VOF inderdaad inkomstenbelastingquote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef teletubbies het volgende:
een vraagje (eigenlijk 2)
met welke soort belasting krijg je te maken bij
Commanditaire vennootschap? en VOF?
ik dacht VOF: inkomstenbelasting.
en CV ..?
Zelfs met voorbeeld hierquote:Op maandag 28 november 2005 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
Is er iemand bekend met het gravity model? (economie) Om de potentiele handel tussen twee landen te kunnen berekenen? Ik snap er zelf geen biet van![]()
Ja ik ben al vertrouwd met google en het is veel ingewikkelder dan dat. Ik heb een econometrist nodig.quote:
Het was te proberen dat misschien met dit stukje vrij duidelijke uitleg het wel gingquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ja ik ben al vertrouwd met google en het is veel ingewikkelder dan dat. Ik heb een econometrist nodig.
Het gaat dus om die laatste vraag, hoe zouden ze dat aan kunnen pakken? Aangezien ik de vraag amper snap, kan ik er ook geen zinnig antwoord op bedenken. Ik hoop dat iemand mij kan helpenquote:Fluor is een groot wereldwijd opererend ingenieursbureau.
Fluor heeft te maken met wereldwijde concurrentie, landelijke concurrentie en regionale concurrentie. Het is dus heel belangrijk de concurrentie goed in kaart te brengen.
Hoe zou een bedrijf als Fluor dat aan kunnen pakken?
redelijk simpel, de vraagstelling dus.quote:Op zondag 4 december 2005 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat dus om die laatste vraag, hoe zouden ze dat aan kunnen pakken? Aangezien ik de vraag amper snap, kan ik er ook geen zinnig antwoord op bedenken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen![]()
cash flow = winst + afschrijvingquote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef IbeBen het volgende:
Bedrijfseconomie
Investeringsbeslissingen:
Men kan kiezen uit project X of Y. Een van de twee dient gekozen te worden. De looptijd is van beide projecten 4 jaar, de investeringen bij aanvang zijn ook gelijk, namelijk ¤100.000,-
Winsten per jaar:
---------- X -------- Y----
Jaar 1 10.000 20.000
Jaar 2 15.000 30.000
Jaar 3 40.000 20.000
Jaar 4 20.000 15.000
De afschrijving bij X is 25% van de aanschafwaarde per jaar.
De afschrijving bij Y is 50% van de boekwaarde aan het begin van dat jaar.
Tevens, heeft het productiemiddel na 4 jaar een boekwaarde >0, dan zal het worden verkocht voor die boekwaarde. De netto ontvangsten vallen vrij aan het einde van het jaar.
De vraag hierbij is (onder andere): bereken de netto-ontvangsten voor beide projecten.
Mij lijkt het dat de netto-ontvangsten negatief zijn omdat het te investeren bedrag al ¤100.000,- is en de winst slechts ¤85.000,-.
Waarschijnlijk maak ik hier dus ergens een fout, want zo kan ik de komende vragen (Terugverdientijd, Netto Contante Waarde en Interne Rentabiliteit) niet beantwoorden, omdat de antwoorden niet kunnen of negatief zijn.
Hopelijk kan iemand me hierbij helpen, mijn dank zal groot zijn![]()
Je hebt gelijk als je zegt dat de waarde per aandeel in het begin daalt. Maar met de verbetering zou het bedrijf er beter van moeten worden: de waarde per aandeel wordt meer als dat het nu is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Johnns het volgende:
...
Ik ben een econometrist, maar ik heb geen flauw idee wat een gravity model is. Kun je een voorbeeld/link geven?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:16 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ja ik ben al vertrouwd met google en het is veel ingewikkelder dan dat. Ik heb een econometrist nodig.
Als een brief eronder valt, zou ik geen reden kunnen bedenken waarom een email er niet onder zou vallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef RvdLinden het volgende:
Het gaat hier over een PW Geschiedenis
de vraag was dus:
noem 3 soorten Egodocumenten:
ik heb neergezet:
Brieven
Dagboeken
E-mails
nu lijkt die laatste wel erg vreemd, maar het is er wel een.
wat vinden jullie?
Maak van de e-mail dan autobiografie als je twijfelt.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef RvdLinden het volgende:
Het gaat hier over een PW Geschiedenis
de vraag was dus:
noem 3 soorten Egodocumenten:
ik heb neergezet:
Brieven
Dagboeken
E-mails
nu lijkt die laatste wel erg vreemd, maar het is er wel een.
wat vinden jullie?
Mja, meestal heb ik na een toets of ingeleverde opdracht zoiets van; het is ingeleverd en je kunt er nu toch niets meer aan veranderenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:10 schreef RvdLinden het volgende:
was een betere optie geweest ja, maar mij ging het vooral om het feit dat het bij een PTA Geschiedenis was. dus misschien zouden ze moderne dingen zoals de E-mail er niet onder verstaan.
-Dagboekquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:04 schreef RvdLinden het volgende:
ja idd, maar het is wel 20% van mn Examenpunt
Zoek eens op 'vrouwenemancipatie en kerk'.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:43 schreef alyel het volgende:
het lukt me dus echt niet.. ik kom echt op enorm veel irrelevante sites uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |