tis waar gebeurt...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Hij blijft grappig.
Vandaag lvl 54 geworden. Nog maar 6 lvls.
Alliance rassen zijn Night-Elf, Human, Gnome en Dwarf. Horde rassen zijn Orc, Undead, Troll en Tauren (uit de kluiten gegroeide runderen).quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Op dit moment is het nog een beetje geekspeak voor me.
Horde kan beter organiseren (om tegen Alliance te vechten), Alliance spelers zijn vaak meer op zichzelf gericht, maar beginnen steeds beter samen te werken is mijn indruk op realm Bloodscalp.quote:[..]
Het klinkt woest, is dat ook zo?
Zijn koetjes. Misschien doet Verbal toch echt denken aan furball.quote:[..]
Is het nou Tauren (en waarom dan?)
Moet je helemaal zelf weten. Ik als Alliance Night-Elf word te vaak in de rug aangevallen door 10 lvls hogere Horde spelers als ik half health heb na een gevecht met een computer monster. Erg laf natuurlijk. Maar datzelfde verhaal zul je ook van Horde spelers over Alliance horen.quote:of moet ik mezelf dan Verbal noemen?
/mooquote:[..]
V.
''Lekker levelen'', oftewel, grinden tot ik er bij neerval ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
BRD SUCKS!
Blegh, wat een kut instance.
Enige waarom ik er nog een keer naar toe moet is om het repairbot schematic te halen. En om Dark Iron Ore te leren smelten.
Ben er met het levelen ook nooit geweest, ik ben meegesleurd naar LBRS en heel BRD overgeslagen. GELUKKIG
ST = hetzelfde verhaal. Niks aan. Enige leuke was de troll boss doen, want daar had ik een beduidende rol en dat was de add off tanken terwijl de andere 4 de boss deden. Meestal had ik die add in m'n eentje al neer voordat hun de boss hadden. Daar kwam m'n Hunter echt goed tot z'n recht dus dat is uiteraard leuk.
Gewoon ST doen voor je quests en dan lekker levelen totdat je naar LBRS en DM kan
in je settings aanzetten denk ik..quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:33 schreef IntruderAlert het volgende:
Hmmm...
Ff vraagje, ja ik had t mischien in de fine manual kunnen vinden, maar shamans zijn nu eenmaal lui.
Het gaat over chatten, kent het wel /p voor party /g guild .enz.
Vuld dat in en het zit onder je enter toests. handig.
Maar hoe kom ik terug in "Bubble mode" ? Ik bediel dat iedereen je text ballonetje kan lezen.
Moets gister heel moeilijk iemand whisperen omdat ik iets in het algemeen wilde zeggen. in zo'n text ballontje. Is daar ook een / command voor?
Dank
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
in je settings aanzetten denk ik..
/squote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Je logt in in het spel. En als je dan een enter geeft en wat intypt zit je nog niet in een speciaal kanaal.
Alles wat je intypt komt in een txt balon te staan. Dat lukt wel.
Dan komt er een Guild maatje online. Ik doe /g en dan activeer je de guild channel onder de enter toest.
En dan wil ik weer wat in dat eerste kanaal zeggen. als txt bubble.
Ja je kunt ook alle party chat in bubble mode zetten maar dat bedoel ik niet.
Is er ook een command om weer uit zo'n kanaal te gaan. Dat bedoel ik
Ik vind ST ook cool, maar gisteravond 3 uur niks gedaan omdat we geen volledige group konden krijgen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:44 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Ik vind ST wel een coole instance, ben er een paar keer geweest(guild only) en was wel tof
BRD ben ik 1x geweest, alleen ff in het begin van de instance, daarna moesten er een paar mensen weg om te eten
Maar zag er ook wel cool uit, alleen duurt die volgens mij echt lang als je hem helemaal doet
DM is toch voor jouw lvl?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Lekker levelen'', oftewel, grinden tot ik er bij neerval ?
En vanaf welk lvl kan een Warlock naar LBRS en DM dan ?
Geen idee, dacht dat ik net hoog genoeg was voor BRD.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef deff het volgende:
[..]
DM is toch voor jouw lvl?
LBRS en UBRS is 58+
Dude, lvl 28!? Dat ding is ontworpen voor lvl 20. Je moet niet 3 mob groups pullen ofzo maar als je geen debielen als partymembers hebt (Dat komt wel vaak voor) moet het echt makkelijk zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:19 schreef IntruderAlert het volgende:
Ik ben niet zo van de instances. K weet niet wat ik er tegen heb. Ze duren lang, Je moet er persee met een groep in anders geen kans.
Ik vind met een groep quests aflopen helemaal niet erg, maar toch. Bij een instance voelt het anders.
Het is een moetje..
Heb laasts in mijn eentje WC gerpobeerd op lvl 28. No dice. Kwam wel een endje maar als de mobs gaan gangen. No Chance.
Mischien ga ik t nog wel leuk vinden, per slot van rekening nog geen een instance afgemaakt.
nah das dan el snel weer 15/25g erbij afhankelijk van je serverquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:39 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
lol, vind er net weer 1
Zelfde enchant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |