Wederom genoteerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:21 schreef MrUber het volgende:
ik verhoog naar 600 voor de hele mikmak.. exl beeldscherm.
Trouwens al enig idee wanneer je gaat besluiten?quote:
Prima, maar je weet toch wel dat ik dat geheugen niet voor 100 euro wegdoe? Maar laat het je wel weten dan jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:28 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Trouwens al enig idee wanneer je gaat besluiten?
Ik kijk niet dagelijks op Fok!, dus als k tegen die tijd dan even een mailtje van je zou kunnen ontvangen..
Genoteerd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:34 schreef lovinglizzy het volgende:
Ik doe 45 euro voor je hardeschijf, zelf ophalen
Mwa, nieuw waarde van die latjes ligt rond de 65 / 70 euquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Prima, maar je weet toch wel dat ik dat geheugen niet voor 100 euro wegdoe? Maar laat het je wel weten dan ja
Nieuwwaarde 65 a 70 euro???!?! Weet niet waar jij kijkt hoor, maar kijk nog eens goed wat dit voor geheugen is en kijk dan nog eens in de Tweakers.net Pricewatchquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:54 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Mwa, nieuw waarde van die latjes ligt rond de 65 / 70 eu
en aangezien jij er pittig mee hebt lopen overclocken, vind ik 100 eu een hele nette prijs..
Voor 310 euro mag je het komen ophalen. Moederbord is nog geen week oudquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
- MSI K8NEO2 Platinum Nforce3 Ultra
- AMD Athlon 64 3500+ (2,2 GHZ)
Wat wil je voor deze set hebben?
Sorry voor mijn niet-onderbouwde post, k had er ff linkjes bij moeten zettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:01 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Nieuwwaarde 65 a 70 euro???!?! Weet niet waar jij kijkt hoor, maar kijk nog eens goed wat dit voor geheugen is en kijk dan nog eens in de Tweakers.net PricewatchAls je deze latjes voor 65 a 70 kunt vinden meldt dit dan even want dan haal ik er gelijk 4
Sorry, is voor mij te duur. Voor max. 250 euro heb ik interessequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:04 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Voor 310 euro mag je het komen ophalen. Moederbord is nog geen week oudMet bon uiteraard.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef MrUber het volgende:
Jij bent wel lekker bezig zeg.. Je wilt het liefst alles in 1 verkopen.. er zijn boden voor en toch verkoop je zonder iets te zeggen het geheugen...
Ik doe geen zaken meer met je.
Ga ik mezelf maar quotenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:37 schreef Takemenow het volgende:
Oke, omdat iedereen onderdelen wil kopen ipv het hele systeem in 1 keer ga ik dit maar doen!
Bied maar op een onderdeel en ik zal dit noteren
Waarom bied je dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef MrUber het volgende:
Noteer het bod dan niet.. 600 lijkt me echt zo slecht nog niet aangezien het een brakke overgeklokte bak is.
Waarom loop je dan al die biedingen dan te noteren?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:11 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Waarom bied je dan?
En nu ben ik klaar met je, ga dan weg uit dit topic man, verneuk niet een ander zn topic omdat je het ergens niet mee eens bent, jammer zeg![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:02 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Sorry, is voor mij te duur. Voor max. 250 euro heb ik interesse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |