Jitz bedankt ! je bent mijn heldquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij 'bee'ld' en dan "pagina einde" (is de tweede optie) dan kan je slepen waar een pagina moet eindigen. Als je klaar bent gan je weer naar beeld en kies je de bovenste optie.
ik reageer bijna altijd pissig, waarom een hele disclaimer ervoor?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
Jongen en meisjes,
Ik wil graag een disclaimer doen voor vandaag en waarschijnlijk morgen en overmorgen ook; wegen een sterfgeval op de zeilschool waar ik lesgeef ben ik niet al te vrolijk vandaag.
Dus als ik een keer pissed uitval tegen iemand komt het daardoor en vat het alsjeblieft niet persoonlijk op.
Alvast bedankt,
Jitzzzze
gecondoleerd en ik zal je niet al te lastig vallenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
Jongen en meisjes,
Ik wil graag een disclaimer doen voor vandaag en waarschijnlijk morgen en overmorgen ook; wegen een sterfgeval op de zeilschool waar ik lesgeef ben ik niet al te vrolijk vandaag.
Dus als ik een keer pissed uitval tegen iemand komt het daardoor en vat het alsjeblieft niet persoonlijk op.
Alvast bedankt,
Jitzzzze
Omdat ik normaal niet echt pissed reageerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik reageer bijna altijd pissig, waarom een hele disclaimer ervoor?
uhmz, ik geef 'm 0.0 hoop hoor, verspilde moeitequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
We moeten hem nog redden voordat het te laat is
serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik normaal niet echt pissed reageer![]()
Gecondoleerd, we zullen heel lief voor je zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
Jongen en meisjes,
Alvast bedankt,
Jitzzzze
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je dat bericht ook door je hele stagebedrijf sturen ?
internet is een goede manier om je agressie af te reagerenquote:
fijn dat je wel zoveel last van ons hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb niet zo last van ze, omdat ik lekker in mn eigen kantoortje zit
als ze moeilijk doen zeg gewoon dat z'n pen bijna op wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hmmm nou heb ik dus dat beoordelingsformulier + handtekening uitgeprint maar die handtekening staat er heeeeeeel vaag op
Ja, zo kan je het ook opvattenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn dat je wel zoveel last van ons hebt
owjah ik loop maar te kutten hè dat weet je bestquote:
Een troost dan, ik ben er vanmiddag nietquote:
Weet ik welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah ik loop maar te kutten hè dat weet je best
Alsof ze dat gaan geloven, je kunt zo zien dat die handtekening niet met pen gedaan isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
als ze moeilijk doen zeg gewoon dat z'n pen bijna op was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |