Er is meer bewijs voor een conspiracy dan die kleuter docu's van Discovery.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:20 schreef tong_poh het volgende:
weer dit verhaal. Alleen vertelt nu iemand anders weer hetzelfde conspiracy theory.
Ik heb meer wetenschappelijk bewijs gezien op documentaires die goed aangeven waarom de twin towers zijn ingestort, dan bewijs dat het door explosieven komt.
Hun onderbouwen hun meningen alleen maar met dingen zoals: dat kan niet en dat is nooit eerder gebeurd of dat is daarna nooit meer gebeurd. Dat ze eens met echt bewijs aan komen zetten
Ik zou willen zeggen: Kom maar op met dat bewijs!quote:Op zondag 12 juni 2005 23:31 schreef MDF het volgende:
[..]
Er is meer bewijs voor een conspiracy dan die kleuter docu's van Discovery.
Je moet echt wel volstrekt naief zijn om de officiële versie te geloven.
Oh ja........ Sinterklaas bestaat ook!
Die vent met die sik heeft er niets mee te maken, da's een ander verhaal, scroll een stukje naar beneden.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:48 schreef MarkzMan_X het volgende:
Totaal niet te verifiëren verhaal. Foto van een man met een sikje, die zie ik niet zo snel voor Bush werken.
Dan nog, of ie een sik heeft of niet. Het verhaal is toch totaal niet te controleren.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:53 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Die vent met die sik heeft er niets mee te maken, da's een ander verhaal, scroll een stukje naar beneden.
tong_poh, als er solid evidence was stond de wereld al lang op z'n kop he. They are still gathering it.
Er komt geen solid evidence, want die bestaat niet. Kun je wachten totdat je een ons weegt.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:53 schreef Hallulama het volgende:
tong_poh, als er solid evidence was stond de wereld al lang op z'n kop he. They are still gathering it.
Er bestaat geen 1 officieel rapport die de instorting van WTC7 verklaard.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:01 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Er komt geen solid evidence, want die bestaat niet. Kun je wachten totdat je een ons weegt.
Er is naar mijn mening wel genoeg evidence om de bestaande officiële verhaal te verifiëren.
In mijn ogen zijn de mensen die in de officiële versie geloven een kudde schapen, wiens vermogen tekort schiet om inconsistenties waar te nemen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:48 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen: Kom maar op met dat bewijs!
Maar ik heb zowat alles hierover gelezen. Er is geen sluitend bewijs voor die conspiracy. Ik kan ook allemaal lulverhaaltjes op internet gaan zetten en dan "onderbouwen" met allerlei quasi wetenschappelijke of intellectuele "bewijsmateriaal" Het zijn dan merendeel mensen met een geringe wetenschappelijke kennis en logische denkvermogen en en een honger hebben naar een conspiracy die hierin geloven.
Waarom dat laatste zinnetje over Sinterklaas? Waar slaat dat nou op? Dat is weer een typisch antwoord van iemand die zwak staat in de discussie.
![]()
De mensen die die officiele dingen geloven zijn schapen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:38 schreef MDF het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn de mensen die in de officiële versie geloven een kudde schapen, wiens vermogen tekort schiet om inconsistenties waar te nemen.
Er is ook een grote groep mensen die het liefst in sprookjes geloven en denken dat de boze heksen een verzinsel zijn.
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen die de officiële theorie aanhangen, komen hier alleen maar om te bashen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
De mensen die die officiele dingen geloven zijn schapen.
De mensen die andere dingen geloven zijn paranoïde, doorgeslagen idioten.
De mensen die afwegen en geen keuze maken, zijn besluiteloze sufferds.
Zo, hebben we dat weer gehad en dan kunnen we nu misschien normaal praten met elkaar? Dat geschreeuw is nergens voor nodig. Iedereen mag denken wat hij wil..
Als jij kritiek op deze niet verifieerbare nieuwsberichten als gebash ziet heb je gelijk maar jou manier van 'discusieren' lokt dit ook wel uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:35 schreef MDF het volgende:
[..]
Mensen die de officiële theorie aanhangen, komen hier alleen maar om te bashen.
Ja de enige info die ik jullie zie gebruiken is afkomstig van schreeuwerige websites die exact de manier van 'nieuwsbrengen' gebruiken als waar jullie de 'officiele' media van beschuldigen namelijk het constant herhalen om zo de ontvanger van het nieuws te beinvloeden om hun gelijk te halen.quote:De enige info van hun zijde hebben we al tot in den treuren via de reguliere media mogen aanhoren.
Dan zal ik wel een idioot zijn maar juist na het zien van deze docu's en andere ben ik steeds meer van mening dat de officiele versie geloofwaardiger is. Continue herhalen dat je bewijs hebt dat het een complot is maar dit niet laten zien maakt het nog niet waar. Dat er nog vragen open staan in de officiele versie maakt het nog geen complot.quote:Alleen een idioot kan na het zien van Loose Change, the power of nightmares, confronting the evidence, enz.... nog zeggen dat het 19 kapers met stanleymesjes waren.
Nou toedels danquote:Met dat soort schapen ga ik niet in discussie.
Ik kom hier niet om te bashen. Ik geloof best wel eens in een conspiracy theorie, maar sommigen van jullie zien overal wat achter. Word zelf een keer wakker. Soms zijn dingen exact gegaan zoals in de media verteld wordt. Soms worden ook een aantal dingen achter gehouden vanwege bepaalde niet voor publiek toegankelijke informatie. (of dat gerechtvaardigd is, is een ander verhaal)quote:Op maandag 13 juni 2005 02:35 schreef MDF het volgende:
[..]
Mensen die de officiële theorie aanhangen, komen hier alleen maar om te bashen.
De enige info van hun zijde hebben we al tot in den treuren via de reguliere media mogen aanhoren.
Alleen een idioot kan na het zien van Loose Change, the power of nightmares, confronting the evidence, enz.... nog zeggen dat het 19 kapers met stanleymesjes waren.
Met dat soort schapen ga ik niet in discussie.
Schade, ja, die is lastig, maar het schijnt dat er in de geschiedenis van de mensheid slechts 3 wolkenkrabbers zijn ingestort door een brand, WTC1, WTC2 en WTC7.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef tong_poh het volgende:
Trouwens gebouwen storten wel eens in door een brand. Zeker als het gebouw ook al schade heeft geleden.
Je kunt nog steeds niet stellen dat WTC 1 en 2 puur en alleen ingestort zijn door brand want dan zou je ook kunnen stellen dat de flat in de bijlmer door brand gedeeltelijk is ingestort en een botsing met een boeing geen effect zou hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:02 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Schade, ja, die is lastig, maar het schijnt dat er in de geschiedenis van de mensheid slechts 3 wolkenkrabbers zijn ingestort door een brand, WTC1, WTC2 en WTC7.
Wat de schade betreft, daarover discussiëren de diverse experts nog immer.
Hoeveel ander wolkenkrabbers ken je waar een vliegtuig met zo'n 700km/h erin zijn gevlogen. En WTC 7 kun je toch niet echt een wolkenkrabber noemen? Hoe hoog was WTC 7.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:02 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Schade, ja, die is lastig, maar het schijnt dat er in de geschiedenis van de mensheid slechts 3 wolkenkrabbers zijn ingestort door een brand, WTC1, WTC2 en WTC7.
Wat de schade betreft, daarover discussiëren de diverse experts nog immer.
Deze reactie getuigd van een hoog intelligentieniveauquote:Op maandag 13 juni 2005 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
en die vloog een stuk langzamer zegt ie...
omg , man ga even naar www.chat ofzo , daar zit jou intelligenie niveau
kthx doei tong poh
Leg eens uit! En waarom begin je te schelden zonder een discussie aan te gaan. Dat getuigt naar mijn mening niet naar enig vorm van intelligentie.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
en die vloog een stuk langzamer zegt ie...
omg , man ga even naar www.chat ofzo , daar zit jou intelligenie niveau
kthx doei tong poh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |