nu kan ik het weer zeggenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
zegt degene welke er de afgelopen weken stond
tear dit begint erge vormen aan te nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Weten jullie wat ik nu aan het doen ben, ik ben in paint uit de losse hand de handtekening van mijn stagebegeleider aan het overtrekken met een zwarte lijn zodat hij wat duidelijker wordt wanneer ik heb uitprint![]()
Je hebt ons toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, waar is mn begeleider nu ik hem nodig heb?
hij wil je ontlopen vandaag, staat in de sterren geschrevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, waar is mn begeleider nu ik hem nodig heb?
van mij krijg je verlof om 1 dag uit dit topic te blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
kan ik dan bij jullie vrij vragen voor de uitvaart?![]()
Ik hoor ergens vaag het woordje 'foto' roepenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef snellejelle het volgende:
voor de geinteresseerden, vandaag draagt ze een rokje met een bloesje met een truitje erover
dat is nog eens een mooie taakquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Weten jullie wat ik nu aan het doen ben, ik ben in paint uit de losse hand de handtekening van mijn stagebegeleider aan het overtrekken met een zwarte lijn zodat hij wat duidelijker wordt wanneer ik heb uitprint![]()
je 2de persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor ergens vaag het woordje 'foto' roepen
ze is mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeist met je babe snellejelle?
en ook meteen teardropnl@hotmail.comquote:
ah je alter-ego'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat waren jullie![]()
Jullie roepen om een foto
dan ook Mr-Z@hotmail.comquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
en ook meteen teardropnl@hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |