wrom niet, je mag toch een poging wagenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:25 schreef Angeles het volgende:
Uitmaken of accepteren, lijkt me simpel.
Proberen over te halen vind ik persoonlijk geen optie, zo'n principe weegt voor haar heel zwaar en dan moet je niet proberen haar onder druk te zetten of erover door te zeiken.
Ze gaf tijdens ons gesprek aan de laatste tijd steeds vaker te twijfelen over het realisme van dat principe, dus het is niet bij voorbaat kansloos.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:25 schreef Angeles het volgende:
Uitmaken of accepteren, lijkt me simpel.
Proberen over te halen vind ik persoonlijk geen optie, zo'n principe weegt voor haar heel zwaar en dan moet je niet proberen haar onder druk te zetten of erover door te zeiken.
Het is nog maar de vraag of je het uberhaupt wel uit kan houden met een gelovig iemand. Buiten het geen sex verhaal zijn discussies die eindigen met: dat staat in de bijbel of : God bestaat gewoon vrij irritant op den duur.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:29 schreef Mars het volgende:
[..]
Ze gaf tijdens ons gesprek aan de laatste tijd steeds vaker te twijfelen over het realisme van dat principe, dus het is niet bij voorbaat kansloos.
Ik heb er echt geen problemen mee om zeg... een maand of 3 te wachten, maar daarna wordt het van mijn kant toch wat minder.
Het ter discussie stellen mag natuurlijk, zolang je niet gaat doorzeuren en doorzagen en je hele trukendoos opentrekt om haar toch over te halen. Inclusief zielig doen en klem lullen en proberen haar voor het blok te zetten.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:29 schreef milagro het volgende:
wrom niet, je mag toch een poging wagen
zeggen dat je een huwelijk niet in moet gaan als je iemand niet kent, en dat dat ook geld op sex vlak...en dat dan langzaam brengen, iedere dag 1 woordje uit die zin, kan het effe bezinken.
dag 1 Een
zo, denk daar maar eerst eens goed over na , lieverd
niet okayquote:Op maandag 13 juni 2005 11:31 schreef Angeles het volgende:
[..]
Het ter discussie stellen mag natuurlijk, zolang je niet gaat doorzeuren en doorzagen en je hele trukendoos opentrekt om haar toch over te halen. Inclusief zielig doen en klem lullen en proberen haar voor het blok te zetten.
Sorry dat ik het zo zeg, gelijk heeft zequote:Op maandag 13 juni 2005 11:02 schreef Mars het volgende:
Een tijdje terug een heel leuk meisje leren kennen. Over en weer wat uitgaan, voor elkaar koken, filmpje kijken etc. Allemaal heel leuk en aardig en na verloop van tijd kom je op het punt dat je "wat hebt".
Nu wist ik van tevoren al dat het meisje in kwestie redelijk into de kerk was, maar goed, als nuchtere Hollander had ik zoiets: "ieder z'n ding, en als jij dat leuk vind moet je dat lekker zelf weten".
Nu bleek afgelopen weekend tijdens een gesprek dat we hadden dat zij in eigenlijk uit principe wil wachten met sex op degene waar ze de rest van haar leven mee deelt (huwelijk).
Het is echt een súpermooie meid, leuk en spontaan etc. maar dit kwam wel even koud op m'n dak vallen. Het is écht niet zo dat ik gelijk de eerste avond met elkaar de koffer in wil duiken, maar een vooruitzicht van totale lichamelijke kuisheid is toch niet echt mijn idee van een leuke relatie als je allebei 21 bent en nog studeert.
Wat moet ik hier nou mee....?
vriendschap dusquote:Op maandag 13 juni 2005 11:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo zeg, gelijk heeft ze
Ik heb namelijk dezelfde princiepes enz.
Je moet het accepteren, en anders heeft het geen zin.
En geloof mij, je kan echt een super relatie hebben ook zonder seks
Het is niet zo dat ik het niet respecteer, ik ben simpelweg heel eerlijk tegen mezelf door te zeggen dat dat niet de manier is waarop ik een relatie beleef. Als blijkt dat zij daadwerkelijk zover wil gaan om te wachten tot een 'huwelijk' zal ik daaruit mijn conclusies moeten trekken en tegen haar ook eerlijk zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Nou, hoe ontzettend super dat was kunnen we lezen in je eigen topicquote:Op maandag 13 juni 2005 11:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Hey, de relatie was wel goed :-/ (int begin) maar dat kwam niet door seks dat t uit is.. als je alle 2 dezellfde princiepes hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef Fling het volgende:
[..]
Nou, hoe ontzettend super dat was kunnen we lezen in je eigen topic![]()
We kennen elkaar inmiddels een maand en ik ben al best heel erg gek op d'r. Ik heb er geen trek in om na een half jaar dezelfde keuze te moeten maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef klaarover het volgende:
TS: Ik vind dat je wel erg snel begint te jammeren over behoeftes en zo.
Je moet bouwen aan een relatie man.
Wat laat je zwaarder wegen: je relatie met haar, of je behoeftes.
Het is een test. Als je nu kiest voor je behoeftes, dan ben je die relatie niet waard.
Trouwens, wat is er mis met rukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |