Heb jij n waterkaart van den haag / westland / midden delfland digitaal?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
Op een waterkaart staan alle hellingen aangegeven
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb jij n waterkaart van den haag / westland / midden delfland digitaal?
Je hebt zelf geen vrienden?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ga zo even een waterkaart kopen..
Als er iemand een trailer heeft en een paar vrienden om me te helpen om het ding op te halen vanuit Amsterdam...boot ligt in Aalsmeer ( heb zelf auto + trekhaak ) zou helemaal geweldig zijn..is me wel een paar tientjes plus bos bloemen waard !
Eigenaar heeft pas volgende week dinsdag tijd me te helpen met trailer en vrienden :-(
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb je zelf geen vrienden ?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als er iemand een trailer heeft en een paar vrienden om me te helpen om het ding op te halen vanuit Amsterdam...boot ligt in Aalsmeer
Maar dat hoeft toch ook niet... er zijn zat mensen die wel vrienden hebben en die 'm dus kunnen helpenquote:
alsof ik met mijn vrienden jou kom helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ga zo even een waterkaart kopen..
Als er iemand een trailer heeft en een paar vrienden om me te helpen om het ding op te halen vanuit Amsterdam...boot ligt in Aalsmeer ( heb zelf auto + trekhaak ) zou helemaal geweldig zijn..is me wel een paar tientjes plus bos bloemen waard !
Eigenaar heeft pas volgende week dinsdag tijd me te helpen met trailer en vrienden :-(
je hebt toch je eigen topic? blijf daar eensquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:17 schreef Geitje82 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)1%26searchintext%3D1
die willen vast graag helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:17 schreef Geitje82 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)1%26searchintext%3D1
maar je moet er niet meteen teveel van verwachtenquote:
de kinderen kunnen vast ook wel helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar je moet er niet meteen teveel van verwachten
Als je even zoekt in nieuwsgroepen kom je ze vanzelf tegenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
de kinderen zijn nog niet zo oud dus kunnen nog niet zo goed helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar je moet er niet meteen teveel van verwachten
zo yildiz ook weer tevredenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je even zoekt in nieuwsgroepen kom je ze vanzelf tegen
volgens mij kun je waterkaarten halen bij de anwbquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat klopt maar waarschijnlijk wil de user in kwestie er niet teveel geld aan uitgevenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
volgens mij kun je waterkaarten halen bij de anwb
oww.. ik dacht dat ze maar 12 euro waren of zo,quote:Op maandag 13 juni 2005 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt maar waarschijnlijk wil de user in kwestie er niet teveel geld aan uitgeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |