Solliciteer jij dagelijks naar een blauw oog of was vandaag de uitzondering Maurice Adriaans?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:46 schreef ArmaniMania het volgende:
jij Rieneke Stekelenburg!!!
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:29 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Solliciteer jij dagelijks naar een blauw oog of was vandaag de uitzondering Maurice Adriaans?
Weet je wat? Nu ben ik het ook eens zat. Je wou me even een kopje kleiner komen slaan?quote:
Ik weet nu waar ik moet zijn op de campus, zal zo rond 14 uur zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 02:32 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Weet je wat? Nu ben ik het ook eens zat. Je wou me even een kopje kleiner komen slaan?
Dan voel je je stoer? Meisjes meppen? Noem maar een tijd jong, staat er 20 man voor je klaar.
Kerel, maak je je nu nog steeds druk om dat mens?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:34 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik weet nu waar ik moet zijn op de campus, zal zo rond 14 uur zijn
Whatever.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:34 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Niet dat deze topics niet vermakelijk zijn, daar niet vanquote:Op maandag 13 juni 2005 02:36 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Kerel, maak je je nu nog steeds druk om dat mens?![]()
Sommige mensen zijn gewoon zielig, daar wil je je vingers toch niet aan gaan branden?
Negeer t gewoon, t is maar een wijf..
Gelukkig ben je een "man" van karakter he, ik betwijfel ten zeerste of je die blije harses van je durft te laten zien, zo ja ben je nog dommer dan ik dacht. Ik hoop dat je gelukkig bent met jezelf en op deze manier jezelf kan bewijzen dat je vader en man materiaal bent door jezelf de bak in te jagen.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:34 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
No offence meid, elk verhaal heeft idd twee kanten, wilde alleen ff zeggen dat ik niet snap dat jullie elkaar niet gewoon lekker met rust laten.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:37 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Oeh nog meer users die denken dat ze weten hoe de vork in de steel zit!! Man man man, geef me eens een kwartje.
Jah ik gunde dat ik dat kon, maar die takketril ben ik nu echt zat. Iedere keer maar op Neva bashen, terwijl Neva haar juist probeert te ontwijken en anders wel een modje waarschuwt. Politie is al ingelicht en ook van mijn komende aktie. Het moet echt stoppen, kijken of dit helpt.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:36 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Kerel, maak je je nu nog steeds druk om dat mens?![]()
Sommige mensen zijn gewoon zielig, daar wil je je vingers toch niet aan gaan branden?
Negeer t gewoon, t is maar een wijf..
En maar de vermoorde onschuld uithangen he. Je bent zelf ook niet echt lekker bezig.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:46 schreef ArmaniMania het volgende:
jij Rieneke Stekelenburg!!!
Niet helemaal correct, maar ik verwacht ook niet dat dat hier wordt gezien of begrepen.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:39 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
No offence meid, elk verhaal heeft idd twee kanten, wilde alleen ff zeggen dat ik niet snap dat jullie elkaar niet gewoon lekker met rust laten.
Had ook tegen jou gericht kunnen zijn, heb alleen de indruk ( hier op t forum) dat jij in dit spelletje degene bent die het telkens weer opzoekt![]()
Dat pakt vast goed voor je uitquote:Op maandag 13 juni 2005 02:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah ik gunde dat ik dat kon, maar die takketril ben ik nu echt zat. Iedere keer maar op Neva bashen, terwijl Neva haar juist probeert te ontwijken en anders wel een modje waarschuwt. Politie is al ingelicht en ook van mijn komende aktie. Het moet echt stoppen, kijken of dit helpt.
tjah, ik word het ook zat.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
En maar de vermoorde onschuld uithangen he. Je bent zelf ook niet echt lekker bezig.
En nu wil je haar ineens wel in elkaar meppen, terwijl je eerder beweerde dat slechts in een opwelling gezegd te hebben. Ik vind je nogal labiel en simpel aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |