Prive info my ass, ze noemde geen namen of wat dan ook, alleen de situatie. Leeghoofd.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:04 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Ze gooide prive-info online, ik werdt kwaad, go figure sukkel.
Brutale meiden? Waar heb jij je laten inlichtten? toen woonde ik nog in rotterdam kneus, neva en ik waren toen nog vriendinnen.
Hoe bedoel je 'je snapt er geen drol van'..
Ik kan die best beantwoorden, maar het maakt geen kut uit. Je kiest er zelf voor niet te luisteren.
als je nu eens dingen in perspectief gaat zien... zie je in dat je niet veel waarde hoeft te hechten aan online flamesprays. Daar heb je namelijk geen fuck aan in de realiteit.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Omdat Neva mijn aanstaande vrouw is...
Zonder kruik!quote:Op maandag 13 juni 2005 03:06 schreef kastanova het volgende:
Mên, op zich best triest allemaal.
Een wijf dat zich laat bashen via internet, een ander wijf dat telkens gáát bashen via internet en een opgeschoten pubertje dat zich er telkens mee bemoeit en het fysiek op wil lossen, "want dat heeft hij al eens eerder gedaan".
Als jullie nog even zo doorgaan pak ik jullie knikkers af en moet je met blote voetjes naar bed...
Zwaar herkenbaar. Had ik al gezegd dat mijn halve vriendengroep op fok zit?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:05 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Prive info my ass, ze noemde geen namen of wat dan ook, alleen de situatie. Leeghoofd.
Altijd weer lachwekkend die buitenstaanders ook die met hun fokleven een beetje vertier zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach hij houdt de boel zelf in stand en Neva ook met die zwakzinnige posts van ze
Wanneer komen de daden ipv de woorden stelletje lafbekken...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:00 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Hij loopt voornamelijk te dreigen omdat hij denkt dat t me nog een kut kan schelen.
Ja nu ineens niet meer ofwel? Wispeltuurtje.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Altijd weer lachwekkend die buitenstaanders ook die met hun fokleven een beetje vertier zoeken.
Weten totaal niet waar het om gaat of waar ze oevr praten
Was het maar een gewoon meisjequote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef Xebrozius het volgende:
Online vechten om een meisje, ik zou me kapot schamen![]()
![]()
Omdat je een gebed zonder einde bentquote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Zwaar herkenbaar. Had ik al gezegd dat mijn halve vriendengroep op fok zit?
MOEILIJK HE. Trouwens heb jij er ook een handje van info over mij zomaar even in t openbaar te gooien, dus waarom doe ik in vredesnaam nog moeite.
ahquote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Altijd weer lachwekkend die buitenstaanders ook die met hun fokleven een beetje vertier zoeken.
Touche, dank je dat had ik net nodig.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als je nu eens dingen in perspectief gaat zien... zie je in dat je niet veel waarde hoeft te hechten aan online flamesprays. Daar heb je namelijk geen fuck aan in de realiteit.
krijg beetje t gevoel alsof jij en die tienermoeder van je aanacht tekort komen en het een beetje afdwingen van anderen . Zoals nu .
Jij laat buitenstaanders genieten van jullie puinhopen. En ik kan uit jouw posts echt wel opmaken dat je niet bepaald het helderste licht bent hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Is Neva een tienermoeder...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Was het maar een gewoon meisje.
Het is een fucking tienermoeder!.
Die moet je niet in bescherming nemen, die moet je preventief ruimen of toch op zijn minst afkeurend nawijzen op straat.
jah.. okay dan.. gewoon sterk in je schoenen staan .quote:Op maandag 13 juni 2005 03:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Touche, dank je dat had ik net nodig.
Net had je het nog over buitenstaanders 'die het ook opviel'.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Aell is een vrouw en was vroeger bevriend met de aanstaande vrouw van AMquote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wanneer komen de daden ipv de woorden stelletje lafbekken...
Online vechten om een meisje, ik zou me kapot schamen![]()
![]()
Nee, Neva is geen tiener..quote:Op maandag 13 juni 2005 03:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is Neva een tienermoeder...? Dat lijkt me pas echt erg, een koter over de vloer hebben zodat je zeker weet dat je vriendin met iemand anders heeft lopen krikken. Elke godganse dag wordt je daar aan herinnerd.
Nee, het is zelfs nog ergerquote:Op maandag 13 juni 2005 03:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is Neva een tienermoeder...? Dat lijkt me pas echt erg, een koter over de vloer hebben zodat je zeker weet dat je vriendin met iemand anders heeft lopen krikken. Elke godganse dag wordt je daar aan herinnerd.
quote:Op maandag 13 juni 2005 03:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Aell is een vrouw en was vroeger bevriend met de aanstaande vrouw van AM
Je past je snel aan?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:12 schreef Salvad0R het volgende:
jezus man
en dat doet HBO ... Fuckin hormoniale kindergarden ruzies...
als het gemiddelde denkniveau in dit topic representatief is voor dat van de rest van de saxion leerlingen... dan ga ik het echt fijn hebben komende jaren
Jah, kan het niet goed hebben dat mijn vriendin wordt afgebekt. Of is dat vreemd?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Net had je het nog over buitenstaanders 'die het ook opviel'.
En nu weten diezelfde buitenstaanders niet waar ze over praten?
't is wat.
Ik kan t niet zo goed hebben als ik wordt afgebekt, stom is dat he.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, kan het niet goed hebben dat mijn vriendin wordt afgebekt. Of is dat vreemd?
Hmmz wie gooide deze hele kwestie online zodat vreemden zich prima met deze kwestie konden bemoeien?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, kan het niet goed hebben dat mijn vriendin wordt afgebekt. Of is dat vreemd?
Dank je voor het delen van deze bijzonder belangrijke infoquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
Ael is trouwens bovendien een nymfomaan.
Met zo'n hoofd zou ik ook elke kans om met iemand te kunnen neuken aangrijpenquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
Ironisch... zo vaak geneukt zijn en toch geen diepgang hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
Maakt het topic wel weer interessanter natuurlijk, die ruzie begon al te vervelen..quote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Dank je voor het delen van deze bijzonder belangrijke info![]()
haha ha. ik lach me dood.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ironisch... zo vaak geneukt zijn en toch geen diepgang hebben.
Ik zei alleen dat jouw posts en die van Neva nou niet bepaald garant staan voor intelligent leesvoerquote:Op maandag 13 juni 2005 03:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
je spreekt jezelf nu tegen dat begrijp je wel he kastaquote:Op maandag 13 juni 2005 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd zou ik ook elke kans om met iemand te kunnen neuken aangrijpen.
hahahahquote:
Je hebt het zelf op het forum gepleurd. Ga me nou niet betichten van het openbaar maken van prive infoquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Dank je voor het delen van deze bijzonder belangrijke info![]()
Jah en uiteindelijk ben ik de badass en ik trap er weer voor de 2e keer inquote:Op maandag 13 juni 2005 03:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hmmz wie gooide deze hele kwestie online zodat vreemden zich prima met deze kwestie konden bemoeien?
Euuh nee, vertel?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:16 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
je spreekt jezelf nu tegen dat begrijp je wel he kasta
Niet helemaal correct, ik bevestigde het door in het topic in kwestie te reageren.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt het zelf op het forum gepleurd. Ga me nou niet betichten van het openbaar maken van prive info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |