Jongen, ken je Pricewatch uberhaupt wel?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Probeer je je ook meteen als een Tweaker te gedragen ofzo?
Kneusje
Ik ken de pricewatch wel hoor,quote:Op maandag 13 juni 2005 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, ken je Pricewatch uberhaupt wel?
Ga eens daar rondneuzen, en als je nou nog denkt dat het goedkoper kan, dan mag je hier weer verder komen posten.![]()
Als je dat kent, wtf doe je hier dan met zo`n vraagquote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ken de pricewatch wel hoor,
En ik denk niet dat jij beslist wie hier post en wie hier niet post
Zoals ik al zei, goedkoper dan bij Pricewatch kan je ze niet vinden denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:15 schreef tonks het volgende:
Kan je ook ophouden met dat gezeik,
Dalijk word ik nog boos.
ok.. daar ga je dus fout.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:16 schreef Scorpie het volgende:
denk ik.
:$ sorry zal het niet meer doenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef QuietGuy het volgende:
Scorpie... Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij ...
Overleg dan even in dit geval zo`n zelfde webshop die het voor meer dan 2.50 euro minder verkoopt, dan bied ik ter plekke me verontschuldigingen aan. En anders; doeidoei!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ok.. daar ga je dus fout.
Vaak genoeg heb ik al webshops gevonden die niet in de pricewatch voorkwamen van Tweakers die toch goedkoper waren of net een aanbieding hadden. Dus kap dan ff met je tweak-gehuil
Voor jou ja...quote:
Het gaat hier om SD kaartjes, die zakken qua prijs echt niet opeens meer dan 10%. Ik heb hem nu een link gegeven waarbij hij alsnog 7 euro goedkoper uit is als hij het laat opsturen, en meer dan 10 euro als hij het zelf ophaalt. Die kaartjes zijn echt niet veel goedkoper te krijgen...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Voor jou ja...
Het gebreurt mij vaak zat dat ik iets ergens goedkoper zie als in de Tweakers pricewatch. Zeker met geheugenprijzen, omdat de pricewatch regelmatig wordt geupdated maar geheugenprijzen te veel wijzigen.
Ok..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Overleg dan even in dit geval zo`n zelfde webshop die het voor meer dan 2.50 euro minder verkoopt, dan bied ik ter plekke me verontschuldigingen aan. En anders; doeidoei!![]()
Je hebt hem geholpen met een linkje, waarom zit je nou nog moeilijk te doen over van alles?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat hier om SD kaartjes, die zakken qua prijs echt niet opeens meer dan 10%. Ik heb hem nu een link gegeven waarbij hij alsnog 7 euro goedkoper uit is als hij het laat opsturen, en meer dan 10 euro als hij het zelf ophaalt. Die kaartjes zijn echt niet veel goedkoper te krijgen...
Ik kan nu gaan miereneuken over het feit dat ik 2.50 zei, maar vooruit, bij deze, je hebt gelijk en ik bied me verontschuldigingen aanquote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ok..
Voorbeeldje dan van een zaak waar ik 't altijd haal:
mp3man.nl ¤ 28,52 + geen verzendkosten = ¤28,52
En jou 'goedkoopste' is nog altijd ¤23,95 + ¤4,95 = ¤28,90
En daar komt bij dat die van jou ook nog eens een B-merk is (extrememory) en die van 'mij' is van SanDisk.. kommmaar met die 'bied ik ter plekke me verontschuldigingen aan'
De goedkoopste sandisk komt op Tweakers niet eens onder de 34 euro incl. dat scheelt dan toch alweer 5,50quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ok..
En daar komt bij dat die van jou ook nog eens een B-merk is (extrememory) en die van 'mij' is van SanDisk.. kommmaar met die 'bied ik ter plekke me verontschuldigingen aan'
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan miereneuken over het feit dat ik 2.50 zei, maar vooruit, bij deze, je hebt gelijk en ik bied me verontschuldigingen aan
Die ideeen worden dan niet omgezet in linkjes, behalve als je ernaar vraagt, maar je krijgt wel commentaar dat "ze op sommige webshops wel eens wat goedkopers hebben gezien dan bij Tweakers".quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je hebt hem geholpen met een linkje, waarom zit je nou nog moeilijk te doen over van alles?
Misschien zijn er nog wel meer mensen met andere betere ideeen...
Zoo bedankt voor die link!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ok..
Katten?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:37 schreef tonks het volgende:
Scorpie, als je niet meteen van je af begint te katten krijg je ook veel meer respect in het leven.
dat is niet helemaal waarquote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
en dat 60 maanden garantie komt al helemaal goed uit, want die dingen zijn niet groter als mijn vingertop
yup, en da's handig om te weten als je nog meer wilt bestellenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef Kluupkluup het volgende:
(zelfde als de dochterbedrijven pdashop.nl e.d. volgens mij)
Ik heb er nog eentje liggen hier.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:08 schreef tonks het volgende:
Ik krijg binnekort een nieuwe telefoon.
En daar moeten "Mini-sd" kaartjes in.
Wat moet dat kosten?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen hier.
256mb.
Heeft altijd in m'n smartphone gezeten.
Die mag je best van me kopen
Aangezien de V&A regels hier niet gelden (topic-kapen).. Bied ik 20 euro inclusief..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen hier.
256mb.
Heeft altijd in m'n smartphone gezeten.
Die mag je best van me kopen
Doh!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee, tis 'groter dan mijn vingertop'![]()
Wat kansloosquote:Op maandag 13 juni 2005 15:02 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Aangezien de V&A regels hier niet gelden (topic-kapen).. Bied ik 20 euro inclusief..![]()
Tonks mag eerst zeggen of hij hem wil voor 20 euro. Anders wil ik em welquote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Maar voor 20 euro wil ik er best vanaf. M'n mail staat in mijn profiel.
Welk merk?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Maar voor 20 euro wil ik er best vanaf. M'n mail staat in mijn profiel.
op de mijne sandisk minisd, op de achterkant sdsdm 256quote:Op maandag 13 juni 2005 15:25 schreef Tuutje het volgende:
Eeh..er staat op: MiniSD 256MB.
Achterop staat: IAC
Nee.. compact flash is een gigantisch kaartje in verhouding met een mini-SDquote:Op maandag 13 juni 2005 15:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Paradigit heeft trouwens een aardige aanbieding (als het werkt)
Een Lexar 128 mb compact flash voor 9,95.
Ogenschijnlijk is dit zo'n kaartje
Die minisd zit ook in een convertor dat 'm ongeveer die grootte maaktquote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee.. compact flash is een gigantisch kaartje in verhouding met een mini-SD
SanDisk is de fabrikantquote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
op de mijne sandisk minisd, op de achterkant sdsdm 256
Snap jij het?
Ja ok, maar dan is het een 'volwaardig' SD-kaartje.. Dat is nog geen CompactFlashquote:Op maandag 13 juni 2005 15:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die minisd zit ook in een convertor dat 'm ongeveer die grootte maakt
Leuk, is securedigital een type of kun je ook andere kaartjes gebruiken?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
SanDisk is de fabrikant
SDSDM 256 betekend:
SanDisk SecureDigital Mini 256mb
tering, zoiets kun je toch niet bedenkenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan is het een 'volwaardig' SD-kaartje.. Dat is nog geen CompactFlash
Je hebt verschillende soorten geheugenkaarten:
SD (SecureDigital)
MMC (MultiMediaCard) (Compatible met SD)
CF (CompactFlash)
Mini SD (Kleine SD variant, met adaptor is het een volwaardige SD)
Mini MMC (Die is NIET compatible met Mini-SD)
MS (MemoryStick van Sony)
En nog een, maar die ben ik vergeten
Idd dan heb je 't nog niet eens over de snelheden gehad.. Ik weet niet of Mini-SD verschillende snelheden kent en daarom vroeg ik even naar de fabrikant. Ik ga dit vanavond even uitzoeken en dan stuur ik wel een mail of ik het kaartje wil hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
tering, zoiets kun je toch niet bedenken![]()
De multimediacards bij paradigit heb je op verschillende snelheden:
standaard en fast
standaard verkopen ze
128 - 19,95
256 - 27,95
512 - 47,95
Compactflash (compatible of niet?)
standaar en fast
128 - 14,95
256 - 19,95
512 - 34,95 of 42,92
1024 - 64,95 of 79
ok. Kan compactflash ook of is dat niet compatible?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Idd dan heb je 't nog niet eens over de snelheden gehad.. Ik weet niet of Mini-SD verschillende snelheden kent en daarom vroeg ik even naar de fabrikant. Ik ga dit vanavond even uitzoeken en dan stuur ik wel een mail of ik het kaartje wil hebben.
Niet met mini-SD inderdaad. Een mini-SD-kaartje is vele malen kleiner (in milimeters dus) en heeft andere contactjes.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ok. Kan compactflash ook of is dat niet compatible?
Het gaat mij er niet om of je kan kopieren, maar of je er op kunt lezen / schrijven. Zoals Kluupkluup al schreef, maar onduidelijk bleef bij die compactflash cardquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Niet met mini-SD inderdaad. Een mini-SD-kaartje is vele malen kleiner (in milimeters dus) en heeft andere contactjes.
Nee... Geen enkel kaartje is compatible met een ander kaartje.. ALLEEN de SD en MMC kaarten (niet de mini versies ervan)..quote:Op maandag 13 juni 2005 15:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of je kan kopieren, maar of je er op kunt lezen / schrijven. Zoals Kluupkluup al schreef, maar onduidelijk bleef bij die compactflash card
ik zie inderdaad dat je een plaatje had toegevoegd. Jammer, die compactflash dingen zijn een stuk goedkoperquote:Op maandag 13 juni 2005 15:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee... Geen enkel kaartje is compatible met een ander kaartje.. ALLEEN de SD en MMC kaarten (niet de mini versies ervan)..
aangezien er specifiek om minisd gevraagd wordt vermoed ik dat 't voor een smartfone isquote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Maargoed.. zoveel ingangen heeft je camera / mp3-speler of telefoon natuurlijk niet
Ja ok, maar aangezien het even om CompactFlash ging maakte ik 't maar even wat algemener.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:01 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
aangezien er specifiek om minisd gevraagd wordt vermoed ik dat 't voor een smartfone is
Ohw, ok.. dat bedoelde ikquote:Op zondag 19 juni 2005 19:47 schreef tonks het volgende:
Jup, ik heb hem van mp3man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |