Tegen die tijd heb ik vast wel een swift steed, doe je best jongquote:Op maandag 20 juni 2005 08:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Zodra ik me Kodo heb ga ik ook door Stormwind baggeren samen met de guild![]()
Mounts zijn in de battlegrounds ook irritant. Levelgrens is net 31-40 geloof ik, dus er zitten altijd een paar mounts bij en hou die maar is tegen als ze wegrennenquote:Op maandag 20 juni 2005 08:24 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Wij hadden ze vandaag door Stormwind baggeren.
Laat me dit zeggen: Mounts zijn anaal..
geen last van met me epic mountquote:Op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Mounts zijn in de battlegrounds ook irritant. Levelgrens is net 31-40 geloof ik, dus er zitten altijd een paar mounts bij en hou die maar is tegen als ze wegrennen
Dat begrijp ikquote:
Nou om te beginnen, wat is grinden/kranken? En zijn er nog meer van deze termen die vaak gebruikt worden maar niet voor een buitenstaander te begrijpen zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 14:30 schreef -Muse- het volgende:
gooi je vragen op tafel en ik probeer ze wel te antwoorden voor zover ik kan.
zit hier op stage beetje nix te doen. IK WIL WERK!!
Grinden, Op een bepaalde plek aleen maar vijanden mollen en niet questen, doen mensen voor xp, of voor rare drops zoals elemental water enzo uit water beesten, of om leer bij elkaar te verdienenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:59 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Nou om te beginnen, wat is grinden/kranken? En zijn er nog meer van deze termen die vaak gebruikt worden maar niet voor een buitenstaander te begrijpen zijn
Deadmines of Dire maul?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef Aelalcallorgan het volgende:
DM is toch best lekker voor je portomonee![]()
Ik heb de Deadmines gedaan met mijn Taurenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef Aelalcallorgan het volgende:
DM is toch best lekker voor je portomonee![]()
Bij het schip deden we Fearquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Bedoelde de DeadMines jaMet je Tauren? Doe je goed
klikt als een overhittings probleem....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef Richardfun het volgende:
*ding dong*
Huishoudelijke mededeling richting de mensen van de FOK! guild. Mn computer geeft mij op het moment om de 10 minuten BSOD's, dus dat word formatteren. Ik weet echter niet wanneer ik daar tijd voor heb, en mn WoW abbo loopt over een paar dagen af. Ik zal zeker terug komen, ik weet echter nog niet wanner, dat zou best eens augustus of september kunnen worden, omdat ik het in de zomer nogal druk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |