Dude... ga een leven zoekenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:35 schreef Fisher het volgende:
Onlangs kwam ik tot de conclusie dat veel mensen hier op Fok! zonder vrienden zitten. En deze toch wel erg wanhopig worden in hun zoektocht naar vrienden. Ik heb zelfs advertenties op marktplaats gezien hiervoor...
Dit is natuurlijk uiterst triest, daarom ga ik deze mensen helpen, ik ben namelijk in een goede bui...
Dus vandaar dit topic... vandaag deze dag, iedereen de vrienden zoekt kan zich hier verzamelen... of niet natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat fisher heel serieus isquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
dit meen je niet
ow, dat is echt naaien, ook voor jou is dit topic dan uitermate geschiktquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Ondergrond het volgende:
Ik had een vriend besteld op marktplaats, die onder rembours verstuurd zou worden.
Betaal ik netjes E 250 aan de postbooi, doe ik de deus eupen...
Niks geen vriend te zien!! Alleen een zak zand![]()
![]()
juist alles voor de goede zaakquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij probeert alleen maar mensen zoals jij te helpen
Daar kun je dan weer je zandbak mee vullen en nog een keer een vriend bestellen, misschien als hij dit keer dan wel komt kunnen jullie samen in de zandbak spelenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Ondergrond het volgende:
Ik had een vriend besteld op marktplaats, die onder rembours verstuurd zou worden.
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
houniet wil ook vrienden
ik heb zo'n pijn aan me k*t. was jij weer in de weer met je boter?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Ondergrond het volgende:
![]()
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
* meldt
Maar je hebt er wel 2 xbox spelletjes aan over gehoudenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb zo'n pijn aan me k*t. was jij weer in de weer met je boter?
we houden 't wel lief hè... en ot blijven want ook underground zoekt vriendenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb zo'n pijn aan me k*t. was jij weer in de weer met je boter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |