte dichtdrukt, zou dat dan ook per ongeluk kunnen gaan? Er van uitgaande dat de auto's voor je gewoon nog stilstaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand die mij bewust klem rijdt kan een nieuwe spiegel kopen idd
Veel mensen zijn gewoon dom, en het zijn zelfs vaak vrouwen die dat doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als je (je=automobilist in kwestie) vanuit stilstand gaat rollen en daarbij de ruimte dichtdrukt, zou dat dan ook per ongeluk kunnen gaan? Er van uitgaande dat de auto's voor je gewoon nog stilstaan?
bewust is niet voor niets vetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als je (je=automobilist in kwestie) vanuit stilstand gaat rollen en daarbij de ruimte dichtdrukt, zou dat dan ook per ongeluk kunnen gaan? Er van uitgaande dat de auto's voor je gewoon nog stilstaan?
klopt, maar als ik nu een wat goedkopere motor koop waar ik toch plezier van kan hebben kan ik volgend seizoen missch wel een 6er 2002/2003 kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhm, beetje appels en peren he..
hier een compleet setje voor 330 euroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is een set die hij daar aanbiedt he, bij sabra kost je dat zo'n 300 euro denk ik...
een dikke bleerhpijp erop zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Als 'beginnende motorrijder' beleef ik veel genoegen aan het tussen de file doorrijden op de ringweg Alkmaar. Sommige mensen gaan zelfs een stukje opzij als ik er aankom (doe ik zelf in de auto ook), maar een klein percentage #(*&$#($^@ lijkt wel expres de ruimte dicht te drukken.
http://www.motor-banden.nl/amcbanden.htmquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier een compleet setje voor 330 euro![]()
de Pilot Sport hebben wel de eigenschap erg langzaam op te warmenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
http://www.motor-banden.nl/amcbanden.htm
Voor mijn part komen ze uit 1973![]()
ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik die advertentie gezien heb voor een setjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
Boeiuh, bedankt iig voor de tip van dat topicOver 2 weken zie ik wel weer + filmpje van een burnout
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik die advertentie gezien heb voor een setje![]()
heb ook al gegoogled voor je![]()
quote:
het is nu wachten op die andere sukkel die ineens komt posten alsof er niets is gebeurdquote:
Ach, als dat kon dan konden wij er vast heel goed mee leven. Zij kunnen het echter niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is nu wachten op die andere sukkel die ineens komt posten alsof er niets is gebeurd
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, als dat kon dan konden wij er vast heel goed mee leven. Zij kunnen het echter niet.
Erm, ik postte puur voor OPM, dit is nog altijd een openbaar forum.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is nu wachten op die andere sukkel die ineens komt posten alsof er niets is gebeurd
zoals al eerder door vele is voorspeld![]()
Dream on mislukte NSB'erquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet dat jullie het maar al te graag willen dat ik terug kom.... maar NO WAY dus
Daar kan je niks aan doen, je moet er van uit gaan dat je nergens recht op hebt, dat is een stuk beter voor je eigen veiligheid. En hard toeteren levert .. euh.. wel resultaat op ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Als 'beginnende motorrijder' beleef ik veel genoegen aan het tussen de file doorrijden op de ringweg Alkmaar. Sommige mensen gaan zelfs een stukje opzij als ik er aankom (doe ik zelf in de auto ook), maar een klein percentage #(*&$#($^@ lijkt wel expres de ruimte dicht te drukken.
MC?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dream on mislukte NSB'erJe leeft echt nog in de waas dat het met een Teddybeer leuker was in de MC he?
![]()
ik zeg ook niet dat je hier niet mag posten hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Erm, ik postte puur voor OPM, dit is nog altijd een openbaar forum.
Dus in jouw ogen probeer ik gelijk weer ''mee te doen'' met de club en post ik alsof er niet gebeurd is?
Al zat ik hier hele dag met OPM te praten, wilt nog niet zeggen dat ik weer wat met jullie te maken wil hebben ofzo.
Ik weet dat jullie het maar al te graag willen dat ik terug kom.... maar NO WAY dus
"Gewoon gezellig komt kloten"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dan ruim een maand later gewoon weer gezellig komt kloten alsof je vergeten ben dat je hier niet meer zou komen![]()
![]()
je post het hier imbecielquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
"Gewoon gezellig komt kloten"
Dude... ik zeg wat tegen OPM... met de rest van jullie heb ik toch geen flikker te maken?
Wat is volgens jou de definitie van een MC? Minimaal een garmin geleend van pappa? Of is het nu opeens geen MC meer omdat er niet genoeg gereld wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MC?Noem je dit een MC dan.... ik niet namelijk.
Ach, blijf jij maar lekker schijnheilig janken. AC-Farias ken ik niet en ik wil hoogstens wat plezier beleven op MIJN manier op MIJN motor. Ga jij maar lekker de bosjes een bezoekje brengenquote:Maar goed, ''dream on'' zeg je, dat denk ik nu ook...
Ik ben een mislukte NSB-er? Mag ik jou dan wannabe-AC Farias noemen? Moet je nog geen nieuwe koppelingsplaten?Ach, wacht nog even een paar maandjes joh... kan je alles nieuw kopen voor je motor
het is in ieder geval wel een zielige poging jaHquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik post het hier, so what? Is dit topic uitsluitend voor de ''vaste Fok-WC-ers?"Zoals je zelf al eens tegen mij zei..... ''je kan niet bepalen wie er hier post en wie niet''
Enne, heb inderdaad afstand gedaan van deze ''club'', dus? Alsof wanneer ik hier even iets post tegen OPM betekend dat ik gelijk weer terug wil komen ofzo
Natuurlijk Youssefjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Ach, blijf jij maar lekker schijnheilig janken. AC-Farias ken ik niet en ik wil hoogstens wat plezier beleven op MIJN manier op MIJN motor. Ga jij maar lekker de bosjes een bezoekje brengen
Het WC imago is tegelijkertijd doorgespoelt met 2 gekken doe spontaan door het lint ginge. Maar idd, om de zoveel tijd komt het weer opborrelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik post het hier, so what? Is dit topic uitsluitend voor de ''vaste Fok-WC-ers?"Zoals je zelf al eens tegen mij zei..... ''je kan niet bepalen wie er hier post en wie niet''
Ik post lekker waar en wanneer ik dat wil, wat jullie er van denken interesseert me werkelijk geen reet...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is in ieder geval wel een zielige poging jaH![]()
je heb ze nog nooit zien rijden dus je baseerd je menig vanaf je computerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Natuurlijk Youssefje
Wist jij dat jij echt het perfecte voorbeeld bent in mijn ogen van de gemiddelde ''overmoedige opstapper''?
Kan je lang en breed over lullen.... zo kom je gewoon over en ik durf er 100 euro op te zetten dat jij samen met je broertje binnen een paar maanden op je gezichtje ligt....
En ja, ik heb de bosjes een bezoekje gebracht? En dus? What's your point..
Ik heb nog geen definitie kunnen krijgen van een MC in jouw ogen.quote:
"quote:Wist jij dat jij echt het perfecte voorbeeld bent in mijn ogen van de gemiddelde ''overmoedige opstapper''?
nu laat je alleen maar duidelijk merken dat ze jou hebben laten vallen bij je geboortequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik post lekker waar en wanneer ik dat wil, wat jullie er van denken interesseert me werkelijk geen reet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |