Inventief zijn is overschat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:17 schreef DrPwn het volgende:
ach ja wel aardig enzo maar niet echt inventief, beetje frou frou achtig en ook dezelfde mensen die er helemaal wild van worden
uit ijsland komt veel beter spul
inventief is niet overschat en bjork is wel ok maar was beter toen ze nog bij tappi tikkarras zatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Inventief zijn is overschat.
overigens vind ik, maar 1 artiest beter die uit ijsland komt en dat is Bjork.
http://www.last.fm/music/Diktaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:22 schreef GeorgKacher het volgende:
Noem eens wat dan DrPwn. Ik ken haar overigens pas sinds een week door een goede recensies van haar nieuwe plaat. Ik zal er geen cd van kopen, maar het misstaat op de Ipod niet voor de reizen van en naar het Groninger land.
Die slappe lach was hilarisch!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:11 schreef Mryc het volgende:
Iemand heeft twee geweldige filmpjes van het concert op youtube geplaatst:
Iedereen die niet geweest is; die hebben écht wat gemist
Ik vond het echt heel erg mooi.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:34 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Nog mensen hier naar Paradiso geweest vrijdag? Erg leuk weer. Ze speelden zelfs wat van Love in the time of science (Easy en mijn favoriet Unemployed in summertime).
Ja. Dat blijft toch wel m'n favo torrini cd. Als eerste gezien op mtv. Toen draaide ze rond 3 uur in de avond toffe muziek. Dus de video instellen en de volgende dag kijken wat je gevangen hebtquote:
Ja en tijdens Jungle Drum was het publiek zo dood als ik weet niet watquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:46 schreef k_man het volgende:
Gisteravond gezien in Tivoli.![]()
Was leuk. Ik kreeg wel het idee dat veel mensen er alleen waren voor Jungle Drum. Emiliana aan het begin van het concert: "Shoosh! You have to wait at least 45 minutes for Jungle Drum!"
Gelukkig ook wat nummers van de eerste CD. De enige die ik had. Gisteren bij het concert ook maar even de andere twee gekocht.
Plus een hilarisch verhaal tussendoor over een poging om een toiletdeur in Engeland te fotograferen. "They were all looking and me and going 'that's her... perv!'.."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |