Ik weet niet meer welk topic het is..quote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef pos het volgende:
Obli....ik zie je plaatje er nog niet staan
en deze stond nog open
[afbeelding]
269 pag 3quote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk topic het is..![]()
![]()
ga ik doen...maar ik heb altijd ff tijd nodig hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 12:45 schreef Oblivion het volgende:
F5 beeb...![]()
En zeg even als je klaar bent, dan haal ik 'm weer weg..![]()
Dan zet ik er een limiet aan, je hebt 3 minuten de tijd...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef pos het volgende:
[..]
ga ik doen...maar ik heb altijd ff tijd nodig hoor
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan zet ik er een limiet aan, je hebt 3 minuten de tijd...![]()
serie moordenaarquote:Op maandag 13 juni 2005 12:53 schreef Oblivion het volgende:![]()
Was een truth or dare...![]()
Maar does een hint geven?
Leuk hoorquote:
Ik zet mijn plaatje wel in de wacht voor mr_aquote:
doe maar hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef fotoloog het volgende:
Plaatje maar doen dan...?
Je weet me te vinden, hè?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef fotoloog het volgende:
De enigste op wie ik boos ben is m'n ex,wat ze me nou weer flikt....
Zekerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Je weet me te vinden, hè?
Zingt mevrouw nog altijd?
M'n zonnebank moet ook snorren !quote:
Ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:32 schreef fotoloog het volgende:
Who's sorry now
Ga je gang...quote:Op maandag 13 juni 2005 19:17 schreef pos het volgende:
er staat niets meer open he?
Mwah,ik word ook een dagje ouder,laat het het aan de jeugd over nu......quote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
Fotoloog je bestookte ons vroeger met plaatjes, neem je ouwe stiel weer eens op
Ja, dan voel ik me wel aangesproken, natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef fotoloog het volgende:
Mwah,ik word ook een dagje ouder,laat het het aan de jeugd over nu......
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:04 schreef Berkery het volgende:
Schrijver?
Da's precies wat ik dacht.....quote:
ik ook nietquote:
Heeft honderden miljoenen fans............quote:
waar jij er één van bent?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Heeft honderden miljoenen fans............
Nee, ik zie d'r net in de krant staan, maar had nog nooit van haar gehoord.quote:
Nee joh, die ziet er heel anders uit!quote:
Zeer goed! Zeer goed!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:49 schreef pyl het volgende:
Mary Hartman! Mary Hartman!
quote:
Wat kan jij toch zeiken tong!quote:
Jeetje was niet als zeiken bedoeld hoorquote:
Een goed potje zeiken kan best okay zijn hoor..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje was niet als zeiken bedoeld hoor
Nou, zelfs zonder hints als 'deze doet het niet met de tuinman' heb je haar in één keer geraden.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:05 schreef pyl het volgende:
Hoezo "toch"?
Ik wil niet zeikerig overkomen,maardoor dit soort opmerkingen,zijn TH en Scrut weg..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje was niet als zeiken bedoeld hoor
Ook sneu...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik wil niet zeikerig overkomen,maardoor dit soort opmerkingen,zijn TH en Scrut weg..![]()
Whehehehee, echt?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:10 schreef Tokay het volgende:
Sorry Obli, dat is ...... FOUT!
Ze heeft een van de liefste gezichten van Hollywood, vind ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
Dat knappe wicht van Tokay ken ik ergens van.............
Is het mijn achterbuurmeisje?
Nee hoor Obli.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef Oblivion het volgende:
Whehehehee, echt?![]()
Was zij niet samen met Michael J fox in die jeugd serie?
Kom kom, Z, doe je best nog even!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef Z het volgende:
Op de valreep, ben bijna op vakantie
Geen flauw idee wie Tokay's chick is ...
quote:
Jaquote:
Spannend, even tv aan!quote:
Ach, ik zie al wel dat jij mijn achterbuurmeisje niet kent.......quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Tokay het volgende:
Je achterbuurmeisje? Hahaha.
Ik wíst het...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef Z het volgende:
Als Michael jackson?
Hmmm, je zit in de buurt, haar voornaam begint met een A.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef Oblivion het volgende:
Allison? nogwat?
Berkery!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef Berkery het volgende:
Ashley Judd
quote:
Haar zus en moeder zijn bekend als The Judds, en ze doet zelf aan films geloof ik.quote:
Mmmmmmmmm.....heur haar, voorlopig.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Ik zie niks.
Nou ja... niets waaraan ik mevrouw kan herkennen.
Ik doe met je mee maar kijk in bed wel eerst naar MJ.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
De opwinding wordt me teveel...![]()
Ik ga tukken.
Truste allemaal!![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:08 schreef pyl het volgende:
Ik vind het zo'n ongelofelijke zakkewasser dat ik het helemaal niet spannend vind.![]()
Maar ik wil je hand wel vasthouden, hoor.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:14 schreef Tokay het volgende:
Maar ik vind dit nog spannender dan een gemiddelde aflevering van Desperate Housewives!![]()
Nee joh mallerd!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef pyl het volgende:
O ja: Julie Christie
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
Nee joh mallerd!
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef pyl het volgende:
![]()
Toch lijkt ze er wel op.........
Wel actrice?
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef pyl het volgende:
Toch lijkt ze er wel op.........
Ja pyl, zelfs jij kent haar.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:34 schreef pyl het volgende:
En ik ken haar?
Da's eigenlijk best misleidend.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef Tokay het volgende:
Ja pyl, zelfs jij kent haar.
Absoluut. Meerdere zelfs.quote:
Ja, hallo, kom het even verpesten hier.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:38 schreef Davidboaz het volgende:
Jodie!
Nee hè?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:38 schreef Davidboaz het volgende:
Jodie!
Wat ben je schattig als je met je hoofd tegen een muur bonkt.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef Tokay het volgende:
Wat ben je schattig als je met je hoofd tegen een muur bonkt.
Welterusten, Tokay.quote:
ik dacht ook aan Demiquote:Op maandag 13 juni 2005 23:53 schreef pyl het volgende:
Demi Moore is het niet, hè?
Kan er misschien een hintje van af?
Vooralsnog kruip ik mijn bedje in.....quote:
truste Berkeryquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:23 schreef Berkery het volgende:
60 miljoen, tjezus.![]()
Ik ga ook slapen, doei
Ik slaap naakt!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:52 schreef pyl het volgende:
Verhip, ze heeft inderdaad in The Forgotten gespeeld - complimenten Obli (ook al heb je de Snoopy-pyjama al aan........).![]()
Hoi Obli ja heerlijk geslapen. Moet zo even naar het ziekenhuis en dan metquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:27 schreef Oblivion het volgende:
Heya! pos!![]()
Lekker geslapen? Ga je vandaag ook van de zon genieten?
Slik...... da's toevallig........quote:
Je kan smilies niet zo persoonlijk nemen, pylie...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Slik...... da's toevallig........
Waarom zo boos, Obli? Je hebt ons zelf van die Snoopy-pyjama verteld hoor.![]()
Een hele goede morgen, overigens. Stelletje mazzelaars!![]()
Orinoco flow... Zegt je dat wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:44 schreef pyl het volgende:
Wat voor muziek maakt die Enya? Weet iemand dat? En moet ik dat kennen?![]()
Is het zo erg? Van die Keltische zweefmuziek misschien?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:49 schreef Oblivion het volgende:
Nu zit ik met dat rot nummer in mijn hoofd...![]()
Dat jij dat nummer niet kent....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Is het zo erg? Van die Keltische zweefmuziek misschien?
Kun je ook gelukkig mee worden, hoor......quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:53 schreef Oblivion het volgende:
Dat jij dat nummer niet kent....![]()
Wereldvreemd...![]()
Ja, zijn naam staat op het telefoontje (is het een telefoontjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:12 schreef pyl het volgende:
Uhmm....als gediplomeerd wereldvreemde durf ik deze vraag best aan: staat zijn naam op het telefoontje?
Zo ja, dan ken ik 'm nog niet........![]()
En Berkery kopt hem weer in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:01 schreef Berkery het volgende:
Michael Crichton?
Pyl, ben jij kinderachtig zeg....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Kun je ook gelukkig mee worden, hoor......En dan: ik weet lekker een heleboel dingen die jij niet weet, en daarom zou ik jou weleens wereldvreemd kunnen noemen......
![]()
Mmmmmmmmmmm..........moet ik nog zien. Heeft al een waslijst met incidenten...... da's vaak niet zo'n goed teken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:23 schreef Bolkonsky het volgende:
wordt een grote, een hele grote.
Hij schijnt zijn leven gebeterd te hebben; bij Arsenal zijn ze onverdeeld positief over hem. Even afwachten hoe hij met de roem omgaat, maar ik zie het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmm..........moet ik nog zien. Heeft al een waslijst met incidenten...... da's vaak niet zo'n goed teken.
Inderdaad, je zegt het zelf al: leuk bedacht, maar het is hem niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef Oblivion het volgende:
Paul Young?'t is 'm niet, maar vond het wel goed bedacht...
![]()
Laatst nog eens. Maar ja, het gaat zo snel de laatste tijd, zoals mijn oma zaliger placht te zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:34 schreef Bolkonsky het volgende:
Ik heb hem anders nog nooit voorbij zien komen.
Nee, geen acteur.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:47 schreef pos het volgende:
Is dat niet die meneer uit een of andere karata film Bolkonsky?
Gisteravond nog naar gekeken....erg goed idd. Foutje van Ajax dat ze hem eruit hebben gegooit...vind je niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:23 schreef Bolkonsky het volgende:
Vooruit dan, meneer heet voluit Quincy Owusu Abeyieen is een van de smaakmakers op het WK onder de 20; wordt een grote, een hele grote.
Het schijnt dat hij in zijn Ajax-periode behoorlijk lastig was; en gezien de gestructureerde en strenge jeugdopleiding van Ajax is het dan wel logisch dat ze hem destijds weggestuurd hebben. Piet de Visser, voetbalscout, heeft hem later nog eens bij PSV aangeboden, maar daar wilden ze geen speler die bij Ajax weggestuurd was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:55 schreef pos het volgende:
[..]
Gisteravond nog naar gekeken....erg goed idd. Foutje van Ajax dat ze hem eruit hebben gegooit...vind je niet?
Ik dacht dat jij er vandoor ging?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:04 schreef pyl het volgende:
Gullit heeft hem ook al eens weggestuurd.
Da's trouwens Ibrahim Ferrer.
Ik weet het...maar het is zo zondequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:03 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in zijn Ajax-periode behoorlijk lastig was; en gezien de gestructureerde en strenge jeugdopleiding van Ajax is het dan wel logisch dat ze hem destijds weggestuurd hebben. Piet de Visser, voetbalscout, heeft hem later nog eens bij PSV aangeboden, maar daar wilden ze geen speler die bij Ajax weggestuurd was.![]()
Zeker nu Van Persie beschuldigd wordt van verkrachting...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:10 schreef pos het volgende:
[..]
Ik weet het...maar het is zo zonde
Wel geweldig als hij in het Nederlands elftal gaat spelen. Robben op recht...een goede spits en hij op links
Nee pos: Robben op links (we gaan van hem in Oranje toch geen tweede Overmars maken hè?). Quincy reserve.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:10 schreef pos het volgende:
Robben op rechts...een goede spits en hij op links
Wablief?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef Bolkonsky het volgende:
Zeker nu Van Persie beschuldigd wordt van verkrachting...
ja die zit vast he?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Zeker nu Van Persie beschuldigd wordt van verkrachting...
Kijk maar eens in je AT, er lopen zeker drie topics over; hoorde het net ook op de radio.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:12 schreef pyl het volgende:
[..]
....we gaan van hem in Oranje toch geen tweede Overmars maken hè?
Tja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef pos het volgende:
Moet bekennen dat ik zoiets wel gisteravond zei
Nee pyl...dat begrijp je niet goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja.![]()
Kenners, hè?
Maar jij bent dus intussen van mening veranderd, begrijp ik?
dus je kent hem?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef pyl het volgende:
Hé die lijkt op iemand.......
Ik heb ook het meeste niet gezien hoor....maar wel Spijkerhoek en daar vond ik hem erg lekker leuk in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:53 schreef pyl het volgende:
Tja, daarvan heb ik alles bij elkaar een halve minuut gezien.........
Je lijkt mr_a wel!![]()
heel goed dolle_quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:31 schreef dolle_hond het volgende:
joep sertons
Dag posquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef pos het volgende:
Hoi Tokay
is dat zij van Family Ties?....Baxter ofzo...
Ik herkende haar meteen...maar idd staat ze er wel "anders" opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dag pos
Shit zeg, ik dacht dat ze er onherkenbaar op stond.
Meredith Baxter Birney, Elise Keaton in Family Ties.
ik denk dat je je plaatje vergeet te plaatsenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef Tokay het volgende:
Deze is moeilijk hoor! Tenminste, dat denk ik.![]()
[afbeelding]
ik zie niets...niet eens een rood kruisje zelfsquote:
helemaal niets Tokay....geen plaatje maar alleen tekstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:28 schreef Tokay het volgende:
En nu? Ik heb een ander plaatje van dezelfde meneer gepost.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef pos het volgende:
helemaal niets Tokay....geen plaatje maar alleen tekst
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:34 schreef Tokay het volgende:
David Copperfield (de ex-verloofde van Claudia Schiffer) is goed.
Zegt me echt even niks.....waar komt hij vandaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef Tokay het volgende:
Ja, je kent hem uit een heel spannende film, waarin hij nog een klein jongetje was.
Enorme hint: een film met Harrison Ford.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:45 schreef pyl het volgende:
Pssssssssssttttttt.........pos, da's dat Amish-kereltje uit Witness........
En weer weg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |