Jongen, ken je Pricewatch uberhaupt wel?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Probeer je je ook meteen als een Tweaker te gedragen ofzo?
Kneusje
Ik ken de pricewatch wel hoor,quote:Op maandag 13 juni 2005 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, ken je Pricewatch uberhaupt wel?
Ga eens daar rondneuzen, en als je nou nog denkt dat het goedkoper kan, dan mag je hier weer verder komen posten.![]()
Als je dat kent, wtf doe je hier dan met zo`n vraagquote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ken de pricewatch wel hoor,
En ik denk niet dat jij beslist wie hier post en wie hier niet post
Zoals ik al zei, goedkoper dan bij Pricewatch kan je ze niet vinden denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:15 schreef tonks het volgende:
Kan je ook ophouden met dat gezeik,
Dalijk word ik nog boos.
ok.. daar ga je dus fout.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:16 schreef Scorpie het volgende:
denk ik.
:$ sorry zal het niet meer doenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef QuietGuy het volgende:
Scorpie... Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij ...
Overleg dan even in dit geval zo`n zelfde webshop die het voor meer dan 2.50 euro minder verkoopt, dan bied ik ter plekke me verontschuldigingen aan. En anders; doeidoei!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ok.. daar ga je dus fout.
Vaak genoeg heb ik al webshops gevonden die niet in de pricewatch voorkwamen van Tweakers die toch goedkoper waren of net een aanbieding hadden. Dus kap dan ff met je tweak-gehuil
Voor jou ja...quote:
Het gaat hier om SD kaartjes, die zakken qua prijs echt niet opeens meer dan 10%. Ik heb hem nu een link gegeven waarbij hij alsnog 7 euro goedkoper uit is als hij het laat opsturen, en meer dan 10 euro als hij het zelf ophaalt. Die kaartjes zijn echt niet veel goedkoper te krijgen...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Voor jou ja...
Het gebreurt mij vaak zat dat ik iets ergens goedkoper zie als in de Tweakers pricewatch. Zeker met geheugenprijzen, omdat de pricewatch regelmatig wordt geupdated maar geheugenprijzen te veel wijzigen.
Ok..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Overleg dan even in dit geval zo`n zelfde webshop die het voor meer dan 2.50 euro minder verkoopt, dan bied ik ter plekke me verontschuldigingen aan. En anders; doeidoei!![]()
Je hebt hem geholpen met een linkje, waarom zit je nou nog moeilijk te doen over van alles?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat hier om SD kaartjes, die zakken qua prijs echt niet opeens meer dan 10%. Ik heb hem nu een link gegeven waarbij hij alsnog 7 euro goedkoper uit is als hij het laat opsturen, en meer dan 10 euro als hij het zelf ophaalt. Die kaartjes zijn echt niet veel goedkoper te krijgen...
Ik kan nu gaan miereneuken over het feit dat ik 2.50 zei, maar vooruit, bij deze, je hebt gelijk en ik bied me verontschuldigingen aanquote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ok..
Voorbeeldje dan van een zaak waar ik 't altijd haal:
mp3man.nl ¤ 28,52 + geen verzendkosten = ¤28,52
En jou 'goedkoopste' is nog altijd ¤23,95 + ¤4,95 = ¤28,90
En daar komt bij dat die van jou ook nog eens een B-merk is (extrememory) en die van 'mij' is van SanDisk.. kommmaar met die 'bied ik ter plekke me verontschuldigingen aan'
De goedkoopste sandisk komt op Tweakers niet eens onder de 34 euro incl. dat scheelt dan toch alweer 5,50quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ok..
En daar komt bij dat die van jou ook nog eens een B-merk is (extrememory) en die van 'mij' is van SanDisk.. kommmaar met die 'bied ik ter plekke me verontschuldigingen aan'
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan miereneuken over het feit dat ik 2.50 zei, maar vooruit, bij deze, je hebt gelijk en ik bied me verontschuldigingen aan
Die ideeen worden dan niet omgezet in linkjes, behalve als je ernaar vraagt, maar je krijgt wel commentaar dat "ze op sommige webshops wel eens wat goedkopers hebben gezien dan bij Tweakers".quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je hebt hem geholpen met een linkje, waarom zit je nou nog moeilijk te doen over van alles?
Misschien zijn er nog wel meer mensen met andere betere ideeen...
Zoo bedankt voor die link!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ok..
Katten?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:37 schreef tonks het volgende:
Scorpie, als je niet meteen van je af begint te katten krijg je ook veel meer respect in het leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |