Heb je die alleen vervangen, of ook gekeken of er een vonk vanaf komt?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef em18 het volgende:
er zit benzine in en olie, het ligt niet aan de accu want verder werkt alles nog, en het lag niet aan de bougie.
iemand tips??
idd, gewoon beginnen te schroeven, deed ik vroeger ookquote:Op maandag 13 juni 2005 17:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Heb je die alleen vervangen, of ook gekeken of er een vonk vanaf komt?
Heb je een vonk, dan zou het aan je carburateur kunnen liggen. Heb je tijdens het starten een benzinelucht geroken? Anders carb losschroeven, checken op water in je vlotterbak, sproeiers ed nakijken, eventueel uitblazen.
als je de benzine ruikt dan heb je 'm wel verzopen.. ff laten staan en dan proberenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:40 schreef em18 het volgende:
krijg hem nog steeds niet aan de praat. als ik hem nu start, dan komt er wel rook uit de uitlaat en een benzinelucht ruik je ook wel een beetje. wat is het dan? verzopen?
Ja, idd verzopen. Gezien de rook ontbrandt hij wel, maar misschien is de vonk te zwak.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:40 schreef em18 het volgende:
krijg hem nog steeds niet aan de praat. als ik hem nu start, dan komt er wel rook uit de uitlaat en een benzinelucht ruik je ook wel een beetje. wat is het dan? verzopen?
ja inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:19 schreef em18 het volgende:
Er zit dus een nieuwe bougie op, een zelfde als ik eerst had dus dat moet toch wel een goede zijn.
Hij doet nog steeds hetzelfde. Niet aanslaan dus. Als hij gisteren alleen verzopen was, zou hij het nu toch weer moeten doen of niet dan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |