De muren van het Pentagon niet van massief beton, maar wel sterken dan de muren van het WTC, vandaar dat er geen vliegtuigvormig gat te zien was.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:23 schreef dodeca het volgende:
Over verdampende vliegtuigen gesproken wat denken jullie hier van?: http://www.big-boys.com/articles/concreteplane.html
Volkomen abgegaast zo'n toestel behalve de wingtips want die vallen er buiten.Leuke hey?
Zo'n filmpje maakt het allemaal een stuk makkelijker.Want als de muren van het pentagon ook zo sterk waren was er geen gat.
Maar de muren waren niet zo sterk want er is een gat dus waar zijn de grootte, hele grootte vleugels dan?Die zijn er niet! Dus moet het iets anders zijn geweest zonder vleugels!
			
			
			
			
			
			
			
			Dus jouw filmpje bewijst dat het mogelijk is, dat een vliegtuig in hele kleine stukje uit elkaar kan spatten. Dank je wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:23 schreef dodeca het volgende:
Goed we hebben dus kunnen constateren dat er in die smeulende gaten in shanksville eigenlijk geen reet te zien is.Sommige van jullie zien graag nog hier een daar wat maar de meesten van jullie kunnen toch niet iets concreets aanwijzen.
Zo ook Cristopher Bollyn,die heb dat gat met eigen ogen gezien en vond het maar een zielig hoopje brandende aarde. Op de vraag aan de FBI idioot die hem vergezelde waar nou het vliegtuig wrak was zei die FBI sukkel ,wel meneer Bollyn u moet begrijpen dat het vliegtuig zo hard op de aarde terrecht kwam en dat het daarom IN de aarde verdween en daar meteen volkomen verdampte!!!!! Verder nog iets?
Kijk dat vind ik nou humor!!! Hey majesteit???
Over verdampende vliegtuigen gesproken wat denken jullie hier van?: http://www.big-boys.com/articles/concreteplane.html
Volkomen abgegaast zo'n toestel behalve de wingtips want die vallen er buiten.Leuke hey?
Zo'n filmpje maakt het allemaal een stuk makkelijker.Want als de muren van het pentagon ook zo sterk waren was er geen gat.
Maar de muren waren niet zo sterk want er is een gat dus waar zijn de grootte, hele grootte vleugels dan?Die zijn er niet! Dus moet het iets anders zijn geweest zonder vleugels!
Any how het stinkt weer uren in de wind en het gaat maar door.
Moraal van het verhaal: Laat af en toe een gebouw naar beneden pleuren of laat een TBSer zijn gang gaan en de schrik zit er weer goed in!
Al met al is het weer smullen geblazen en de agenda gaat in een rap tempo afgewerkt worden.
			
			
			
			Het Pentagon is een massief gebouw, dat nog versterkt was na de aanslagen in Oklahoma en Saoedie Arabië. Het Pentagon weegt 100.000 ton. Een vleigtuig 'maar' 100 ton, en is zeker geen kogel, eerder vergelijkbaar met een racefiets. Niettemin zorgde het voor veel schade aan het Pentagon: 10.000 ton aan materiaal direct in puin en aan nog 57.000 ton zoveel schade dat het moest worden afgebroken. Doordat het Pentagon zo groot is, lijkt de schade zo klein.quote:Each side of the Pentagon contains over 100,000 tons of Potomac sand mixed into the steel-reinforced concrete under its limestome facade. There are nearly 10,000 concrete piles anchoring each side of the building. And in the wake of bombings in Oklahoma City and Saudi Arabia, that portion of the Pentagon had just been reinforced with a computationally modeled lattice of steel tubes designed to prevent it from collapsing after an explosion.
By contrast, the plane is only 100 tons of custom alloys stretched thin enough to fly. It�s not like a giant bullet; more like a giant racing bike. Even so, the plane knocked down 10,000 tons of building material - 100 times its own weight - in the crash and subsequent collapse. Another 57,000 tons of the Pentagon were damaged badly enough to be torn down. The Brobdingnagian scale of the Pentagon makes the total area of damage seem small, but it would hold several Silicon Valley office buildings, or an airport terminal.
In vergelijking met het WTC vloog dit vliegtuig langzamer en in een steviger gebouw. Niettemin kwamen delen van het vliegtuig nog in de C-ring (wat volgens mij de 2e of 3e ring van het Pentagon is).quote:Watch the videotapes of the planes hitting the World Trade Center. They were traveling at approximately 400 mph, and they hit an aluminum and glass building. An entire plane went in, and hardly anything came out the other side, 208 feet away.
Here we have a plane traveling at nearly 250 mph (just over 1/2 the velocity of the WTC planes, meaning just over 1/4 of their kinetic energy), hitting the ground (which would absorb much of that energy), and only then sliding at a much slower speed into a steel-and-kevlar-reinforced concrete and brick building. Obviously, it's not going to go very far. Still, parts of the plane penetrated into the C ring.
Volgens ooggetuigen (hé, ooggetuigen: dus mensen hebben het vliegtuig naar binnen zien vliegen) raakte het vliegtuig het Pentagon in een hoek van 45 graden, waarbij het goed past in het gat.quote:Eyewitness accounts say the plane hit from 45 degrees to the side. Adjust the silhouettes properly, and fix the parallax effect in the second photo. The plane fits the impact area pretty well: Don't look at the collapsed upper floors, but at the wider swatch knocked out of the ground floor. I would expect the wings, being weaker than the building, to collapse on the way in. But with no previous crashes of the sort to guide us, we can't possibly predict what should have happened. If there's anything we learned that day, it's that we are poor judges of what is and isn't possible.
Vliegtuigbrandstof gesignaleerd bij de crash:quote:Then it shot straight across from where we are and flew right into the Pentagon. It was just this huge fireball that crashed into the wall (of the Pentagon).
En een ander: Elliott, . . . said he had just left the Pentagon and was about to board a shuttle van in a south parking lot when he saw the plane approach and slam into the west side of the structure.
"I looked to my left and saw the plane coming in. . . .
"It was like a kamikaze pilot." . . .
En nog iemand: He said he looked at it and saw American Airline insignia and when it made impact with the Pentagon initially he saw smoke, then flames.
Ooggetuigen zien een vliegtuig lantaarnpalen raken:quote:He was just heading back down the hall to his office when the building exploded in front of him. . . .
. . . [He was] transferred . . . to George Washington Hospital where [he was treated by] the best, cutting edge burn doctor in the U.S. The doctor told him that had he not gone to Georgetown first, he probably would not have survived because of the jet fuel in his lungs.
Er wordt wel over raketten gesproken, maar niemand zegt dat 'ie een raket het Pentagon in heeft zien vliegen:quote:The plane clipped the top of a light pole just before it got to us, injuring a taxi driver, whose taxi was just a few feet away from my car.
Nog veel meer leuk leeswerk qua getuigenverklaringen op die site. Ik heb ook niet alles gelezen, maar wat doe je met die getuigenverklaringen? Normaal gesproken wordt daar veel waarde aan gehecht in een rechtbank, zeker als het er zoveel zijn die met elkaar kloppen.quote:No photos of missile. No parts of missile. No radar tracking of missile reported. Radar spotted the planes. How did they miss a missile
Wel worden raketten genoemd, maar die mensen hebben de crash niet zelf rechtstreeks gezien:
At point . . . I didn't know it was a plane, I thought it was a missile strike . . .
een anderAt that moment I heard a very loud, quick whooshing sound that began behind me and stopped suddenly in front of me and to my left. In fractions of a second I heard the impact and an explosion. The next thing I saw was the fireball.
I was convinced it was a missile. It came in so fast it sounded nothing like an airplane.
			
			
			
			inmiddels wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef tong_poh het volgende:
Bekijk de link van mij boven eens wombcat. Ik weet niet of je het al gezien hebt.
			
			
			
			hey, ik heb het al eerder gezegd. Als ze met echt overtuigend bewijs komen, dat het anders gegaan is, of in ieder geval met plausibele verlaringen dan ben ik best bereid om mijn opvattingen te herzien. Maar zoals ik ook al eerder zei, kan ik denk ik wachten tot Sint Juttemisquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
inmiddels wel.
Volgens mij is wel duidelijk dat het een Boeing was die in het Pentagon was, maar er zijn vast nog wel mensen die het er niet mee eens zijn.
			
			
			
			tegen een muur die 2x zo sterk is als nodig om een vliegtuig tegen te houdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:54 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dus jouw filmpje bewijst dat het mogelijk is, dat een vliegtuig in hele kleine stukje uit elkaar kan spatten. Dank je wel.
wat een humor, de ene kolom blijft tot halverwege het vliegtuig staan, de ander springt door de vleugel een teringeind mee naar achter .. .quote:computer animatie
			
			
			
			
			
			
			
			Moet zeggen dat ik dat filmpje ook niet 100% overtuigend vond.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef coz het volgende:
wat een humor, de ene kolom blijft tot halverwege het vliegtuig staan, de ander springt door de vleugel een teringeind mee naar achter .. .
de hele buitenmuur wordt niet meegerekend in deze simulatie
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Sinds getuigenverklaringen bij een rechtbank ook zeer zwaar wegen, zeker als het er zoveel zijn, die ook nog met elkaar kloppen en onafhankelijk van elkaar tot stand zijn gekomen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:48 schreef dodeca het volgende:
Ohja sinds wanneer gaan we nu allerlei getuigen die zomaar out of the blue maar wat zeggen geloven? goddamn driekwart van die meuk denk nog steeds dat de zon om de aarde draait!Dat soort lui neem ik al helemaal niet meer serieus! Zeker als het amerikanen zijn, wat een oetlullen zijn dat bijelkaar.Ben trouwens zeer kontent dat ze nog even niet bij europa horen!
			
			
			
			Ik had het niet over de pentagon, maar over flight 93. Flight 77 werd uit elkaar gereten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef coz het volgende:
tegen een muur die 2x zo sterk is als nodig om een vliegtuig tegen te houden
pentagon was btw wel versterkt in dat sectietje , bomwerend, maar nog bij lange na niet in de buurt van vlviegtuigproof of bomproof
			
			
			
			bronquote:The hole in the Pentagon where the plane entered, is the size of the fuselage of a Boeing 757. The wings exploded on contact when they crashed against a fortified surface, unlike the World Trade Center (WTC) towers in New York City, that were of different construction.
bronquote:"When you slam an aluminum aircraft at high velocity into a concrete structure, it's going to do exactly what we saw happen at the Pentagon on 9/11," Partin said. "If you look at a frontal mass cross-section of the plane, you see a cylinder of aluminum skin with stringers. When it impacts with the exterior [Pentagon] wall at 700-800 feet per second, much of the kinetic energy of the plane converts to thermal energy, and much of the aluminum converts to vapor, burning to aluminum oxide. That's why on the still photos from Pentagon surveillance camera, you first see the frame with that brilliant white luminescent flash just before the frame of the orange fireball, the jet fuel burning. The aluminum cylinder — the plane fuselage — is acting like a shaped charge penetrating a steel plate. It keeps penetrating until it is consumed. The Boeing 757 is over 150 feet long, so it's going to penetrate quite a ways before it's spent. The wings have a much lower mass cross-section and are loaded with fuel besides, so there is little left of them except small bits and pieces."
deze link is ook wel aardig, beschrijft vanuit een piloot van een (engels) jachtvliegtuig gezien, de problemen die optreden als er een passagiersvliegtuig boven eigen grondgebied vliegt, wat je misschien zou willen neerschieten. Zijn stelling is dat hetquote:Also, while 9/11 skeptics cite the relatively small amount of wreckage as proof that Flight 77 couldn't have hit the Pentagon, many of them ignore what was found at the crash site: Flight 77's "black boxes" and passenger remains.
			
			
			
			
			
			
			
			Exact. Doch aangezien men dat niet deed, of in slaap gesukkeld is, heb ik het maar even gedaan. Anders gaan we straks ruzien over het ruzien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:39 schreef Wombcat het volgende:
Als jullie dan toch zeggen dat jullie dat niet meer doen, edit dan meteen je posts ook maar even, dan staat het er tenminste ook niet meer.
			
			
			
			ik snap niet wat de laatste paragraaf hiermee te maken heeft. eerst is er 1 of andere anonieme bron die zegt dat de gebouwen zijn opgeblazen, vervolgens komt er een Dr. langs die zegt dat ALS de gebouwen zijn opgeblazen, dat de kans dan groot is dat het een 'inside job' is.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:01 schreef Hallulama het volgende:
Former Bush Team Member Says WTC Collapse Likely A Controlled Demolition And ´Inside Job´
Highly recognized former chief economist in Labor Department now doubts official 9/11 story, claiming suspicious facts and evidence cover-up indicate government foul play and possible criminal implications.
A former chief economist in the Labor Department during President Bush's first term now believes the official story about the collapse of the WTC is 'bogus,' saying it is more likely that a controlled demolition destroyed the Twin Towers and adjacent Building No. 7.
"If demolition destroyed three steel skyscrapers at the World Trade Center on 9/11, then the case for an 'inside job' and a government attack on America would be compelling," said Morgan Reynolds, Ph.D, a former member of the Bush team who also served as director of the Criminal Justice Center at the National Center for Policy Analysis headquartered in Dallas, TX.
			
			
			
			Dat vond ik bijv ook bij dat fameus paspoort dat ze zogezegd onderaan de wtc intact teruggevonden haddenquote:
			
			
			
			dat was inderdaad ook een goedequote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat vond ik bijv ook bij dat fameus paspoort dat ze zogezegd onderaan de wtc intact teruggevonden hadden![]()
wie is die former chief dan? iedereen kan dit wel beweren. is dus een vrij nietszeggend stukje.quote:Former Bush Team Member Says WTC Collapse Likely A Controlled Demolition And ´Inside Job´
Highly recognized former chief economist in Labor Department now doubts official 9/11 story, claiming suspicious facts and evidence cover-up indicate government foul play and possible criminal implications.
A former chief economist in the Labor Department during President Bush's first term now believes the official story about the collapse of the WTC is 'bogus,' saying it is more likely that a controlled demolition destroyed the Twin Towers and adjacent Building No. 7.
ik kan me zo voorstellen dat dit 1 stukje is uit een lang interview met een persoon die helemaal niet gelooft dat de Bush administration erachter zat. maar na aandringen van de interviewer geeft hij toe dat ALS er sprake is van het opblazen van het gebouw met explosieven, DAN en alleen DAN is het zo dat dit de regering erg verdacht maakt.quote:"If demolition destroyed three steel skyscrapers at the World Trade Center on 9/11, then the case for an 'inside job' and a government attack on America would be compelling," said Morgan Reynolds, Ph.D, a former member of the Bush team who also served as director of the Criminal Justice Center at the National Center for Policy Analysis headquartered in Dallas, TX.
			
			
			
			Heeft niks met logica van doen (conclusies trekken welquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat vond ik bijv ook bij dat fameus paspoort dat ze zogezegd onderaan de wtc intact teruggevonden hadden![]()
			
			
			
			
			
			
			
			Ik zeg ook niet dat er niks achter kan zitten maar stel gewoon dat het regelmatig gebeurt dat de meest vreemde voorwerpen zo'n ramp overleven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef UncleScorp het volgende:
Je voorbeeldjes zijn idd waar.
Maar dit geval vind ik erover
Het waren wel binnenlandse vluchten en uit eigen ervaring kan ik melden dat de controle bij binnenlandse vluchten in de VS voor 911 niet echt streng was, je kon het bijna vergelijken met een bus of treinreis. Ik als Nederlander die met mijn gereedschapkist een paar 'businessmeetings' (anders heb je een werkvergunning nodig)quote:Ze hebben zijn paspoort gevonden maar hij staat niet op de passagierslijst ?
Zegt me zo niks dus kan ik niet over oordelen.quote:En was er ook niet een tas van een terrorist die ze gevonden hadden ... hij was ze vergeten ?
			
			
			
			Ik zou wel willen weten hoe dat ook alweer zat met die paspoort. Ik heb toen ergens anders een hele discussie over gezien. Misschien was dat op deze forum. Bleek toen dat de verklaringen elkaar tegenspraken. Ik kon toen niet echt een conclusie maken en heb het maar in het midden gelaten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef UncleScorp het volgende:
Je voorbeeldjes zijn idd waar.
Maar dit geval vind ik erover
Ze hebben zijn paspoort gevonden maar hij staat niet op de passagierslijst ?
En was er ook niet een tas van een terrorist die ze gevonden hadden ... hij was ze vergeten ?
			
			
			
			
			
			
			
			Vóór 9/11 waren binnenlandse vluchten net als wat hier de treinen zijn: je koopt een kaartje, en je stapt in. Geen paspoort, soms zelfs niet eens kaartcontrole! Zeker op de kortere lijnen tussen de grote steden in het oosten. Het kost dan ook geen zak. Geheel onvergelijkbaar met europese situaties. Als je koffie wil, kon je bv gewoon opstaan en naar de pantry lopen en dat inschenken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:36 schreef tong_poh het volgende:
@chewie.
Het is een hele tijd, dat ik in de VS ben geweest. Maar ik dacht dat ik altijd mijn paspoort moest laten zien, ook bij binnenlandse vluchten. Maar ik kan me natuurlijk vergissen. Ik weet wel dat je een kleine security controle kreeg. Tassen door de x-ray en door een metaaldetector, dit was in tegenstelling tot europa waar je dat bij een binnelandse vlucht niet had (ik weet niet hoe dat nu is)
Maar ik denk dat het het waarschijnlijk beter als mij weet, omdat het voor jou minder lang geleden is.
			
			
			
			Je tassen werden wel gescand maar paspoort controle was er niet, mischien dat dit wel gecontroleerd behoorde te worden bij mij als buitenlander. Ooit een keer gelezen dat er procentueel maar heel weinig Amerikanen beschikken over een paspoort en dan vind ik het niet vreemd dat ze daar op binnenlandse vluchten niet op controleren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:36 schreef tong_poh het volgende:
@chewie.
Het is een hele tijd, dat ik in de VS ben geweest. Maar ik dacht dat ik altijd mijn paspoort moest laten zien, ook bij binnenlandse vluchten. Maar ik kan me natuurlijk vergissen. Ik weet wel dat je een kleine security controle kreeg. Tassen door de x-ray en door een metaaldetector, dit was in tegenstelling tot europa waar je dat bij een binnelandse vlucht niet had (ik weet niet hoe dat nu is)
Maar ik denk dat het het waarschijnlijk beter als mij weet, omdat het voor jou minder lang geleden is.
			
			
			
			Afgezien van het paspoort waren ze wel bijzonder snel om de identiteit van alle terorristen te achterhalen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:33 schreef tong_poh het volgende:
Ik zou wel willen weten hoe dat ook alweer zat met die paspoort. Ik heb toen ergens anders een hele discussie over gezien. Misschien was dat op deze forum. Bleek toen dat de verklaringen elkaar tegenspraken. Ik kon toen niet echt een conclusie maken en heb het maar in het midden gelaten.
			
			
			
			Ha ok, ik kon het me niet zo goed meer herinneren. Alleen dat het wel strenger was als binnenlandse vluchten in europa.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vóór 9/11 waren binnenlandse vluchten net als wat hier de treinen zijn: je koopt een kaartje, en je stapt in. Geen paspoort, soms zelfs niet eens kaartcontrole! Zeker op de kortere lijnen tussen de grote steden in het oosten. Het kost dan ook geen zak. Geheel onvergelijkbaar met europese situaties. Als je koffie wil, kon je bv gewoon opstaan en naar de pantry lopen en dat inschenken.
Maar ik ben er inmiddels ook al een jaar of tien niet meer geweest
			
			
			
			dat ben ik met je eens, dat het wel erg snel ging. Maar ze roepen wel snel dingen in de VS. Daar hadden ze dit keer misschien toevallig gelijk in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Afgezien van het paspoort waren ze wel bijzonder snel om de identiteit van alle terorristen te achterhalen.
Zelfs tijdens de live-uitzendingen viel de naam BinLaden al ...
Het blijft natuurlijk allemaal mogelijk maar er zijn toch zaken die bij mij een wenkbrauw doen fronsen ...
			
			
			
			Ja maar daar hebben ze meestal een lijk hé.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:49 schreef tong_poh het volgende:
net zoals ze bij zo'n high school shooting heel snel de identiteit van de dader(s) weten.
			
			
			
			Ik zou zijn verklaring een stuk geloofwaardiger vinden als hij een bouwkundig ingenieur was. Maar hij is een econoom. Eventjes heel generaliserend gezegd, worden economen tegenwoordig verfoeid om hun geringe kennis van andere wetenschaps gebieden. Daarom zeggen ze met name in mijn vakgebeid, dat als je alleen een econoom een beslissing laat maken, het vrijwel altijd de verkeerde is. ( Ja ik weet het, ik werk in de luchtvaart, maar ik ben afgestudeerd in Facility Management)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:48 schreef Hallulama het volgende:
Ook hier:
http://washingtontimes.com/upi-breaking/20050613-102755-6408r.htm
			
			
			
			Hadden ze de bloemetjes buiten gezet met alcohol. En dit als zijnde een moslim extremist. Dat vind ik persoonlijk vreemd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze meestal een lijk hé.
Het ligt wss aan mij maar ik blijf het er moeilijk mee hebben ... net zoals het verhaal dat de terrors de avond voordien nog ff de bloemetjes hadden buitengezet met alcohol enzo.
Het komt op den duur over alsof het een bende amateurs was terwijl de ganse operatie duidelijk niet amateuristisch was ...
			
			
			
			
			
			
			
			Wat betreft bouwkunde heb ik liever een bouwkundig ingenieur, dan een econoom.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:58 schreef Hallulama het volgende:
Wel, ze zeggen, dat als je wilt weten wat de waarheid is, just follow the money, wat dat betreft heb ik weer liever een econoom dan een bouwkundig ingenieur
			
			
			
			
			
			
			
			De waarheid is toch afhankelijk van bouwkunde in dit geval. De vraag is of de WTC is ingestort door een vliegtuig of door een gecontroleerde demolition. Daarin vind ik de mening van een bouwkundige zwaarder wegen dan een econoom. met name een politieke econoom.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:05 schreef Hallulama het volgende:
Gaat 't hier om bouwkunde? Of om de waarheid?
The Truth is in Here...
Ik verwijs u graag door naar: Fok! klust het zelf
![]()
			
			
			
			
			
			
			
			daar heb ik nog niks van gemerkt. Ben wel benieuwd. Ondanks dat ik in de officieele lezing geloof, ben ik absoluut geen fan van Bush. Ik zou blij zijn als hij op zou tiefen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:12 schreef Hallulama het volgende:
I know, dat wat er nu (de laatste paar weken) gaande is in de VS is raar, het lijkt erop dat Bush binnenkort bye bye gaat, geen idee waar dit verder mee te maken heeft, waarschijnlijk is het bedrijfsleven hem ook zat aan 't worden, en wellicht wordt 9/11 er bijgehaald voor wat extra stemmingmakerij, ik ben benieuwd.
			
			
			
			
			
			
			
			Ze beginnen in de VS misschien eindelijk in te zien wat de rest van de wereld al een hele tijd ziet. Die man is incompetent en zijn volgelingen ook (ik denk dat bij heeft gedragen bij 9/11)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef Hallulama het volgende:
Ja, mainstream media keert zich tegen Bush, zelfs FOX, ze worden kritischer, dan is er de Downing Street Memo, en de Patriot Act II waar Bush mee onder vuur ligt en klappen vangt, het lijkt op verandering, maar waarom nu, en waarom zo plotseling, geen idee, misschien is het de welbekende druppel die is gevallen.
			
			
			
			Om zijn binnenlands beleid zou Bush nooit herkozen zijn wat dat betreft kwam 911 hem en zijn regering ook goed uit, waarmee ik absoluut niet wil stellen dat dit een inside-job geweest zou zijn alleen al omdat Bush in zijn eerste jaar (voor 911) weinig interesse toonde voor het buitenland (en eigenlijk ook binnenland) en na 911 wel gedwongen werd. Afghanistan is hier goed bewijs van de 'internationale gemeenschap' stuurde al eerder aan op ingrijpen maar de VS wou hier pas aan na de aanslagen van 911. Bush werd vanwege het binnenlands beleid ook al wat langer kritisch bekeken door Fox, dat dit nu ook op het buitenlands beleid gebeurt geeft wel aan dat de Amerikanen het halfslachtige beleid zat zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef Hallulama het volgende:
Ja, mainstream media keert zich tegen Bush, zelfs FOX, ze worden kritischer, dan is er de Downing Street Memo, en de Patriot Act II waar Bush mee onder vuur ligt en klappen vangt, het lijkt op verandering, maar waarom nu, en waarom zo plotseling, geen idee, misschien is het de welbekende druppel die is gevallen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |