Jouw rol hierin is even groot hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 03:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Yeah i know, snap je nou waarom ik er moe van wordt?
Kom het anders even zelf doen, lieverd.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wil je dan ajb een knoopje in je lul laten leggen?
Je doet er anders net zo hard aan mee.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Yeah i know, snap je nou waarom ik er moe van wordt?
hehequote:Op maandag 13 juni 2005 03:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je doet er anders net zo hard aan mee.
Trouwens... dit is voor de eerste keer dat ik een foto van jouw gezicht zie. Men... met zo'n kop kun je beter dan Neva krijgen hoor. Maar goed, zo denk ik er over.
Ik heb een langer gezicht, grotere ogen en dunnere lippen.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehe
hij lijkt wel een beetje op jou xebro, kwa harses dan . denk ik . misschien.
Dat mag, ieder zijn meningquote:Op maandag 13 juni 2005 03:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je doet er anders net zo hard aan mee.
Trouwens... dit is voor de eerste keer dat ik een foto van jouw gezicht zie. Men... met zo'n kop kun je beter dan Neva krijgen hoor. Maar goed, zo denk ik er over.
Fuck... ik heb nog gelijk ook.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:33 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Dusch.
Soms denk ik dat ook wel eens qua mening dan, als ik posts van Xebro zie, de meeste tijd ben ik het met `m eens.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehe
hij lijkt wel een beetje op jou xebro, kwa harses dan . denk ik . misschien.
Dan zou je nu ook met me eens moeten zijn dat dit gedoe geen zin heeft, je de boel moet laten rusten, die lui gewoon moet negeren en de verstandigste dient te zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:34 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ook wel eens qua mening dan, als ik posts van Xebro zie, de meeste tijd ben ik het met `m eens.
En wederom toon je aan geen flauw benul te hebben waar je het over hebt, je weet nog steeds niet wat er allemaal gebeurd is en waarom. Ik zou je netzo als de gemiddelde geschoolde nederlander aanraden om er dan niks over te zeggen als je toch niks te melden hebt. Als jij nog steeds in de veronderstelling leeft dat ik het niet kon hebben dat Neva naar een ander ging zal ik je voor de laatste keer uitleggen waar ik een probleem mee had. Ik vond het onverstandig als ze haar leven zou vergooien met een gast zoals jij. Ik heb jaren energie gespendeerd met een doel en het resultaat zag ik niet graag verdwijnen door een of ander leeghoofd die z'n kop om de hoek stak. Maar dat is uiteraard niet mij beslissing maar daar zal je me dus ook niet meer over horen. Nu maar hopen dat je een keer leest wat hier staat en het eindelijk een keer onthoudt. Ik ben eigenlijk gek de moeite te nemen het je nogmaals uit te leggen want simpelweg zeggen dat ik het heb uitgemaakt zou eigenlijk al genoeg zijn. Maarja ik weet dat je niet al te ruim bedeeld bent op bepaalde gebieden dus bij deze de uitleg.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
nee.. Van-Z en Van-Z is weer de ex van Neva. Moeiljk heEn van-Z kreeg het heel erg moeilijk toen Neva het uitnaakte en dit keer niet meer bij hem terug ging. Van-Z naar Ael. en Ael bashen...
zo`n beetje samengevat
Naar de badkamer lopen, scheermesje pakken, in de lengterichting snijden over de gehele pols en je hebt nergens meer last vanquote:Op maandag 13 juni 2005 03:36 schreef tommytheman het volgende:
Dit word een fokking gay toppic zo. gatverdamme
quote:Op maandag 13 juni 2005 03:36 schreef Van-Z het volgende:
[..]
En wederom toon je aan geen flauw benul te hebben waar je het over hebt, je weet nog steeds niet wat er allemaal gebeurd is en waarom. Ik zou je netzo als de gemiddelde geschoolde nederlander aanraden om er dan niks over te zeggen als je toch niks te melden hebt. Als jij nog steeds in de veronderstelling leeft dat ik het niet kon hebben dat Neva naar een ander ging zal ik je voor de laatste keer uitleggen waar ik een probleem mee had. Ik vond het onverstandig als ze haar leven zou vergooien met een gast zoals jij. Ik heb jaren energie gespendeerd met een doel en het resultaat zag ik niet graag verdwijnen door een of ander leeghoofd die z'n kop om de hoek stak. Maar dat is uiteraard niet mij beslissing maar daar zal je me dus ook niet meer over horen. Nu maar hopen dat je een keer leest wat hier staat en het eindelijk een keer onthoudt. Ik ben eigenlijk gek de moeite te nemen het je nogmaals uit te leggen want simpelweg zeggen dat ik het heb uitgemaakt zou eigenlijk al genoeg zijn. Maarja ik weet dat je niet al te ruim bedeeld bent op bepaalde gebieden dus bij deze de uitleg.
Overigens nog mijn dank voor het naar de politie stappen en het (naar jullie zeggen) beginnen van een bewijslast tegen jezelf.
Als laatste een tip die ik ook zou geven als ik hier niet midden in zou staan, ga lekker naar het zuiden. Sluit jezelf op wordt burgelijk of wat je maar wil. Maar haal je kop uit je kont en kap met je vreselijke achterlijke toneeltje dat je hersenen hebt en fatsoen, want geen van beiden zullen naar mijn mening ooit bij jou aangetroffen worden.
Grouphugquote:Op maandag 13 juni 2005 03:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan zou je nu ook met me eens moeten zijn dat dit gedoe geen zin heeft, je de boel moet laten rusten, die lui gewoon moet negeren en de verstandigste dient te zijn.
quote:Op maandag 13 juni 2005 03:40 schreef Farao het volgende:
ach ja, zo krijg ik m'n nachtdienst ook wel om![]()
Het was toch je ex?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:38 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Hij zit naast me.
wil ook wel ff iemand aanrijden als je je een beetje verveelt hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 03:40 schreef Farao het volgende:
Ik neem aan dat je collega's meelezen...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:40 schreef Farao het volgende:
Ook mijn beste vriend, en nachtbraker.quote:
www.ns.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 03:41 schreef Aelalcallorgan het volgende:
want ik moet zeggen dat ik na 2,5 jaar aan beledigingen flink aan mijn eind begin te raken.
Ikke? Zie geen reden waarom. Ik lijd het mooiste leven dat ik mezelf kan bedenken!quote:Op maandag 13 juni 2005 03:38 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Naar de badkamer lopen, scheermesje pakken, in de lengterichting snijden over de gehele pols en je hebt nergens meer last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |