De foto:quote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef VoreG het volgende:
"Voorloper Zeehondendribbel leidt tot gebroken nek"
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:06 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Speler Geel Zwart United stoot hoofd tegen lat en gaat gestrekt.
Danku voor deze bijval.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Een geirriteerde Tolk meldt zich. Maar je hebt wel gelijk.
Als ik in de top 3 kom sta ik ook meteen 1e (voor de 3e keer )quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het wordt steeds lastiger om de beste uit te kiezen maar zowaar:
1) DeTolk - Speler met slaapapneu-syndroom maakt debuut in amateurvoetbal
2) VoreG - Voorloper Zeehondendribbel leidt tot gebroken nek
3) -Vaduz- - Shit man, wat deed Ronaldinho ook alweer in zo'n situatie?
4) Sterling - Erik Regtop bouwt af bij SV De Geelvinken
5) dramslag - Talentvolle middenvelder verstijft onder alle media-aandacht
Als DeTolk niet een beetje snel reageert dan reken ik op VoreG.
-edit-quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
VoH en SQD doen mee met putten bij KLM Open
wat een kop heeft die vennegoor zeg![]()
PB-tjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
komt nog net geen straaltje kwijl uit zijn mond idd
Verdediger: I'm havin' a ball! Excuse me...balls!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Kluivert is na Van Basten en Valencia ook niet van plan een knieval te maken voor Belgie
Ah, okee. Dat mist dus nog in dit topic, ook de vorige zag ik het niet staan. Tijd voor een vaste OPquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
gr8w8, je mag maar 1 inzending p.p.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:44 schreef DeTolk het volgende:
grachtwacht, edit je andere inzendingen even, om misverstanden te voorkomen
Misschien heb ik een andere soort humor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:56 schreef detulp050 het volgende:
Werkelijk, wat een tenenkrommende winnaars, gefeliciteerd !
Te laat, maakt niet uit. Toch geen podiumplaatsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:03 schreef twi het volgende:
Te laat
[afbeelding]
Vennegoor: "Waaaauwwww het is de Adidas UEFA Finale Sportivo Soccer Ball Type 9
Escude: "Et exactement op tijd!!!"
of
Vennegoor tegen Escude: "Aaaaah wanneer zou 'ie ploffen?!?
Ik geloof nooit dat Vennegoor dat kan onthouden laat staan uitsprekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:03 schreef twi het volgende:
Vennegoor: "Waaaauwwww het is de Adidas UEFA Finale Sportivo Soccer Ball Type 9
En dan ook nog op z'n twentsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Vennegoor dat kan onthouden laat staan uitspreken
Boeiend, alsof het hier om de podiumplaatsen gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Te laat, maakt niet uit. Toch geen podiumplaats
nouuu, soms is het wel ff goed voor je egoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Boeiend, alsof het hier om de podiumplaatsen gaat
Frank de Boer gaat, na gedwongen te zijn met krukken te lopen door een gebroken teennagel, nu ook gebukt onder zware lastquote:
De keren dat je het niet verwacht zijn het leukst. Deze was mooi van simpelheid.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had het niet verwacht deze keer.![]()
Hier de nieuwe foto:
[afbeelding]
Zowel medespelers als tegenstanders vallen massaal in aanbidding neer na wéér een goal van Toniquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:53 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Jan huigen in de ton.
Met een hoepeltje erom.
Jan huigen, jan huigen.
En de ton die viel in duigen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:53 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Jan huigen in de ton.
Met een hoepeltje erom.
Jan huigen, jan huigen.
En de ton die viel in duigen.
Kerelquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
Na een enerverende wedstrijd met een hoog niveau
Spektakel tijdens " Kontje bleh " na de wedstrijd groter als tijdens de wedstrijd zelf...quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:36 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Tunesisch nationaal team onderwerpt zich aan hoofdstuk 1 uit "Ludieke straffen van Co"
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
" Weet je zeker dat je contactlens hier ergens ligt Abdul? "
aangepastquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn toch echt Syriers, niet dat het wat uitmaakt, maar toch.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn toch echt Syriers, niet dat het wat uitmaakt, maar toch.
Jij had mij ook als winnaar werwacht he?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd TheVulture! Ik vind het een verrassende uitslag eerlijkgezegd.
Ik vond het wel de leukste van de drie van Twi. Verder wil ik er ook niet over zeuren, smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef Zapper het volgende:
Jij had mij ook als winnaar werwacht he?![]()
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/photozone.htmlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:34 schreef twi het volgende:
idee om in de OP wat links te plaatsen naar foto-pagina's waar je makkelijk leuke / creatieve foto's vandaan kunt plukken?
Mag ook wel om 14:00quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
waar blijft Vulture
ik zoek om 15:00 u wel een andere !
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef twi het volgende:
1. TheVulture: Jonge Syrische spelers nu al in voorbereiding op vrijlating Fons Spooren
2. buzzer: Columbiaanse spelers niet te houden bij het zien van zoveel lijntjes
3. Zapper: Bericht over valse bommelding niet door iedereen begrepen
Ik hoor bij de werkende medemens die geen Fok! op zijn werk heeft dus ik kon het niet eerder wetenquote:
WK voor vrouwen-onder 20, die desondanks ouder lijken als 40 en ook af en toe mannenhormonen slikken een groot succes...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:53 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]
Na voorval op WK-dames introduceert UEFA nu de Schoudervullingduw
" Je moet maar zo denken: zolang je de voetjes van de vloer houdt, kan je niet verkracht worden door R. van Persie "quote:
Yes, een keer 3e ipv eerstequote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Aangezien er niet veel nieuwe meldingen meer bijkomen zal ik de uitslag maar alvast geven:
1. Vaduz - Tijdens De Tweelingtest kwam weer eens pijnlijk naar voren dat een van de zusjes kleurenblind is
2. Methodmich - Marcel Koning in rood damesoutfit wel gewaardeerd international
3. DeTolk - ...En het volgende nummer is.... ZES! Ja!, BINGO!!
Vaduz gefeliciflapstaart en ik zou zeggen: Nieuwe pic, game on
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
Succes voor Engeland tegen Frankrijk met een letterlijk uit zijn slof schietende Zidane te hoog gegrepen...![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Zidane stijgt tot grote hoogten na aanhoren van Franse versie: " En wie nu niet springt die is een Jood "![]()
grachtwacht is nog niet aanwezigquote:Op maandag 20 juni 2005 10:28 schreef Biels het volgende:
Euh, tijd voor de uitslag maar denk ik.
1. gr8w8: "Nieuwe doping met vrouwenhormonen niet zonder bijwerkingen: Zelfs Z. bang voor muizen."
2. SocialDisorder: "100 meter onzichtbare horden gewonnen door Zidane, Gerrard teleurstellend tweede"
3. TheVulture: "GERRARD EN ZIDANE BETRAPT OP GEBRUIK HELIUMPILLEN"
idd terechte winnaar, was moeilijk daar overheen te komen. Blij dat ik tweede ben gewordenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:28 schreef Biels het volgende:
Euh, tijd voor de uitslag maar denk ik.
1. gr8w8: "Nieuwe doping met vrouwenhormonen niet zonder bijwerkingen: Zelfs Z. bang voor muizen."
2. SocialDisorder: "100 meter onzichtbare horden gewonnen door Zidane, Gerrard teleurstellend tweede"
3. TheVulture: "GERRARD EN ZIDANE BETRAPT OP GEBRUIK HELIUMPILLEN"
Omdat je het zo aardig vraagtquote:Op maandag 20 juni 2005 16:12 schreef gr8w8 het volgende:
Zal ik om 1730 de uitslag plaatsen?
Echt waar man, mijne is zó groot... "quote:Op maandag 20 juni 2005 19:09 schreef -Schorpioen- het volgende:
Who the man ?!
![]()
![]()
[afbeelding]
Succes !!!
Morgen rond 17:00 uur de uitslag !
Geniaal!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:20 schreef Terreros85 het volgende:
[afbeelding]
Deense spelers waarschuwen voor naderende spoorovergang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |