quote:Saved Template
Class: Paladin
Level: 60
Holy Talents (18 points)
# Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.
# Improved Lay on Hands - 2/2 points
Gives the target of your Lay on Hands spell a 30% bonus to their armor value from items for 1 minute.
# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.
# Revelation - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Lay on Hands and Divine Intervention spells by 20 minutes.
# Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.
# Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.
Protection Talents (3 points)
# Improved Devotion Aura - 3/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 15%.
Retribution Talents (30 points)
# Improved Blessing of Might - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.
# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 5%.
# Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.
Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.
# Vengeance - 5/5 points
Gives you a 15% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.
# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.
# Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.
# Precision - 3/3 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 3%.
# Conviction - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.
Winterspring? Furbolg en yeti zijn ong. 54-58 en er lopen er genoeg rond.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand dan een plek waar veel lvl 53-58 mobs spawnen ??
Mja, die Yetis vond ik niet echt snel respawnen moet ik zeggen, ga zondag ofzo wel in EPL grinden, heb dan vast ook rested tot aan 57.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Winterspring? Furbolg en yeti zijn ong. 54-58 en er lopen er genoeg rond.
tjsa jij mag helemaal niet zeiken je hebt tenminste een wapen enchant met nut,quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, gewoon kut dat je alleen melee kan enchanten.
Ik wil mijn bow ook enchanten.
Icy Chill op bow is super![]()
Maar ja, dat zal ons wel overpowered maken![]()
Onze tanks reporten toch echt meer physical dan fire dmg, zal wel verandert zijn in de patch dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:31 schreef Rodie83 het volgende:
Ow en bovendien Migwi, sinds Ragnaros nieuwe trucjes heeft geleerd is fire res toch wel weer erg belangrijk. Je hebt vast wel weer een passend antwoord, maar met mijn guild, die toch wel aan de aardige kant is (Majordomo met slechts 3 doden, dat soort dingen) denk ik dat ik het ondertussen toch ook wel aardig weet.
Bovendien doen zijn sons alleen maar fire damage, dus resisten is toch weer het toverwoord geworden. DPS zerg werkt niet meer.
Ehm, hunters kregen toch ook een gratis mount?!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:23 schreef R_o_N het volgende:
Ben vandaag met een Alt. Dwarf Paladin begonnen, best leuk dat healen... en makkelijk... met deze wil ik veel gold gaan farmen ( heb mining en wil ook leatherworking gaan halen ) en mocht ik in de buurt van lvl 40 ( ben nu 8 ofzo ) komen dan kan ik daarmee toch een free mount halen... met me Hunter ben ik nu namelijk wel lvl 40, maar heb nog zeker 40 Gold nodig
Cheers...
Da's goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je moet jezelf dan Verbal noemen.
Want dan weet ik wie ik moet killen![]()
![]()
Dan kun je Dark Iron Plate en Dark Iron Leggings Bracers al helemaal vergeten, omdat die Bind on Pickup zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:55 schreef Killjoy het volgende:
hehe mooie daarvan is, ik doe niet aan Blacksmithing
Hunters? Waardeloos? Waar heb ik dat nou weer gezegd? En dat we niet gewild zijn in end instances?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je hoerige eeuwige hunter gewine is trouwens ook echt bullshit. Hunters zijn in eigenlijk in elke end game instance behoorlijk gewild vanwege DPS, die niet direct afhankelijk is van mana. Dat hunters gebugged zijn alla, maar waardeloos, rot toch op. En als je nou eens op houd met whinen en je hunter epic quest eens zou doen, dan zou je ook nog eens een behoorlijke boog hebben.
Dan ga je volledig voorbij aan het nut van je pet, die de mobs behoord te aggroen, waardoor jij rustig je gang kan gaan met ranged attack. Om die reden alleen al zou icy chill dubbelop zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hunters? Waardeloos? Waar heb ik dat nou weer gezegd? En dat we niet gewild zijn in end instances?![]()
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb zelfs altijd het tegenovergestelde beweerd.
En je hoeft mij niet te vertellen dat ik bij de top damage dealers hoor, dat weet ik zelf al langer dan vandaag. Ik speel Hunter weet je...
Hunters pwn PvE.
Het ging om de enchant op m'n bow smartass. En dan het liefste icy chill. En dat ik niet inzie hoe dat ons overpowered zou maken.
Want wij doen alleen dmg van afstand (NEE, melee is een Hunter niks waard) en vooral als we stilstaan en auto-shooting gebruiken. Het kiten met arcane shot, concussive shot en viper/serpent sting duurt eeuwen en is ook nog eens redelijk risicovol.
En aangezien we alleen concussive shot hebben (duur: 4 secs.. cooldown: 12 secs) wat ons de nodige tijd geeft om wat auto-shot dmg te doen zou icy chill op m'n bow imo echt niet overpowered zijn. Alleen tegen Rogues misschien.
En ja, we hebben wing clip, dat spammable is en 10 seconden duurt (en PvP trinket heft 't op trouwens), maar daarvoor moet je in melee range zijn. En ik hoop dat je weet dat dat iets is wat Hunters juist NIET willen.
Nou, ipv mij woorden in de mond te leggen zou je misschien iets nuttigs kunnen toevoegen volgende keer zoals Gamedemon die wel inhoudelijk op wat ik WEL gezegd heb inga.
Je stukje over Ragnaros was wel interessant. Maar dat gezever laat ik aan de strategy freaks van de guild over en hou ik me niet mee bezig. Voor zover is mijn crit chance outfit zondere enige resists fantastisch en heb ik geen fire resist gear nodig.
Gamedemon. Yay, freeze trap. Zoals je weet kan je dat alleen gebruiken OUT of combat. Wat dus alleen gebruikt wordt als je iemand spot en het gevecht op jouw termen gevochten wordt. Freeze trap breekt trouwens als je target gehit wordt.
Concussive Shot, zoals ik net gezegd heb. 4 secs durations en 12 secs cooldown. Nah, that doesn't cut it mate.
En met al die andere ongein doel je dus op Scatter Shot, 4 secs duration wederom en breekt ook wanneer je target gehit wordt, dus ook met dots.
Wing Clip telt niet, dan moet ik in melee range zijn en dat is zo goed als dood.
Melee range = dead Hunter. Dus, ik heb ook eigenlijk niks aan al die enchants Gamedemon. Alleen voor de show ziet het er gaaf uit
Leshy, dark iron ore heb je ook volop in MC. Zit nu over de 60 bars. Keertje gaan smelten en verkopen die zooi, misschien brengt 't wat op en kan ik m'n epic mount kopen eindelijk. Nog 200g meen ik. Heb trouwens nog arcane crystals in bank, ook maar verkopen, hmz, minder dan 200g dan![]()
Domo is idd niet zo heel hard, Kwestie van netjes tanken, netjes spreiden, tanks degelijk healen en de DPS'ers rustig het werk laten doen. Dat er doden vallen, tsja, ongelukjes, zegmaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:27 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Onze tanks reporten toch echt meer physical dan fire dmg, zal wel verandert zijn in de patch dan.
Resists zijn keihard gebuffed deze patch, maar onze 2nd tank kan met 0 moeite de 290 resist al pakken dus no worries there.
PS: Domo 0 deaths.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |