Tis 30 graden, en wat doet meneertje? Een bontjas aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
Dogtags zijn gewoon hardstikke vet! Zoals je ziet op deze foto is mijn uitstraling al goed, maar de "bling" mist nog!
[afbeelding]
Daarvoor zouden de dogtags superb voor zijn! Ik kan echt niet wachten op het moment dat dat lieverdje ( dogtag) om mijn nek hangt!
Dankjewel, we zullen zien.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou Wokkel, je hebt mazzel. Jouw inzending wordt nog meegenomen voor deze keer. Omdat ik in een goeie bui ben
De winnaars worden deze week bekend gemaakt op FOK!games, hou de site dus goed in de gate!
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ennn wanneer kunnen we de uitslag verwachten?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Soon"
Het duurt even wat langer dan gepland
Is heel binnenkort ook heel binnenkort voor de hoofdprijs van de MoH:EA week?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:59 schreef Fliepke het volgende:
heel binnenkort
Natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 15:20 schreef Young_David het volgende:
[..]
Is heel binnenkort ook heel binnenkort voor de hoofdprijs van de MoH:EA week?
In 't dorp hier wordt vanuit het postkantoor niets verstuurd op zaterdag dus ik verwacht dat je ze pas dinsdag in de bus hebt helaasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:44 schreef Young_David het volgende:
Ik neem mijn positie bij de brievenbus weer in
Post is toch nooit op zaterdag? Brievenbussen worden in het weekend alleen op zondag geleegd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In 't dorp hier wordt vanuit het postkantoor niets verstuurd op zaterdag dus ik verwacht dat je ze pas dinsdag in de bus hebt helaas
Hier dus niet. In Maastricht, waar ik vroeger woonde, werd op zondag geleegd en dan op maandag bezorgd maar hier wordt in het weekend niet geleegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
Post is toch nooit op zaterdag? Brievenbussen worden in het weekend alleen op zondag geleegd.(
Er is er inderdaad een naar Vught gegaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:53 schreef Morthill het volgende:
Damn, das vervelend, want dinsdag t/m vrijdag/zaterdag ben ik thuis in Groningen, en jullie hebben mijn adres in vught.
Ben volgend weekend weer bij me ouders, daar is ie naar toe, dus geen probleem vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er is er inderdaad een naar Vught gegaan. Heb je niemand die het voor je kan afhalen of zo?
Een zippo dient altijd bijgevuld te worden. Ik zou even naar je sigaren zaak in de buurt gaan om te vragen hoe het precies gaat en wat je ervoor nodig hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef darkskedar het volgende:
Ik heb die battelfield 2/moh:ea aansteker/zippo weet ik veel wat ontvangen, maar hoe komt hier nou vuur uit? er komen alleen maar wat vonkjes vanafmoet ie bijgevuld worden ofzo? en hoe doe ik dat dan
hmm.. ik heb hier nog wel zippo aanstekerbenzine liggen...heeft iemand een idee hoe ik m'n zippo open krijg?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een zippo dient altijd bijgevuld te worden. Ik zou even naar je sigaren zaak in de buurt gaan om te vragen hoe het precies gaat en wat je ervoor nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |