quote:Op maandag 13 juni 2005 03:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Aell is een vrouw en was vroeger bevriend met de aanstaande vrouw van AM
Je past je snel aan?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:12 schreef Salvad0R het volgende:
jezus man
en dat doet HBO ... Fuckin hormoniale kindergarden ruzies...
als het gemiddelde denkniveau in dit topic representatief is voor dat van de rest van de saxion leerlingen... dan ga ik het echt fijn hebben komende jaren
Jah, kan het niet goed hebben dat mijn vriendin wordt afgebekt. Of is dat vreemd?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Net had je het nog over buitenstaanders 'die het ook opviel'.
En nu weten diezelfde buitenstaanders niet waar ze over praten?
't is wat.
Ik kan t niet zo goed hebben als ik wordt afgebekt, stom is dat he.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, kan het niet goed hebben dat mijn vriendin wordt afgebekt. Of is dat vreemd?
Hmmz wie gooide deze hele kwestie online zodat vreemden zich prima met deze kwestie konden bemoeien?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, kan het niet goed hebben dat mijn vriendin wordt afgebekt. Of is dat vreemd?
Dank je voor het delen van deze bijzonder belangrijke infoquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
Ael is trouwens bovendien een nymfomaan.
Met zo'n hoofd zou ik ook elke kans om met iemand te kunnen neuken aangrijpenquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
Ironisch... zo vaak geneukt zijn en toch geen diepgang hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
Maakt het topic wel weer interessanter natuurlijk, die ruzie begon al te vervelen..quote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Dank je voor het delen van deze bijzonder belangrijke info![]()
haha ha. ik lach me dood.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ironisch... zo vaak geneukt zijn en toch geen diepgang hebben.
Ik zei alleen dat jouw posts en die van Neva nou niet bepaald garant staan voor intelligent leesvoerquote:Op maandag 13 juni 2005 03:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
je spreekt jezelf nu tegen dat begrijp je wel he kastaquote:Op maandag 13 juni 2005 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd zou ik ook elke kans om met iemand te kunnen neuken aangrijpen.
hahahahquote:
Je hebt het zelf op het forum gepleurd. Ga me nou niet betichten van het openbaar maken van prive infoquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Dank je voor het delen van deze bijzonder belangrijke info![]()
Jah en uiteindelijk ben ik de badass en ik trap er weer voor de 2e keer inquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hmmz wie gooide deze hele kwestie online zodat vreemden zich prima met deze kwestie konden bemoeien?
Euuh nee, vertel?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:16 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
je spreekt jezelf nu tegen dat begrijp je wel he kasta
Niet helemaal correct, ik bevestigde het door in het topic in kwestie te reageren.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt het zelf op het forum gepleurd. Ga me nou niet betichten van het openbaar maken van prive info
Afgebekt.... OP INTERNET!quote:Op maandag 13 juni 2005 03:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee ik ben objectief en zeg dat zowel jij als Ael niet echt volwassen bezig zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 03:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah en uiteindelijk ben ik de badass en ik trap er weer voor de 2e keer in![]()
misschien is ze jaloers op neva.. en wil ze armanimania voor zichzelf?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
Hoe kan iemand zoals jij nymfomaan zijn eigenlijk.. Ik heb net je fotoboek bekeken en ik weet zeker dat intense therapie mij er dan nog niet overheen kan helpen.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:18 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Niet helemaal correct, ik bevestigde het door in het topic in kwestie te reageren.
Dan heb je het toch op het forum gepleurdquote:Op maandag 13 juni 2005 03:18 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Niet helemaal correct, ik bevestigde het door in het topic in kwestie te reageren.
Nee want het is vreemd dat ik reageer op iemand die al tijden dreigt bij me langs te komen?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee ik ben objectief en zeg dat zowel jij als Ael niet echt volwassen bezig zijn
Nee mijn ex.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan heb je het toch op het forum gepleurd![]()
A man's gotta do what he can do best!quote:Op maandag 13 juni 2005 03:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hahahah
nee want dan verlies ik het.. want dan verslaan ze me met hun ervaring.. las ik ooit ergens.
beter gebruik ik mijn manipulatieve skills om ze te laten doen wat ik wil .
Jepquote:Op maandag 13 juni 2005 03:13 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Je gaat er studeren? Best leuke bende daar hoor.
Als jij er niet op had gereageerd, had waarschijnlijk niemand het geloofd. Maar jij bevestigdequote:
Er zijn er genoeg die die mening niet met je delen.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zoals jij nymfomaan zijn eigenlijk.. Ik heb net je fotoboek bekeken en ik weet zeker dat intense therapie mij er dan nog niet overheen kan helpen.
En je ex is zeker armanimania?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:19 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Nee mijn ex.
Was overigens wederzijds, maar dat is weer inside info, zelf heb ik er schijt aan om het wel te doen.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Afgebekt.... OP INTERNET!
Nee, dan zou ik ook met fysiek geweld dreigen, zeker tegen een vrouw.
Maar wat als je elke blinde hebt afgewerkt? Wie blijven er dan over...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:20 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Er zijn er genoeg die die mening niet met je delen.
of course ...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:20 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die die mening niet met je delen.
Maar ik begrijp dat het een leuk bash alles wat post-topic is geworden?
Tjuh, lekker spannend toch? Ik wordt er niet anders van dat de lui hier dat weten.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als jij er niet op had gereageerd, had waarschijnlijk niemand het geloofd. Maar jij bevestigde
Als je nou eens zou stoppen met continu reageren op hem, stopt hij vast wel met dreigen. Kutkleuters. Het enge vind ik nog wel dat er nog een kind opgevoed moet worden ook.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:19 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Nee want het is vreemd dat ik reageer op iemand die al tijden dreigt bij me langs te komen?
We zijn ontopic, zwakbegaafd kalfquote:Op maandag 13 juni 2005 03:20 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Maar ik begrijp dat het een leuk bash alles wat post-topic is geworden?
Jullie bleven bezig, ik was t zat, dus zei ik (omdat niets scheen te helpen) kappen nou anders kom ik een pump in je aarsch planten. Spannend.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Was overigens wederzijds, maar dat is weer inside info, zelf heb ik er schijt aan om het wel te doen.
Maar zolang er niks fysieks is gebeurt is het goed. Ik ben wel achterlijk en gek en weet ik wat allemaal, maar ik hou me mooi aan mijn toekomst
Aarschvaarschquote:Op maandag 13 juni 2005 03:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
We zijn ontopic, zwakbegaafd kalf.
nee.. Van-Z en Van-Z is weer de ex van Neva. Moeiljk hequote:Op maandag 13 juni 2005 03:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En je ex is zeker armanimania?
Wat zeur je danquote:Op maandag 13 juni 2005 03:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Tjuh, lekker spannend toch? Ik wordt er niet anders van dat de lui hier dat weten.
same here !quote:Op maandag 13 juni 2005 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je nou eens zou stoppen met continu reageren op hem, stopt hij vast wel met dreigen. Kutkleuters. Het enge vind ik nog wel dat er nog een kind opgevoed moet worden ook.
En dat doet een HBO studiequote:Op maandag 13 juni 2005 03:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Ik wordt
Tja?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
En maar de vermoorde onschuld uithangen he. Je bent zelf ook niet echt lekker bezig.
En nu wil je haar ineens wel in elkaar meppen, terwijl je eerder beweerde dat slechts in een opwelling gezegd te hebben. Ik vind je nogal labiel en simpel aandoen
Het gebeurt niet alleen hier.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je nou eens zou stoppen met continu reageren op hem, stopt hij vast wel met dreigen. Kutkleuters. Het enge vind ik nog wel dat er nog een kind opgevoed moet worden ook.
Oh, nu ineens weer wel. Ik volg je niet meer hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 03:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Was overigens wederzijds, maar dat is weer inside info, zelf heb ik er schijt aan om het wel te doen.
Maar zolang er niks fysieks is gebeurt is het goed. Ik ben wel achterlijk en gek en weet ik wat allemaal, maar ik hou me mooi aan mijn toekomst
Haha, die is leuk. Wacht even hoor.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
nee.. Van-Z en Van-Z is weer de ex van Neva. Moeiljk heEn van-Z kreeg het heel erg moeilijk toen Neva het uitnaakte en dit keer niet meer bij hem terug ging. Van-Z naar Ael. en Ael bashen...
zo`n beetje samengevat
Wat ga je woensdag doen dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |