Hoop dat hij snel dropped, zal wel niet, maar ik heb daar toch zat quests die ik nog moet doenquote:Ardent Custodian
Binds when equipped
Main Hand Mace
48 - 90 Damage Speed 2.10
(32.9 damage per second)
100 Armor
Durability 105 / 105
Requires Level 38
Equip: Increased Defense +7.
Item Level 43
Als je snel een makkelijk wapen voor je warrior wilt, kan je ook gewoon voor deze gaan: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=19106 .quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:05 schreef -Muse- het volgende:
Ik ga vandaag mijn tijd nemen om te grinden voor deze leuke epic mace;
http://www.thottbot.com/?i=5818
[..]
Hoop dat hij snel dropped, zal wel niet, maar ik heb daar toch zat quests die ik nog moet doen![]()
Poe hee wat veel, 13 euro per maand, en reken maar dat jij heeeel veel uurtjes gaat spelen, dus dan is ie het zeker waard... !!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:23 schreef Verbal het volgende:
Zat erover te denken het spel aan te schaffen, maar als ik de bijkomende kosten bekijk...
V.
Nou, dan moet je het maar niet kopen lijkt me...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Verbal het volgende:
Geen bijkomende kosten? Er zijn spellen, ik noem een BF1942, waar je voor 50 Euro het spel aanschaft, en voor dat bedrag jaren kunt spelen.
Hier zie ik een game die mij bij de FRS iets meer dan 40 kost, maar verder nog een behoorlijk bedrag per maand.
Dat noem ik bijkomende kosten, ja.
V.
Dat probleem heeft iedereen. Het beste is gewoon veel BRD te doen en veel te grindenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef Denni5 het volgende:
Ben nu met mn orc hunter op lvl 59 aanbeland, maar ik kan geen quests meer vinden die te solo'en zijn en ook een goede xp beloning geven.
Ik heb alleen nog maar elite quests, maar ik kan daar niet echt veel mensen voor vinden, iemand enig idee waar ik evt nog aan een goede quest zou kunnen komen?
Weer zo´n zeurpiet. Voor die 12 euro per maand hebben we anders al wel het PvP honor systeem, Dire Maul en Battlegrounds terug gekregen. Blackwing Lair komt er binnenkort ook aan. Je moet gewoon accepteren dat het geen BF1942 is, het is een MMORPG. En MMORPG´s kosten geld per maand vanwege de hoge serverkosten en de constante toevoeging van nieuwe content.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Verbal het volgende:
Geen bijkomende kosten? Er zijn spellen, ik noem een BF1942, waar je voor 50 Euro het spel aanschaft, en voor dat bedrag jaren kunt spelen.
Hier zie ik een game die mij bij de FRS iets meer dan 40 kost, maar verder nog een behoorlijk bedrag per maand.
Dat noem ik bijkomende kosten, ja.
V.
Ik vind dat je helemaal geen gekke vraag stelt, ik vroeg het me ook af voordat ik begon. Voordeel is wel dat je per maand kan betalen, dus als het tegenvalt, je slechts 1 maand geld kwijt bent (afgezien de aankoop op zich, maar dat heb je ook met BF1942)quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Verbal het volgende:
Okee, en jullie zijn fans, maar is het het ook waard voor iemand die voor het eerst in de wereld van de MMPORG stapt?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je dan dus ook MOET spelen, want anders is het zonde van je abonneegeld.
En ik ben geen zeikerd, ik kan het betalen, maar is het werkelijk zo gek dat ik mij afvraag of het het waard is? Sjonge.
V.
Dit is de perfecte eerste MMORPG, en hij is het 100% waard.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Verbal het volgende:
Okee, en jullie zijn fans, maar is het het ook waard voor iemand die voor het eerst in de wereld van de MMPORG stapt?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je dan dus ook MOET spelen, want anders is het zonde van je abonneegeld.
En ik ben geen zeikerd, ik kan het betalen, maar is het werkelijk zo gek dat ik mij afvraag of het het waard is? Sjonge.
V.
Je kunt natuurlijk ook een Horde char aanmaken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vind dat je helemaal geen gekke vraag stelt, ik vroeg het me ook af voordat ik begon. Voordeel is wel dat je per maand kan betalen, dus als het tegenvalt, je slechts 1 maand geld kwijt bent (afgezien de aankoop op zich, maar dat heb je ook met BF1942)
Persoonlijk heb ik m vanaf het begin (11feb) helemaal grijs gespeeld, tot 3 wekjen geleden. Om een of ander manier ben ik het nu HELEMAAL zat
Redenen zijn een saaie main character (paladin) maar ook het feit dat ik de wereld wel gezien heb en dat er weinig meer "te ontdekken" valt. (grootse fun had ik met het ontdekken en verkennen van de wereld met mijn char. Als ik nu weer een nieuw char aanmaak, weet ik al waar ik het mithril kan vinden en waar de snelste gryphon verbindingen met IF liggen..)
PVP spreekt mij niet zo aan, waardoor er een groot gedeelte al afvalt. Echter er komt steeds meer content bij, dus mogelijk ben ik binnenkort weer toe aan een flinke portie WOW en pak ik de draad weer op.
Wat is PVP?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef The_stranger het volgende:
PVP spreekt mij niet zo aan, waardoor er een groot gedeelte al afvalt. Echter er komt steeds meer content bij, dus mogelijk ben ik binnenkort weer toe aan een flinke portie WOW en pak ik de draad weer op.
Er zijn twee kanten in het spel, Alliance en Horde. Spelers van beide partijen willen elkaar nog wel eens tegenkomen. Met PvP kan je elkaar dan fijn inelkaar slaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |