quote:Op maandag 13 juni 2005 02:44 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Ja want die gaan zich vast aan hun kant scharen of uberhaubt actie ondernemen. Slim man, doe niet zo naief. Ik weet 100% zeker dat jij, daarentegen, wel een enorm probleem aan je broek hebt hangen vriend.
Om ff ontopic te gaan, denk dat dat idd wel een behoorlijke manier van beledigen cq. vernederen is ja, eigenlijk de "beste" die ik tot dusver ben tegengekomenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:44 schreef Salvad0R het volgende:
iemand in zn gezicht spugen does the trick
ja !!quote:Op maandag 13 juni 2005 02:47 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Om ff ontopic te gaan, denk dat dat idd wel een behoorlijke manier van beledigen cq. vernederen is ja, eigenlijk de "beste" die ik tot dusver ben tegengekomen
Als dat je sterkste kant al is...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:42 schreef Quickie_Bat het volgende:
simplistische gescheld (mijn sterke kant I know)
Moest onwillekeurig direct aan Jambers denkenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:50 schreef Salvad0R het volgende:
ah, tienermoeders?
VInd het vreemd dat jij als vreemde zeg maar het al opvalt, en je bent niet de enige.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:39 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
No offence meid, elk verhaal heeft idd twee kanten, wilde alleen ff zeggen dat ik niet snap dat jullie elkaar niet gewoon lekker met rust laten.
Had ook tegen jou gericht kunnen zijn, heb alleen de indruk ( hier op t forum) dat jij in dit spelletje degene bent die het telkens weer opzoekt![]()
haha... jambers is okay.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:51 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Moest onwillekeurig direct aan Jambers denken
Ken ik uit mijn hoofdquote:Op maandag 13 juni 2005 02:53 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Artikel 45
1. Poging tot misdrijf is strafbaar, wanneer het voornemen van de dader zich door een begin van uitvoering heeft geopenbaard.
2. Het maximum van de hoofdstraffen op het misdrijf gesteld wordt bij poging met een derde verminderd.
3. Geldt het een misdrijf waarop levenslange gevangenisstraf is gesteld, dan wordt gevangenisstraf opgelegd van ten hoogste vijftien jaren.
4. De bijkomende straffen zijn voor poging dezelfde als voor het voltooide misdrijf
Wat zei je ook alweer?
In dit topic was jij toch echt degene die haar aandacht zochtquote:Op maandag 13 juni 2005 02:53 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
VInd het vreemd dat jij als vreemde zeg maar het al opvalt, en je bent niet de enige.
Dan is het weer effe stil, en zoekt ze Neva weer om haar flink te bashen. En waarom? Weet ze zelf niet.
En afspraak dat we elkaar zouden negeren no matter what, wordt aan haar klauw gesmeerd.
Stoken stoken stoken.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:53 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
VInd het vreemd dat jij als vreemde zeg maar het al opvalt, en je bent niet de enige.
Dan is het weer effe stil, en zoekt ze Neva weer om haar flink te bashen. En waarom? Weet ze zelf niet.
En afspraak dat we elkaar zouden negeren no matter what, wordt aan haar klauw gesmeerd.
Helemaal correct, om te laten zien hoe irritant het is. Ik hoop echt dat het nu stopt.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
In dit topic was jij toch echt degene die haar aandacht zocht
En dan zie je niet in dat jij hier degeen bent die zichzelf een probleem aanmeet natuurlijk.quote:
Argh rot toch op. Ik geloof er geen woord vanquote:Op maandag 13 juni 2005 02:56 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Helemaal correct, om te laten zien hoe irritant het is. Ik hoop echt dat het nu stopt.
Als ik het goed begrijp gaan ze het bij het Saxion uitvechten, dus loop er gewoon ff naartoe als ze gaan mattenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:56 schreef Salvad0R het volgende:
xenniawil jij me ff snel uitleggen waar het over gaat
?
Jawel hoor, ze hebben ruzie al weten ze zelf niet meer waarom het ooit begonnen isquote:Op maandag 13 juni 2005 02:56 schreef Salvad0R het volgende:
xenniawil jij me ff snel uitleggen waar het over gaat
?
Hij niet, maar hij was nooit deel van het probleem voor hij er met zijn dikke harses tussen ging zitten en alles 20 keer erger maakte. Hij loopt voornamelijk te dreigen omdat hij denkt dat t me nog een kut kan schelen.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze hebben ruzie al weten ze zelf niet meer waarom het ooit begonnen is
Hoe zouden jullie dit aan pakken/ mee om gaan?
Als ik jouw doorlopende reacties zo eens lees, krijg ik ook de indruk dat het je wat kan schelen. Merkwaardig he.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:00 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Hij niet, maar hij was nooit deel van het probleem voor hij er met zijn dikke harses tussen ging zitten en alles 20 keer erger maakte. Hij loopt voornamelijk te dreigen omdat hij denkt dat t me nog een kut kan schelen.
Blijkbaar wel, anders zou je hier niet postenquote:Op maandag 13 juni 2005 03:00 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Hij niet, maar hij was nooit deel van het probleem voor hij er met zijn dikke harses tussen ging zitten en alles 20 keer erger maakte. Hij loopt voornamelijk te dreigen omdat hij denkt dat t me nog een kut kan schelen.
Jawel, het begon al met de eerste post van A, dat was meteen een qoute van Neva. Daarom had A zic in de eerste plaats geregistreerd. Om Neva te bashen, niet alleen op fok, mirc eb www.brutalemeiden.nl ook.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze hebben ruzie al weten ze zelf niet meer waarom het ooit begonnen is
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaan ze het bij het Saxion uitvechten, dus loop er gewoon ff naartoe als ze gaan matten.
ah, relaxed, problemen van anderen .quote:Op maandag 13 juni 2005 02:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, deze domeinnaam is te koop of te huur.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:01 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jawel, het begon al met de eerste post van A, dat was meteen een qoute van Neva. Daarom had A zic in de eerste plaats geregistreerd. Om Neva te bashen, niet alleen op fok, mirc eb www.brutalemeiden.nl ook.
Maar waarom? Dat is inderdaad de vraag, die ze niet wilt of kan beantwoorden.
Omdat Neva mijn aanstaande vrouw is...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[..]
ah, relaxed, problemen van anderen .
waarom trek je je het gebash van verveelde mensen, armanimania ?
get a grip ??!
Ach hij houdt de boel zelf in stand en Neva ook met die zwakzinnige posts van zequote:Op maandag 13 juni 2005 03:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[..]
ah, relaxed, problemen van anderen .
waarom trek je je het gebash van verveelde mensen, armanimania ?
get a grip ??!
Prive info my ass, ze noemde geen namen of wat dan ook, alleen de situatie. Leeghoofd.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:04 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Ze gooide prive-info online, ik werdt kwaad, go figure sukkel.
Brutale meiden? Waar heb jij je laten inlichtten? toen woonde ik nog in rotterdam kneus, neva en ik waren toen nog vriendinnen.
Hoe bedoel je 'je snapt er geen drol van'..
Ik kan die best beantwoorden, maar het maakt geen kut uit. Je kiest er zelf voor niet te luisteren.
als je nu eens dingen in perspectief gaat zien... zie je in dat je niet veel waarde hoeft te hechten aan online flamesprays. Daar heb je namelijk geen fuck aan in de realiteit.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Omdat Neva mijn aanstaande vrouw is...
Zonder kruik!quote:Op maandag 13 juni 2005 03:06 schreef kastanova het volgende:
Mên, op zich best triest allemaal.
Een wijf dat zich laat bashen via internet, een ander wijf dat telkens gáát bashen via internet en een opgeschoten pubertje dat zich er telkens mee bemoeit en het fysiek op wil lossen, "want dat heeft hij al eens eerder gedaan".
Als jullie nog even zo doorgaan pak ik jullie knikkers af en moet je met blote voetjes naar bed...
Zwaar herkenbaar. Had ik al gezegd dat mijn halve vriendengroep op fok zit?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:05 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Prive info my ass, ze noemde geen namen of wat dan ook, alleen de situatie. Leeghoofd.
Altijd weer lachwekkend die buitenstaanders ook die met hun fokleven een beetje vertier zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach hij houdt de boel zelf in stand en Neva ook met die zwakzinnige posts van ze
Wanneer komen de daden ipv de woorden stelletje lafbekken...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:00 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Hij loopt voornamelijk te dreigen omdat hij denkt dat t me nog een kut kan schelen.
Ja nu ineens niet meer ofwel? Wispeltuurtje.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Altijd weer lachwekkend die buitenstaanders ook die met hun fokleven een beetje vertier zoeken.
Weten totaal niet waar het om gaat of waar ze oevr praten
Was het maar een gewoon meisjequote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef Xebrozius het volgende:
Online vechten om een meisje, ik zou me kapot schamen![]()
![]()
Omdat je een gebed zonder einde bentquote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Zwaar herkenbaar. Had ik al gezegd dat mijn halve vriendengroep op fok zit?
MOEILIJK HE. Trouwens heb jij er ook een handje van info over mij zomaar even in t openbaar te gooien, dus waarom doe ik in vredesnaam nog moeite.
ahquote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Altijd weer lachwekkend die buitenstaanders ook die met hun fokleven een beetje vertier zoeken.
Touche, dank je dat had ik net nodig.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als je nu eens dingen in perspectief gaat zien... zie je in dat je niet veel waarde hoeft te hechten aan online flamesprays. Daar heb je namelijk geen fuck aan in de realiteit.
krijg beetje t gevoel alsof jij en die tienermoeder van je aanacht tekort komen en het een beetje afdwingen van anderen . Zoals nu .
Jij laat buitenstaanders genieten van jullie puinhopen. En ik kan uit jouw posts echt wel opmaken dat je niet bepaald het helderste licht bent hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Is Neva een tienermoeder...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Was het maar een gewoon meisje.
Het is een fucking tienermoeder!.
Die moet je niet in bescherming nemen, die moet je preventief ruimen of toch op zijn minst afkeurend nawijzen op straat.
jah.. okay dan.. gewoon sterk in je schoenen staan .quote:Op maandag 13 juni 2005 03:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Touche, dank je dat had ik net nodig.
Net had je het nog over buitenstaanders 'die het ook opviel'.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Aell is een vrouw en was vroeger bevriend met de aanstaande vrouw van AMquote:Op maandag 13 juni 2005 03:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wanneer komen de daden ipv de woorden stelletje lafbekken...
Online vechten om een meisje, ik zou me kapot schamen![]()
![]()
Nee, Neva is geen tiener..quote:Op maandag 13 juni 2005 03:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is Neva een tienermoeder...? Dat lijkt me pas echt erg, een koter over de vloer hebben zodat je zeker weet dat je vriendin met iemand anders heeft lopen krikken. Elke godganse dag wordt je daar aan herinnerd.
Nee, het is zelfs nog ergerquote:Op maandag 13 juni 2005 03:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is Neva een tienermoeder...? Dat lijkt me pas echt erg, een koter over de vloer hebben zodat je zeker weet dat je vriendin met iemand anders heeft lopen krikken. Elke godganse dag wordt je daar aan herinnerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |