Windows staat op de D schijf dommiequote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Ruis het volgende:
maar windows start nog wel gewoon op, aangezien je screenshots kan maken? vreemd.
Nope, dáár ziet hij de C schijf dus niet eensquote:Op zondag 12 juni 2005 22:17 schreef Conflict het volgende:
Defragmenteren, lukt dat wel?
ow ja, dat is ook een logisch feit, dat je je OS op een tweede schijf geinstalleerd hebt.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Windows staat op de D schijf dommie.
FF met maxblast gekeken, kan iemand iets met deze info?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
test de harddisk eens met Powermax bijvoorbeeld.
ik gok op een seagatequote:Op zondag 12 juni 2005 22:49 schreef mistermaniac het volgende:
Welk merk HDD heb je kasta?
Een maxtor dus.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:49 schreef mistermaniac het volgende:
Welk merk HDD heb je kasta?
Ja, die checkt alles, maar repareert toch niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:44 schreef Slarioux het volgende:
Powermax draait vanaf floppy en checked *echt* alles. Die moet je hebben
Dat weet ik niet meer zeker. maar als je weet wat er precies mis is, kan je weer beter zoeken naar een oplossing.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, die checkt alles, maar repareert toch niet?
Ik hoop dat je daarna alsnog snel een backup hebt gemaakt en het hele ding grondig van A tot Z getest?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Had ik laast ook.. maar gewoon pc ff 10 tellen uit doen helpt ook hoor![]()
Ik zou niet eens weten hoe ik dat moet doen...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:38 schreef curry684 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarna alsnog snel een backup hebt gemaakt en het hele ding grondig van A tot Z getest?
Anders is het zo'n verhaal van "goh m'n remmen deden het ineens niet meer op de snelweg maar 5 minuten later wel, dus nu vertrouw ik ze weer helemaal".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |