abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:05:35 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_29166269
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als je niet begrijpt dat het woord 'kruistocht' gebruikt tegen iemand die continu vooral tegen de islam bezig is voor het gros van de mensen refereert naar de middeleeuwen ben je erg naief.

Vooral als je het in een zin gebruikt dat alleen maar bedoelt is om iemand aan te vallen.

Ik heb dan ook geen enkele illusie dat je het woord niet als zodanig bedoeld hebt, anders ben je gewoon naief en met een dergelijk dom gedrag dat juist de oorzaak is dat de feedback vol gereageerd moet worden.
Ik heb het over je heilige oorlog, niet tegen de islam in het bijzonder, maar tegen alles wat niet klopt met jouw wereldbeeld en tegen de mensen die iets zeggen of een mening hebben die niet klopt met jouw wereldbeeld.
Nogmaals, zo kom je over! Doet dit niet ergens iets rinkelen dat je misschien zelf iets fout doet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:14:24 #227
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29166516
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En dat kleutertje was nu moderator hier.
Ik heb zelfs nog notes van Schorpioen gehad.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:26:21 #228
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29168433
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb het over je heilige oorlog, niet tegen de islam in het bijzonder, maar tegen alles wat niet klopt met jouw wereldbeeld en tegen de mensen die iets zeggen of een mening hebben die niet klopt met jouw wereldbeeld.
Nogmaals, zo kom je over! Doet dit niet ergens iets rinkelen dat je misschien zelf iets fout doet?
In principe zou ik gewoon graag over het christendom en islam willen posten.

Dus eigenlijk niet op users die blijkbaar allerlei psychologische schade op lopen wanneer zij een andere mening zien dan de hunne.

Lijkt het je wat om weer gewoon over het christendom en islam te hebben ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_29171117
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:26 schreef Akkersloot het volgende:

Lijkt het je wat om weer gewoon over het christendom en islam te hebben ?
Goed idee!
Ik wil een stelling deponeren waar we misschien over kunnen discussieren. Wacht, ik zal er even een verzinnen. Een originele.

Ja! ik weet er 1!
Er schijnt (tenminste, dat heb ik gehoord) in koran vers 5:33 te staan: "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen is dat ze gedood moeten worden", nou dat is natuurlijk gewoon zelfverdediging. Ik ben heel erg benieuwd wat jij daarvan vindt, daar ben je het toch ook wel mee eens neem ik aan?
Unox, the worst operating system.
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:30:25 #230
60090 Akkersloot
pi_29172044
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:54 schreef Schorpioen het volgende:
Ja! ik weet er 1!
Er schijnt (tenminste, dat heb ik gehoord) in koran vers 5:33 te staan: "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen is dat ze gedood moeten worden", nou dat is natuurlijk gewoon zelfverdediging. Ik ben heel erg benieuwd wat jij daarvan vindt, daar ben je het toch ook wel mee eens neem ik aan?
Oh eerst hield je het er nog op van dat ik de koran maar eerst eens in het Arabisch moest lezen om "het te begrijjpen".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_29172144
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:30 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Oh eerst hield je het er nog op van dat ik de koran maar eerst eens in het Arabisch moest lezen om "het te begrijjpen".
Nou jongen jij hebt al de grootste moeite om Nederlands te begrijpen, dus aan Arabisch zou ik als ik jou was maar helemaal niet aan beginnen!
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:46:10 #232
60090 Akkersloot
pi_29172487
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef Schorpioen het volgende:
Nou jongen jij hebt al de grootste moeite om Nederlands te begrijpen, dus aan Arabisch zou ik als ik jou was maar helemaal niet aan beginnen!
Nu noem je 5:33 dus "zelfverdediging". Waarom hield je het er eerder op dat ik de koran maar in het Arabisch moest lezen ? Zou dat voor een ander wel gelden dan ?
pi_29175274
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nu noem je 5:33 dus "zelfverdediging". Waarom hield je het er eerder op dat ik de koran maar in het Arabisch moest lezen ? Zou dat voor een ander wel gelden dan ?
Nee, behalve als diegene een groene broek aan heeft, vooropgesteld dat de nectarines in de aanbieding zijn natuurlijk. Want je weet hoe het gaat met dergelijke coefficienten: 's avonds geven die het meeste licht, en als je dan gaat kwispelen, man, dan heb je de poppen pas goed aan het dansen! Maar ja, dat hoef ik jou natuurlijk niet uit te leggen.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:04:57 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_29180158
WFL Feedback, deel 9A

Je voelt je ook echt een slachtoffer he
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_29206654
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:54 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Goed idee!
Ik wil een stelling deponeren waar we misschien over kunnen discussieren. Wacht, ik zal er even een verzinnen. Een originele.

Ja! ik weet er 1!
Ik vraag me wel eens af hoe loyaal sommigen zijn aan onze liberale democratie. Bij Akkersloot staat die loyaliteit in ieder geval buiten twijfel. Hoe zit dat bij Schorpioen en Julius_Vanderdecker?
pi_29206699
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:46 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
.....aangezien ik ooit nog eens een cursus psychologie heb gevolgd, ben ik zo vrij om wat ik in die cursus geleerd heb op je toe te passen.........
Pas het eens toe op Mohammed
pi_29206716
Hoe dan ook, leuke topic rellen!
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:25:07 #238
60090 Akkersloot
pi_29207037
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:11 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe loyaal sommigen zijn aan onze liberale democratie. Bij Akkersloot staat die loyaliteit in ieder geval buiten twijfel. Hoe zit dat bij Schorpioen en Julius_Vanderdecker?
Waarom noemt ex-mod koranvers 5:33 "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" "zelfverdediging" ?

a. Met zo'n tekst zou hij nooit anders gedacht hebben.
b. Moslims kunnen nóóit fout zijn.
c. als gevolg van een opgelopen anti-Akkersloot trauma.
of
d. kwallen tegen Akkersloot rechtvaardigt alles.

citaatje uit mijn eerste kennismaking met Schorpioen. "je interpreteert het verkeerd en gaat dat vervolgens projecteren op 1,2 miljard moslims".
pi_29207301
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Pas het eens toe op Mohammed
Daar draait dit toch helemaal niet om?
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:39:59 #240
60090 Akkersloot
pi_29207420
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:34 schreef Haushofer het volgende:
Daar draait dit toch helemaal niet om?
Als die dat nu eens wel deed waren we gewoon van het hele gezeik af.
pi_29208759
quote:

[..]

Die mag je uitleggen want dat slaat echt helemaal nergens op.
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:10:59 #242
60090 Akkersloot
pi_29211608
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:35 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Misschien op het feit dat jullie "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" "zelfverdediging" noemen.

En omdat doden er voorlopig nog niet in zit zo'n persoon voorlopig dan maar slechts krankzinnig noemen
pi_29211732
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:10 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En omdat doden er voorlopig nog niet in zit zo'n persoon voorlopig dan maar slechts krankzinnig noemen
Lees!
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:38:02 #244
60090 Akkersloot
pi_29212491
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:14 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Lees!
Dat maak jij er van.

Je kan beter linken naar je bewuste post na aanleding van jouw interpretatie van 5:33 waar jij mij krankzinnig noemt.
pi_29212571
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:38 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat maak jij er van.

Je kan beter linken naar je bewuste post na aanleding van jouw interpretatie van 5:33 waar jij mij krankzinnig noemt.
Weet je wat? Doe jij dat even, dan. Dan kan iedereen namelijk zien dat je niet begrijpend kunt lezen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:45:10 #246
124377 pmb_rug
salvation received
pi_29212760
quote:
als onze democratie per definitie liberaal is dan is het geen democratie meer, maar een dictatuur: een dictatuur van het liberalisme!! nou strookt deze dictatoriale visie met de meerderheids visie in dit land, dus kunnen we weer op 2 oortjes slapen. MAAR, ik ben er TEGEN!! vive la revolution, weg met het liberalisme!
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:56:42 #247
60090 Akkersloot
pi_29213135
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:45 schreef pmb_rug het volgende:
als onze democratie per definitie liberaal is dan is het geen democratie meer, maar een dictatuur: een dictatuur van het liberalisme!! nou strookt deze dictatoriale visie met de meerderheids visie in dit land, dus kunnen we weer op 2 oortjes slapen. MAAR, ik ben er TEGEN!! vive la revolution, weg met het liberalisme!
Jouw definitie van liberaal gelovende was er dus al liberale christenen voordat het (politiek-economisch, ) liberalisme bestond.
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:55:23 #248
64288 Bensel
Ladderzat
pi_29215118
popcorn topic

Mjam
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_29217583
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:35 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Min of meer een reactie op jouw kritiek van het "islam bashen". De islam is uiteindelijk ook slechts een mening die net als alle andere meningen ter discussie staat, ondanks de ijver van fanatieke moslims om de islam boven meningsvorming te stellen. En soms lijkt het dat sommige niet-moslims menen deze fanatieke moslims een handje te moeten helpen.

edit: eigenlijk hetzelfde als mijn reactie hier: Waarom een naam voor DE boodschap van God ?
pi_29218607
edit

[ Bericht 84% gewijzigd door Alicey op 29-07-2005 07:00:03 (Doodsverwensing) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')